Hoe waardeert u de inspanningen van ons personeel tijdens het werk?
Hoe waardeert u onze snelheid in het offerte traject?
7.2/10
Hoe waardeert u onze zorg voor veiligheid tijdens het werk?
Hoe waardeert u het gedrag van ons personeel?
Bent u tijdig door ons geïnformeerd m.b.t. onze werkzaamheden?
7.4/10
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van ons advies tijdens het opname-/offertetraject?
Hoe waardeert u het nakomen van onze afspraken?
7.6/10
Hoe waardeert u het uiteindelijk opgeleverde eindproduct?
Hoe waardeert u de benaderbaarheid en correctheid van ons personeel?
Hoe waardeert u de kwaliteit van de uitvoering?
7.8/10

Hans

Offerte wordt niet gegeven na herhaaldelijk zoeken van contact en gedane beloftes. Zeer onprofessioneel.

Aanvraag vrijblijvende offerte

Rients Ritskes

Rien Weijers heeft ons van prima advies voorzien. Super

Kunt u kort uw project beschrijven?

We wisten niet hoe we de schoorsteen moesten laten 'aftoppen' en Rien Weijers heeft ons gratis en zeer deskundig begeleid naar een gespecialiseerd bedrijf, die het perfect heeft gedaan. Top dus.

Jansen Terborg

Wij werken al jaren op een zeer prettige manier samen met Rien Weijers Dakwerken.

Kunt u kort uw project beschrijven?

Vervangen van de daken van drie woningen inclusief goten en hemelwater afvoeren

Bouwbedrijf Van Norel b.v.

Prima ervaring, prettig om mee te werken en komt de afspraken netjes na.

Het renoveren van ca 900m2 dak

Janssen Bouw B.V.

Fijne samenwerking met weinig problemen wat betreft het geleverde werk en de planning.

Kunt u kort uw project beschrijven?

Vrijstaande woningen het dakwerk geheel afwerken

Hans

Ervaring is goed alleen klacht over afwerking gevelpan en lood bij uitbouw is nog steeds niet opgelost door Weijers al was dit wel beloofd. Ook bij mijn buurman is een klacht nog niet opgelost. Dit... Ervaring is goed alleen klacht over afwerking gevelpan en lood bij uitbouw is nog steeds niet opgelost door Weijers al was dit wel beloofd. Ook bij mijn buurman is een klacht nog niet opgelost. Dit is zeer slecht van Weijers dus de service is rond uit slecht.

Maar over de mensen alleen maar lof en verder is het karwei goed opgeleverd op de klachten na.

Ja/Nee werkt niet achter Bouwplaats netjes achtergelaten maar = JA

Ja/Nee of de klachten zijn opgelost = NEE

Project: dak woonhuis plus aanbouw pannen vervangen plus...
Ja/Nee werkt niet achter Bouwplaats netjes achtergelaten maar = JA

Ja/Nee of de klachten zijn opgelost = NEE

Project: dak woonhuis plus aanbouw pannen vervangen plus isolatie aangebracht samen met de buren.

Eetcafé De Ster

Wij hebben het zeer prettig gevonden om Weijers dakwerken ons dak te laten renoveren.

Kunt u kort uw project beschrijven?

wij hebben het dak laten renoveren en het is perfect ambachtelijk gedaan, door nette correcte medewerkers, die verstand hadden van hun werk en ook meedachten, naar oplossingen, die voor ons... wij hebben het dak laten renoveren en het is perfect ambachtelijk gedaan, door nette correcte medewerkers, die verstand hadden van hun werk en ook meedachten, naar oplossingen, die voor ons toepasselijk waren.

Postma Bouw & GWW Bergharen (Thijs Roelofs)

Prima met name de inzet van Projectleider Michel

Kunt u kort uw project beschrijven?

Het aanbrengen van prefab daken en dakpannen tbv 4 nieuwbouwwoningen te Heumen.

C H I T E K T

Ik heb een goede ervaring, met name waardeer ik de houding van het bedrijf op de momenten dat er probleempjes waren tijdens de uitvoering. Een zeer oplossingsgerichte houding van de mensen op de... Ik heb een goede ervaring, met name waardeer ik de houding van het bedrijf op de momenten dat er probleempjes waren tijdens de uitvoering. Een zeer oplossingsgerichte houding van de mensen op de bouwplaats viel mij op. Ze willen een gjoed product achterlaten. Je leert een bedrijf pas goed kennen als er zich problemen voor doen, de proactieve en oplossingsgerichte houding zijn voor mij als uitzonderlijk te noemen. De laatste lekkage had naar mijn mening voorkomen kunnen worden omdat ik er tijdens de uitvoering op heb gewezen, na melding van deze lekkage werd er zeer accuraat en professioneel gehandeld. De 2 ja/nee vragen kon ik niet beantwoorden ivm programmafout (beiden Ja)

Kunt u kort uw project beschrijven?

Een bestaand pannendak in het achterdakvlak, rondom liggend in een zinken kader, is vervangen door PV- panelen.
De bestaande dakafwerking is daartoe tot op de bestaande sporen vervangen door een nieuw systeem. Afstemming van het juiste systeem op de bestaande situatie vroeg om jullie deskundigheid.