Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Bas

Goede rijlessen. Gezellig en met humor terwijl je ook goed leert autorijden.

En in 1 keer geslaagd!!

Nandine Stufken

Helemaal tevreden! Super begeleiding, lekkere auto. Gewoon alles was top!

Bastiaan Peters

Geweldige ervaring gehad met Rajo!
Geweldige ervaring gehad met Rajo!
Naast dat het een enorm symphatieke man is kan je veel met hem lachen en kan hij ontzettend goed les geven. Hij liet me de eerste lessen gelijk een veilige en totaal niet ongemakkelijke rijlessen ervaren. Hij gebruikt slimme trucjes om je goed te leren rijden en hij ziet letterlijk alles wat je fout doet en helpt je daarbij om die punten te verbeteren!
Kortom als je een leuke rijleservaring wilt hebben en snel klaar wilt zijn moet je zeker bij rijschool Nederland les nemen.

Bastiaan Peters

Iqbal

De lessen zijn erg leuk en gezellig. Je leert erg veel. Ook is de lesauto erg fijn om te rijden. Rajo is de beste, dus schrijf je snel in.

Meliano Cijntje

Fijne rijschool, gezellig lessen altijd lachen
Goeie uitleg

Pepijn

Leuk,gezellig,chill en in 1x geslaagd!

Sophie van Etten

Rajo heeft er ALLES aan gedaan om mij te laten slagen. Hij geeft leuke, leerzame lessen en het is een leuke gast! Mijn ervaring in één woord: SUPER!!!!!!

Naomi

In 1 keer geslaagd! En dat dankzij Rajo, bedankt voor alle leuke en leerzame lessen! Rijschool Nederland is top!

Erin Rastoder

De lessen zijn zeer goed en duidelijk. Ook altijd gezellige lessen. Ik raad het iedereen aan om voor rijschool Nederland te kiezen.

Vera

Super rijschool! Fijne manier van les geven en altijd leuke en gezellige lessen!! Danku danku🙋‍♀️(Ook voor al je geduld met mij..)