Begeleiding/ Veiligheid - Safety
Offerte/ Email - communication
Reactiesnelheid / Quick response
Funfactor -

Andrea

Quick responding and uncomplicated booking
Great fun during the boat trip for the whole team
Thanks, Katinka

Sterke punten / Strengths

Good introduction for safety and procedure
So much fun during the boat trip
We always felt very safe

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Two of the sailing trousers weren't really water proof, inconvenient for my colleagues (therefore service 9)

J.G

Superleuke ervaring. Strak georganizeerd, goede veiligheidsinstruktie en leuk individuele opdracht/aktiviteit voor ons feestvarken

Veiligheid, begeleiding, sensatiegehalte

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Warm weer en bierproeverij was een goede combi, echter de laatste biertjes waren warm geworden

W van Haaren

Leuk avondje ribbootvaren met onderweg veel interessante uitleg!

Sterke punten / Strengths

Leuke feitjes en wetenswaardigheden onderweg

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Intense en vrolijke ervaring! Schipper Michel is een buitengewoon kundige en prettige vent. Wij zaten met ons gezin van 4 op de boot en met windkracht 3 was het precies die ervaring waarvan we... Intense en vrolijke ervaring! Schipper Michel is een buitengewoon kundige en prettige vent. Wij zaten met ons gezin van 4 op de boot en met windkracht 3 was het precies die ervaring waarvan we hoopte dat die zou zijn. Nou eerlijk.. het overtrof onze verwachtingen. We stapte af en dachten...dat moeten we echt nog eens doen!

Sterke punten / Strengths

Veel maritieme kennis prettig vaargedrag , echt bezig om je zo'n leuk mogelijk ervaring te geven! Heel bijzonder!

Nee, houden zo

Jeroen

Zeer leuke ervaring!

Sterke punten / Strengths

- Kennis en leuk verzamelpunt.
- Credit netjes geregeld, echter had ik persoonlijk het hele bedrag gecrediteerd als compensatie.

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

- Ik zou een afgescheiden gedeelte reserveren bij het Brouwcafe, oogt wat rommelig met aantrekken en vertrekken etc.

- Aan afgesproken tijden houden ivm nog mogelijk activiteiten die...

- Aan afgesproken tijden houden ivm nog mogelijk activiteiten die bijv. na een Rib-actie zijn gepland.

- Bierbrouwer was niet aanwezig. Jammer daar het een grote hobby van de vrijgezel was.

Verbeterpunten of tips / Advice for improvement

Bij het restaurant was niet bekend dat wij kwamen

The Hague Convention Bureau

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van rib-actie voor ons business event. Wederom zeer succesvol.
Goede begeleiding en erg leuk dat onze schipper, Katinka, ons van een stukje informatie voorzag.

Sterke punten / Strengths

Internationaal gezelschap verkeert in goede handen.

Erg leuk!

We gingen erg hard!

Nog harder!

FANTASTISCH

Sterke punten / Strengths

LEUKE BEGELEIDING, VEILIG GEVOEL, GOEDE PRIJS/PRET VERHOUDING.

NEE

Terence Damen

Geslaagde activiteit voor een vrijgezellenfeest.
Heel erg gezellige begeleiding en een waanzinnige boot. Aan iedereen aan te raden wij geweldige dag gehad. Heel erg bedankt namens iedereen.