Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.9/10

Anne Koeman

Het rijlessen vond ik altijd erg leuk en leerzaam en ik keer er elke keer weer naar uit. Fijne aardige instructeur en goede begeleiding.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Ik moest soms best veel aangeven wanneer ik de tussentijdse toets wil doen. En dat na een paar keer gingen we dat pas plannen. Maar er zijn natuurlijk veel mensen die rijlesseb, maar misschien iets... Ik moest soms best veel aangeven wanneer ik de tussentijdse toets wil doen. En dat na een paar keer gingen we dat pas plannen. Maar er zijn natuurlijk veel mensen die rijlesseb, maar misschien iets om te onthouden.

Nathan Glijn

Mijn ervaring bij Erwin was top! Ik voelde me op m'n gemak en Erwin kon het heel goed en rustig uitleggen! Ben erg blij dat ik bij rijschool Berman heb gelest. Ik zou het zeker bij andere kunnen... Mijn ervaring bij Erwin was top! Ik voelde me op m'n gemak en Erwin kon het heel goed en rustig uitleggen! Ben erg blij dat ik bij rijschool Berman heb gelest. Ik zou het zeker bij andere kunnen aanbevelen!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Nee! Ga zo door! super rijschool!

Ik heb rijles gehad van Erwin, wat me erg goed bevallen is! Ik heb er veel van geleerd.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Nee, ik kan niets bedenken.

Nellineke de Haan

De lessen waren altijd gezellig en leerzaam. Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad tijdens de lessen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Ontzettend leuk. Ik heb erg genoten van de rijlessen. De sfeer was goed, en de manier van lesgeven was ook top. Geen minpunten en ik zou iedereen deze rijschool aanbevelen :)

Geen.

lisannehage@hotmail.com

Zeker een positieve ervaring!

Martijn Schrier

Duidelijke uitleg, vriendelijk en altijd een gezellig praatje.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Niet echt verbeter punten, maar denk dat qua promotie (acties) misschien wat aan gedaan kan worden. Bijvoorbeeld een deelactie op Facebook met daarbij een passende korting/gratis lessen.

Fantastisch echt veel aan gehad en goed ingeschat

Joost

Zeer goed

Judith

Mijn ervaring met Rijschool Berman was geweldig! Goede begeleiding en uitleg tijdens de rijlessen.