Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.9/10

Jonathan Hoekman

Ik heb hele goede ervaringen met de rij school,
Ze hebben me enorm geholpen met het halen van mijn rijbewijs en met het leren autorijden

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

De goede tips en het mee denken als je vragen hebt of iets niet lukt

Amber

Super lessen gehad! Marijke stelde me op me gemak tijdens het rijlessen. In een keer geslaagd ook! Top rijschool.

P.J. Geluk

Rijschool Berman is een goede rijschool die zijn leerlingen optimaal voorbereid voor het examen. De lessen heb ik altijd als positief ervaren! Ik raad Rijschool Berman voor 100% aan!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erwin en Marijke verliezen nooit hun geduld, ook al moeten ze bepaalde dingen heel vaak herhalen.

Iris

Het is een hele fijne rijschool die erg flexibel is! Ik heb mij altijd op gemak gevoeld en ze hebben mij altijd persoonlijk advies gegeven!

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Ze kijken naar je persoonlijke ontwikkeling!

Emma

Super fijne en leerzame lessen!

Rijschool Berman is een goede rijschool. De instructeurs leggen het op een goede, duidelijke manier uit. Je lest op je eigen tempo en stap voor stap werk je naar je examen toe.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Fijne sfeer, duidelijke uitleg. Ook staan ze stil bij hoe het gaat, en doe je pas examen als je er helemaal klaar voor bent.

Fijne rijschool. Er is nooit afgezegd of te laat geweest. Dingen die je beter kan doen wordt duidelijk uitgelegd. Prima ervaring.

Je wordt thuis opgehaald
Je hebt steeds dezelfde instructeur

Rijschool Berman is een goede rijschool. Alles werd goed en rustig uitgelegd. Ook was het altijd gezellig met Marijke. Absoluut een aanrader om hier te gaan lessen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Bij mij duurde het wat langer voordat ik mijn rijbewijs had, maar Marijke bleef altijd alles rustig uitleggen.

Willeke van der Maas-Eggebeen

Het heeft even geduurd eer ik mijn rijbewijs heb gehaald vanwege mijn HSP en leeftijd. Maar Marijke bleef geduldig. Ze nam echt de tijd om me alles te leren. En als het minder ging bleef ze me...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Geduld, rust en vriendelijkheid.

Daan

De lessen van Rijschool Berman vindt ik super,
Er wordt nauwlettend gekeken wat ik nodig heb,
En daar wordt de manier van lessen op afgestemd.
Het contact met de rij-instructeur...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Het sterke punt van Rijschool Berman vindt ik de manier van communiceren,
Zowel het contact tussen Linda en mij, en tussen Marijke en mij verliep erg positief!!
Mij is opgevallen dat er sterkt gekeken wordt naar wat de leerling nodig heeft.
Ook bij het plannen van examens en rijlessen kwamen we altijd tot een goed besluit!!