Tevreden klant

Dit was het enige bedrijf dat ik kon vinden met mooie gekleurde tegels met een aantrekkelijke prijs. Omdat ik niet in de buurt van Breda woon heb ik besloten ze op te laten sturen. Dat ging snel en volgens afspraak.

H.Hendriksen

Net en goede klantvriendelijk

Ik had wat samples besteld en die kwamen keurig aan.

W van Velzen

Omruiling retro tegel

Na 3 weken nog geen antwoord op diverse mails gehad.

Gemengde ervaring

+ Snelle levering, verzorgde pakketten, goede service wbt duidelijkheid over hoe laat de zending komt.
-: Bij retour niet erg klantvriendelijk. Bovendien staan er regelmatig tegels op de website afgebeeld die niet leverbaar (blijken te) zijn.

Reactie Retro-tegeltjes.nl:

Geachte heer W.van 't Veer

Wij zijn erg blij met uw sterke punten, hiervoor proberen wij toch ons best voor te doen. En wat de niet leverbare tegels betreft. Het is soms voor de inkoop erg moeilijk om de juiste inkoop te doen. De ene keer gaat deze tegel en de andere keer de andere. En er kan maar een een bepaald aantal kuub op de vrachtwagen. Jammer dat u net deze nodig had. Wij doen ons best om de voorraad goed bij te houden. Dit is voor de klant fijn en voor ons natuurlijk ook.
de woon-discounter

Snelle en nette aflever service

Esther

Goed ,Snel, Mooi.

Eerste levering was verkeerde kleur opgestuurd, maar na mijn mail snel telefonisch contact van jullie kant en super opgelost

Perfect!

Meteen volgende dag binnen. Kwaliteit is prima!

Ans

Afhandeling zoals afgesproken, eerst sample ontvangen daarna bestelling geplaatst. Woon in Groningen dus scheelt wat km!

Fred

Snel!

Snel geleverd, alleen over het produkt kan ik niet veel zeggen deze zit nog in de verpakking!

Janssens

Ongelofelijk snelle levering!

Middag net voor 16 uur besteld en de volgende ochtend stonden ze voor 10 uur voor de deur en ook voor een leuke prijs. Echt geweldig!