Hoe was de overige begeleiding bij het halen van je rijbewijs?
Hoe beoordeel je de kwaliteit van de rijlessen?
9.7/10
Wat vind je van de website en het aanmeldproces?
Hoe was het contact met de instructeur?
9.8/10

Rijschool Berman is een goede rijschool. Alles werd goed en rustig uitgelegd. Ook was het altijd gezellig met Marijke. Absoluut een aanrader om hier te gaan lessen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Bij mij duurde het wat langer voordat ik mijn rijbewijs had, maar Marijke bleef altijd alles rustig uitleggen.

Willeke van der Maas-Eggebeen

Het heeft even geduurd eer ik mijn rijbewijs heb gehaald vanwege mijn HSP en leeftijd. Maar Marijke bleef geduldig. Ze nam echt de tijd om me alles te leren. En als het minder ging bleef ze me...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Geduld, rust en vriendelijkheid.

Daan

De lessen van Rijschool Berman vindt ik super,
Er wordt nauwlettend gekeken wat ik nodig heb,
En daar wordt de manier van lessen op afgestemd.
Het contact met de rij-instructeur...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Het sterke punt van Rijschool Berman vindt ik de manier van communiceren,
Zowel het contact tussen Linda en mij, en tussen Marijke en mij verliep erg positief!!
Mij is opgevallen dat er sterkt gekeken wordt naar wat de leerling nodig heeft.
Ook bij het plannen van examens en rijlessen kwamen we altijd tot een goed besluit!!

Pieter Zandijk

Prima rijschool, goede uitleg, gezellige sfeer tijdens de rijlessen

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Goede uitleg, prima sfeer tijdens de rijlessen

Stefan

Erg goede ervaring, altijd goede lessen, goed contact en op je eigen tempo, waardoor je een grotere kans hebt om te slagen.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Goede lessen op het persoonlijke tempo van de leerling. Erg goed contact, toen ik problemen had met het CBR hebben ze me ook erg goed geholpen

Rhodé

Geen spijt van mijn keuze om bij Rijschool Berman mijn lessen te volgen, Ik vond het altijd een fijne sfeer, en er werd goed gekeken naar hoe je het oppakt en op eigen tempo gelest, hierdoor was ik...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Er wordt echt gekeken hoe snel jij dingen oppakt en vanuit dat wordt er gekeken hoeveel lessen je nodig hebt, je voelde je geen nummer maar echt een leerling en er is veel persoonlijke interesse wat de rijlessen ontspannen maakt, dit heb ik als erg prettig ervaren.

Jorn

Goede ervaring met deze rijschool gehad! Instructrice gaf een prima begeleiding en had veel geduld. Daarnaast heb ik de sfeer tijdens de rijlessen als goed ervaren.

- Flexibiliteit
- Geduldigheid
- Persoonlijke benadering

Rosaly

De lessen bij Rijschool Berman waren super! Alles werd goed uitgelegd en lukt er iets niet, wordt het rustig nog eens doorgenomen tot je het snapt.

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Erg gezellig, er wordt echt tijd voor je genomen en het gaat echt om jou, om je rijbewijs te kunnen halen.
Het was ook erg fijn dat er flexibel gewerkt werd, kon je een keer niet, is dat geen groot probleem en wordt er een nieuwe datum vastgesteld.

Marije

Rijschool Berman is een erg fijne en flexibele rijschool. Met veel geduld wordt stap voor stap naar zelfstandigheid toegewerkt. Tijdens de lessen wordt regelmatig de stand van zaken besproken, dat...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

- Tijdens de lessen wordt regelmatig stilgestaan bij de gang van zaken
- Na feedback wordt er gevraagd of je de feedback begrijpt en wat je er aan zou kunnen doen
- Erwin had veel geduld en was altijd vrolijk

Ilse

Ik heb mijn rijlessen als super fijn ervaren. Alles werd stap voor stap op mijn eigen tempo uitgelegd, ook werd ik op mijn eigen tempo op het examen voorbereid. Er word rekening gehouden met de...

Heb je opvallende sterke punten van Rijschool Berman ervaren?

Alles word stap voor stap en rustig uitgelegd.
Op je eigen tempo word je voorbereid op het examen. Als er vragen waren kon je deze altijd via Whatsapp stellen. er word rekening gehouden met de tijden waarop je zelf kunt rijlessen.