Polle de Kanter

Alweer de zoveelste bestelling en het blijft super goed bevallen! Voor mij geen overpriced premium merken meer :-)

Fijn om te horen Polle!

Jos

Zeer tevreden over alles wat ik tot op heden heb aangschaft.

Reactie www.firemaster.nl:

Dat vinden wij fijn om te horen Jos! Bedankt.

Rick ten Cate

Prima spul mooi formaat kolen branden snel en lang.
Weinig tot geen gruis .

Alle en Irma

Mooie grote brokken, branden snel, heet en lang. Bij ons geen andere kolen meer dan firemaster

Max beentjes

Top spul ( restaurant houtskool)

- mooie grote stukken
- weinig gruis of stof
- brand constant

Voor me kolen nooit meer wat anders!!!

Arnold Hoffman

Goede houtskool voor een schappelijke prijs. Zuinig in gebruik en grote stukken. Echt een aanrader.

Arnold

Reactie www.firemaster.nl:

Fijn om te horen Arnold! Veel BBQ plezier.

Stef

Snelle levering. Prima houtskool, mooie grote stukken. Brand heet en gaat makkelijk aan.

Reindersfoodfashion

Mijn vader zocht goede houtskool voor de BBQ en ik kwam bij Firemaster terecht! Inmiddels wilt hij nooit meer anders. Het is echt top houtskool met alleen maar grote stukken en het bljjft mega lang... Mijn vader zocht goede houtskool voor de BBQ en ik kwam bij Firemaster terecht! Inmiddels wilt hij nooit meer anders. Het is echt top houtskool met alleen maar grote stukken en het bljjft mega lang warm. FIREMASTER IS THE BEST ! Liefs Romé Reinders, Reindersfoodfashion

Romé Reinders Reindersfoodfashion

Ik zou deze houtskool aan iedereen aanbevelen! Het zijn goede grote stukken die heel lang warm blijven. De naam FIREMASTER is niet gelogen, het is echt top houtskool.

Daniël Tamarit Verhoog

Ik heb afgelopen week vier keer gebarbecued met vrienden en het houtskool heeft mij daarbij erg goed geholpen! Het maakt bbqen makkelijker en de grote stukken zijn erg handig. ik heb de oude zakken... Ik heb afgelopen week vier keer gebarbecued met vrienden en het houtskool heeft mij daarbij erg goed geholpen! Het maakt bbqen makkelijker en de grote stukken zijn erg handig. ik heb de oude zakken die ik nog had van de Albert Heijn meteen weggegooid want dat is echt niets vergeleken met dit top product !