Aflevering van je bestelling

Leuke flessen, degelijk. Dé fles waar ik op zoek naar ben.
Prijs-kwaliteit is OK

Verwachting van je bestelling

Bestelling was prima. Persoonlijk vind ik de verzendkosten eerder aan de hoge kant in vergelijking met andere online producten.

Ging goed niks op aan te merken.

Verwachting van je bestelling

Dop is wel moeilijk af en toe om eraf te halen, een draaidop was veel handiger geweest.

Gevonden via Google, de bestelling ging heel makkelijk, het duurde alleen best lang voordat de bestelling geleverd werd.

Verwachting van je bestelling

De fles was precies zoals ik hem van tevoren had verwacht, alleen had ik een zwarte sleeve besteld voor de fles en kreeg ik een groene.

Steven

Handige en duurzame waterfles die je handig en veilig kan meenemen. Het hele gezin heeft nu een eigen fles met eigen kleur😊

Uitstekend

Heb je nog tips voor ons?

De mogelijkheid om je fles persoonlijk te maken door een naam erop te kunnen graveren.

Peter, Schagen

Vindbaarheid en bestelgemak prima, communicatie stand van zaken/verzending had beter gekund

Verwachting van je bestelling

Zeker. Tevreden. Mooi product.

Heb je nog tips voor ons?

Even reageren op een vraag via de mail. Nu was de verzending van mijn bestelling het antwoord, op zich prima natuurlijk want dat is waar het om gaat, maar een persoonlijke reactie op mijn vraag wat de status van mijn bestelling was nog beter geweest

Diana kuiper

Bestel hier niks mensen! Maandag behoorlijke bestelling gedaan maar nog steeds niks ontvangen. Meneer zou het gaan uitzoeken en terugbellen. Niet gebeurd, nog steeds geen pakket en al diverse kere...

Ik wacht nog steeds...

Heb je nog tips voor ons?

Terugbellen zoals afgesproken en de spullen leveren!!!

Dylan Ghesquiere

Bad. I had a issue with a cap that i ordered but after sever times trying to contact the company i never got any answer/new cap.

Still feeling sad that i can't use my retap.

Goede packaging. low waste

Heb je nog tips voor ons?

Please fix me that cap so i can go and brag to my friends about my retap.

Veerbeek

Zeer tevreden over het product. Gebruik het elke dag. Het kousje is wat minder. Want nadat ik er 1 heb opgestuurd gekregen zit er al weer een gat in het kousje ...
Verder ben ik echt oprecht...

Verwachting van je bestelling

Zeer tevreden over de bestelling . Snelle levering en keurig verpakt.

Heb je nog tips voor ons?

Kousje van beter materiaal maken !!

Abbas

Bestelprocedure duidelijk en prima verlopen.

Verwachting van je bestelling

De bestelling is prima afgeleverd.
Ik had echter beter verwacht van de retap flessen qua design, als je in het licht kijkt, dan zie je strepen in het glas (cirkels).
Dus de flessen zijn niet super glad en helder. Veel glazen potten of goedkope flessen hebben dat niet.

Heb je nog tips voor ons?

Als je flessen aanbiedt van topkwaliteit en topprijs, dan moet je dat aan alles kunnen zien. Dus het glas glad gepolijst.

Contact en verloop bestelling goed

Verwachting van je bestelling

In goede orde ontvangen+ helaas door de drukte bij Post.nl 4 dagen te laat.

is zo oke