REVSHOP

Prima webshop

Prijs is goed

Meer communicatie over voorraad updates

Achim

Internet

-guter Preis
- schneller Versand

TVW

Relaxed

Groot assortiment

Nils

Tot nog toe erg goed. Ik heb nu twee keer wat gekocht.

Service. Ik had een winterhandschoenen gekocht die een maat te klein waren. Zonder problemen en met vriendelijke woorden geregeld. Chapeau!

Het zou duidelijker kunnen zijn wat de staat van de verzending is. Het was onduidelijk wanneer ik mijn spullen kon ontvangen.
Overigens wel erg snel aangekomen.

Mo

Geweldig

Snelle bezorging
Heeft verstand van spullen

Smolders lucien

Alles is fijn verlopen zeer tevreden

Snel en effectief

Zou niet weten wat

sander

Simpel bestelen, goede communicatie

comunicatie top geregeld ,snel antwoord op vragen

Misschien toch iets ruimere levertijden noemen als dingen eerst nog bij leveranciers besteld moeten worden. door de levertijd aangegeven op de site heb ik besteld maar uiteindelijk duurde het iets... Misschien toch iets ruimere levertijden noemen als dingen eerst nog bij leveranciers besteld moeten worden. door de levertijd aangegeven op de site heb ik besteld maar uiteindelijk duurde het iets langer en kon ik een weekeind later pas monteren dan wat ik gehoopt had. niet heel erg maar net even jammer.

Goed, mooi keuzemenu.

Keuze en kwaliteitsproducten voor redelijke prijzen.

Productinformatie en gebruikte materialen voor de betreffende producten. De informatie is wel aanwezig bij de levering. Er zijn motorproductleveranciers die een zeer uitgebreide info per product... Productinformatie en gebruikte materialen voor de betreffende producten. De informatie is wel aanwezig bij de levering. Er zijn motorproductleveranciers die een zeer uitgebreide info per product op de site hebben staan.

Dimitri

Super! Vriendelijk geholpen en snel mijn vragen beantwoord.

Snelle reacties en vriendelijk