Stichting Beweging 3.0

Recentelijk hebben wij al onze verouderde IT apparatuur gecertificeerd laten afvoeren vanwege migratie naar Cloud en Azure. We zijn door Reuzado maximaal ontzorgt, hebben alles kundig, professioneel... Recentelijk hebben wij al onze verouderde IT apparatuur gecertificeerd laten afvoeren vanwege migratie naar Cloud en Azure. We zijn door Reuzado maximaal ontzorgt, hebben alles kundig, professioneel en volgens afspraak uitgevoerd. Aanrader!

NSDSK

Ideale service voor de afvoer van je oude ICT apparatuur met een vakkundige dienstverlening.

Eikk Onderwijsgroep

Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en de afvoer van de hardware wordt vakkundig en klantvriendelijk gedaan.

Emma Borkent

Goede voorspelling van de kosten en een fijne samenwerking!
En leuk dat er toch nog een restwaarde naar boven is gekomen uit de oude producten

Aventus

Prima opkoper, goede afhandeling

Döhler

Fijne samenwerking met een hele duidelijke communicatie over de stappen die worden uitgevoerd.

Paul Stiekema / Eikk Onderwijsgroep

Professioneel en zeer prettig om mee te werken

Basisschool De Regenboog

Duidelijke informatie

ROC Nova College

Een goede, nette partij om mee samen te werken.
Een goede, nette partij om mee samen te werken.
Er werd keurig voor transport gezorgd en communicatie verliep goed. Al onze oude systemen zijn gecertificeerd gewiped en hiervoor werd keurig alle bijbehorende documentatie geleverd.

PC-Oke Purmerend

We worden altijd goed te woord gestaan met een duidelijk advies, problemen op aangekochte hardware wordt altijd " zeer" netjes afgehandeld!