Begeleiding/ Veiligheid - Safety
Reactiesnelheid / Quick response
Funfactor -
9.5/10

Erik van den Broek

Het was gaaf om te doen. Jammer dat er veel golven waren waardoor we niet zo hard konden.

Ik heb niet zelf geboekt dus kan de meeste vragen niet beantwoorden.

Sterke punten / Strengths

Er werd goed extra aandacht besteed aan de vrijgezel en fototjes waren ook goed.

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Het was een fantastische beleving! Voor onze zoon Lowe van 8 jaar kon het niet ruig en snel genoeg gaan! En zelf heb ik lang niet meer zo gejuicht van blijdschap.

Sterke punten / Strengths

Jullie zijn een prettig team! Vriendelijk duidelijk en betrokken om er iets moois van te maken!

Barry Peters

Hele gave ervaring! Zeer professioneel team, geen enkel moment onveilig gevoeld. Aardige vrouw ook die Katinka, had alles super geregeld. Al met al een topdag gehad!

A. Voskamp

Was even een gave middag temperatuur was goed, de zee was vrij vlak.

Sterke punten / Strengths

Boot en materiaal ziet er goed uit, vriendelijke mensenen leuke trip, lekker knallen !

Ontzettend mooie en leuke ervaring

Enthousiast team.

Powerboat varen was erg leuk om te doen, een actieve activiteit en toch ook 'culturele informatie' van Scheveningen

Sterke punten / Strengths

Goede instructie bij de start va de activiteit, tijdens het varen krijg je additionele informatie over Scheveningen wat erg leuk is

Erg goed verzorgd en leuke rib over de Noordzee!

aardige mensen!

Frank

Superleuk gevaren. Lekker knallen over de Noordzee. Zeker voor herhaling vatbaar! Katinka komt zeer ervaren en kundig over. Dikke pluim!

Sterke punten / Strengths

Uitrusting zoals boot, zeilpakken en reddingsvesten heel goed voor elkaar en van hoge kwaliteit.

Marit Tichler - The Hague Convention Bureau

Wij hebben met The Hague Convention Bureau klanten met Den Haag kennis laten maken en als activiteit zijn wij gaan powerboat racen. Een super leuke ervaring en iedereen was ontzettend enthousiast!...

Sterke punten / Strengths

Super leuke, enthousiaste, ambitieuze eigenaren!

Ruseler Makelaars

Wij hebben ontzettend genoten van een geweldige ervaring!