REVSHOP

sander

Simpel bestelen, goede communicatie

comunicatie top geregeld ,snel antwoord op vragen

Misschien toch iets ruimere levertijden noemen als dingen eerst nog bij leveranciers besteld moeten worden. door de levertijd aangegeven op de site heb ik besteld maar uiteindelijk duurde het iets langer en kon ik een weekeind later pas monteren dan wat ik gehoopt had. niet heel erg maar net even jammer.

Goed, mooi keuzemenu.

Keuze en kwaliteitsproducten voor redelijke prijzen.

Productinformatie en gebruikte materialen voor de betreffende producten. De informatie is wel aanwezig bij de levering. Er zijn motorproductleveranciers die een zeer uitgebreide info per product op de site hebben staan.

Dimitri

Super! Vriendelijk geholpen en snel mijn vragen beantwoord.

Snelle reacties en vriendelijk

Peter Fitskie

Zeer positief.

Voorraadstatus. Zeer snelle afhandeling en info over bestelstatus.

Ga zo door.

Iris

Prima. De website is gemakkelijk te gebruiken. Het bestelde product paste helaas niet en de juiste maat was niet beschikbaar maar dit is keurig opgelost en het proces was zeer gemakkelijk.

Het persoonlijk contact was heel direct toen ik contact opnam over het product dat in de verkeerde maat was besteld. De eigenaar heeft alle moeite gedaan om een oplossing te zoeken en kwam mij in alle opzichten tegemoet.

Uitstekend

Jazeker na een fout van mijzelf de onderdelen terug gestuurd en Revshop heeft andere onderdelen geregeld en toe gestuurd

Anoniem 181cm/95kg

Über Google suche nach einem bestimmten Artikel von Revit

Henk Sjoerdsma

Top, kwalitatief goed materiaal. En een super service!

Ouderwetse super service! Ben echt verbaasd over de manier hoe een probleem hier wordt opgelost, echt klantvriendelijk.

Prima, snelle verzending