REVSHOP

Peter Fitskie

Zeer positief.

Voorraadstatus. Zeer snelle afhandeling en info over bestelstatus.

Ga zo door.

Iris

Prima. De website is gemakkelijk te gebruiken. Het bestelde product paste helaas niet en de juiste maat was niet beschikbaar maar dit is keurig opgelost en het proces was zeer gemakkelijk.

Het persoonlijk contact was heel direct toen ik contact opnam over het product dat in de verkeerde maat was besteld. De eigenaar heeft alle moeite gedaan om een oplossing te zoeken en kwam mij in... Het persoonlijk contact was heel direct toen ik contact opnam over het product dat in de verkeerde maat was besteld. De eigenaar heeft alle moeite gedaan om een oplossing te zoeken en kwam mij in alle opzichten tegemoet.

Uitstekend

Jazeker na een fout van mijzelf de onderdelen terug gestuurd en Revshop heeft andere onderdelen geregeld en toe gestuurd

Anoniem 181cm/95kg

Über Google suche nach einem bestimmten Artikel von Revit

Henk Sjoerdsma

Top, kwalitatief goed materiaal. En een super service!

Ouderwetse super service! Ben echt verbaasd over de manier hoe een probleem hier wordt opgelost, echt klantvriendelijk.

Prima, snelle verzending

Pieter Hendriks

Als een erg prettige en klantvriendelijke meedenkend shop

Service staat hoog in het vaandel

Ga zo door

Schweitzer

Gezellig en persoonlijk

Persoonlijk contact, gelijk actie ondernemen als product niet op voorraad is.

richard

Het was mij eerste ervaring met de revshop en dit is heel goed bevallen. Had een verkeerde maat bestelt en deze is ook binnen enkele dagen kosteloos omgeruild voor de juiste!

De snelheid van het leveren/omruilen van het gekochte produkt