Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Rhodé

Geen spijt van mijn keuze om bij Rijschool Berman mijn lessen te volgen, Ik vond het altijd een fijne sfeer, en er werd goed gekeken naar hoe je het oppakt en op eigen tempo gelest, hierdoor was ik...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Er wordt echt gekeken hoe snel jij dingen oppakt en vanuit dat wordt er gekeken hoeveel lessen je nodig hebt, je voelde je geen nummer maar echt een leerling en er is veel persoonlijke interesse wat de rijlessen ontspannen maakt, dit heb ik als erg prettig ervaren.

Jorn

Goede ervaring met deze rijschool gehad! Instructrice gaf een prima begeleiding en had veel geduld. Daarnaast heb ik de sfeer tijdens de rijlessen als goed ervaren.

- Flexibiliteit
- Geduldigheid
- Persoonlijke benadering

Rosaly

De lessen bij Rijschool Berman waren super! Alles werd goed uitgelegd en lukt er iets niet, wordt het rustig nog eens doorgenomen tot je het snapt.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erg gezellig, er wordt echt tijd voor je genomen en het gaat echt om jou, om je rijbewijs te kunnen halen.
Het was ook erg fijn dat er flexibel gewerkt werd, kon je een keer niet, is dat geen groot probleem en wordt er een nieuwe datum vastgesteld.

Marije

Rijschool Berman is een erg fijne en flexibele rijschool. Met veel geduld wordt stap voor stap naar zelfstandigheid toegewerkt. Tijdens de lessen wordt regelmatig de stand van zaken besproken, dat...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

- Tijdens de lessen wordt regelmatig stilgestaan bij de gang van zaken
- Na feedback wordt er gevraagd of je de feedback begrijpt en wat je er aan zou kunnen doen
- Erwin had veel geduld en was altijd vrolijk

Ilse

Ik heb mijn rijlessen als super fijn ervaren. Alles werd stap voor stap op mijn eigen tempo uitgelegd, ook werd ik op mijn eigen tempo op het examen voorbereid. Er word rekening gehouden met de...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles word stap voor stap en rustig uitgelegd.
Op je eigen tempo word je voorbereid op het examen. Als er vragen waren kon je deze altijd via Whatsapp stellen. er word rekening gehouden met de tijden waarop je zelf kunt rijlessen.

Fantastisch.
Ze gingen 100% voor jou.
Niet voor hun eigen geld of wat dan ook.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Vrijheid. De lessen waren voor jou. Niet de lessen autorijschool.
Kon je een keer toch niet? Dan kon het worden geannuleerd.

Huibert

Ik heb leuke en leerzame lessen gehad van Erwin. Er wordt rekening gehouden met de lestijden en Erwin is altijd positief.

Maarten

Het was altijd weer een plezier om te gaan lessen. Het was altijd gezellig en ondertussen wordt alles stap voor stap aan je geleerd.
De lessen worden op je tempo aangepast wat heel fijn is.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles wordt vlot geregeld.
Altijd gezellig.
De lessen worden op jouw niveau en tempo aangepast.

Een geweldige rijschool!
Je hebt niet et gevoel dat je te veel lessen moet nemen ofzo, een aardige rijinstructrische en ook de auto is nice.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Een rijinstructrische waarbij je je op je gemak voelt. Fouten maken is geen probleem en ook is het vaak bere-gezellig.
Ook de auto is een heel sterk punt

Floor

De rijschool is hartstikke fijn om mee te rijden omdat er veel persoonlijk is. Aan je kwaliteiten en minpunten wordt gedacht, voor mij was alles een super ervaring. Ik raad iedereen aan hier te...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Goede persoonlijke ervaringen. Het is totaal niet afstandelijk en ze zijn echt geïnteresseerd in je.