Aflevering van je bestelling

Uitstekend

Ja

Mieke

Makkelijk te vinden en de site is erg overzichtelijk. Bestelling was niet compleet geleverd. Ik heb er over gebeld, kreeg een ontzettend vriendelijke meneer aan de lijn, en binnen no time had ik de...

Service is super!

Heb je nog tips voor ons?

Functionaliteit van de webshop is goed. Levering oké. Kwaliteit van het product niet goed. Op klachten geen reactie ontvangen. Had gisteren een mail gestuurd, dat ik alles retour wil senden, nog...

Verwachting van je bestelling

Is heel erg tegen gevallen. Een fles meteen naar ontvangst gebroken. Deksel zit niet lekker op de karaf. Die sok voor om de drinkflessen slaat nergens op: de fles staat dan niet meer netjes recht en stabil.

Bestelling na bijna een we week nog niet ontvangen. Geen aanrader.

Verwachting van je bestelling

Zal gewoon goed zijn, mocht ik het nog ontvangen.

Zeer tevreden. Werd zelfs gebeld met de vraag in welke kleur ik de extra doppen (gratis bij bestelling) wilde hebben. Super!

Verwachting van je bestelling

Mooie flessen, met een goed gevoel!

Ilse van der Plas

De website ziet er heel mooi en overzichtelijk uit. Jammer dat ik (via e-mail adres van mijn partner) geen antwoord op de vraag had gekregen hoe ik de zomeraanbieding van 2 gratis doppen kon...

Verwachting van je bestelling

Ging heel snel. Jammer dat het magazine Retap Water en Lifestyle er niet bij zat! Aangezien dat wel vermeld stond op de website! Mochten jullie dat alsnog willen versturen dan graag met een grijze sleeve voor de 500 ml fles. Uiteraard betaal ik dan de sleeve, zonder verzendkosten?

Ging allemaal zeer soepel.

Verwachting van je bestelling

Ik was blij om geen plastic te vinden.

Heel goede degelijke service. En snel!

Verwachting van je bestelling

Prachtige glazen flesjes. Lichter dan ik had verwacht. Ze gaan mee op hikingtour. Geweldig materiaal. En prachtige sokjes🧗🏻‍♀️

Heb je nog tips voor ons?

Als de flesjes meer een rechte vorm hebben i.pv. met flessenhals. (Net als een melkfles) Dan zijn ze denk ik nog wat beter te stouwen in een backpack

Goed product levering was ook snel.

Verwachting van je bestelling

bestelling is naar verwachting ook de extra doppen zijn in de goede kleur aan gekomen.

Heb je nog tips voor ons?

de binnenkant van de fles rook naar alcohol ik ga ervan uit ter ontsmetting. misschien op het label erbij te vermelden?

Snek en profesioneel

Ja