Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Doron

Ontzettend leerzaam! Rajo is streng maar rechtvaardig. Hierdoor stelde de examen niks voor.

Geweldige rijschool!! Alles aan gedaan om mn examen te halen. Een hele erge aanrader👍🏼

Jaïr Martha

Ik vond de opleiding super! Rajo heeft geduld en straalt rust en respect uit ! Natuurlijk word er tijdens de les ook wel grapjes gemaakt. Dat maakt het ook veel gezelliger. Ik ben blij met deze... Ik vond de opleiding super! Rajo heeft geduld en straalt rust en respect uit ! Natuurlijk word er tijdens de les ook wel grapjes gemaakt. Dat maakt het ook veel gezelliger. Ik ben blij met deze rijschool !!

Henk-Jan Mekelenkamp

Deze rijschool is echt een aanrader! Leuke en vooral leerzame lessen van een topinstructeur :)
Als je wilt bijdragen aan een hoog slagingspercentage, dan moet je gaan lessen bij Rijschool Nederland. Rajo bedankt!!

Jelle

Goeie lessen zeker een aanrader

Een leuke instructeur die je op je gemak stelt tijdens het rijden door het gezellig met je te maken. In 1 keer geslaagd!

Kasper

Er is altijd een gezellige sfeer in de auto. Rajo geeft je altijd veel tips die je goed kan gebruiken tijdens het examen en het rijden. Ook zorgt hij ervoor dat je goed voorbereid het examen ingaat... Er is altijd een gezellige sfeer in de auto. Rajo geeft je altijd veel tips die je goed kan gebruiken tijdens het examen en het rijden. Ook zorgt hij ervoor dat je goed voorbereid het examen ingaat en dat je alles weet wat je moet weten. Hierdoor ben ik 1 keer geslaagd dus ik kan de rijschool zeker aanraden!

Bastijn

Hartstikke top! Goede instructeur met duidelijke instructies en helpt je goed.

Stef Wobben

Top rijschool, een goede instructeur die je fantastisch voorbereid op je examen. In een keer geslaagd!!

Timo Jonker

Duidelijk, ontzettend flexibel, en ook nog een geweldige kerel!