Restaurant De Huiskamer

Restaurant De Huiskamer Ook benieuwd naar feedback over de webshop Restaurant De Huiskamer? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company232
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Restaurant De Huiskamer met 9/10. Gebaseerd op 232 ervaringen.
Gemak van reserveren
Service en gastvrijheid
Kwaliteit van de gerechten
Sfeer / ambiance

Twilight club , groep van 12 personen
Twilight club , groep van 12 personen
Score voor Restaurant De Huiskamer:5/5
Beveelt u dit restaurant aanJa

Alles was tot in de puntjes geregeld , geen losse eindjes , zeer persoonlijke benadering , je voelt je er direct thuis .

Petra
Prima (7/10)
Petra
Score voor Restaurant De Huiskamer:3.5/5
Beveelt u dit restaurant aanJa

Lekker. prijs kwaliteit niet helemaal oke. prijs van restaurant, het eten meer een goed eetcafé.

Hendrik van Heusden / Annegje's hoeve B&B
Hendrik van Heusden / Annegje's hoeve B&B
Score voor Restaurant De Huiskamer:4.5/5
Beveelt u dit restaurant aanJa

Standaard menu genoten, werkelijk fantastisch, ik zou het geen karbonade noemen, perfecte garing, de merlot van kleine zalze heeft een ander jaartal dan op de kaart maar is een topper.

Hilferink

Op een zomerse zondag buiten gegeten. moesten na aankomst wat lang wachten op menukaart en vraag wat we wilden drinken. verder prima restaurant met bijzondere gerechten die fraai worden opgediend. feestelijk.

Frank Sanders

Mooi gelegen restaurant waar de gast het belangrijkste is. een mooi relaxt terras, binnen niet geweest maar dat gaan we zeker nog een keer ontdekken want het is ons goed bevallen. het eten is goed, de service is goed en de prijs kwaliteit verhouding zijn prima in balans. absoluut een aanrader als je een avondje goed en gezellig wilt genieten.

Luning Beheer
Luning Beheer
Score voor Restaurant De Huiskamer:5/5
Beveelt u dit restaurant aanJa

Perfect georganiseerd, prachtige setting en sfeer, enthousiast team, heerlijke hapjes en drankjes. een 10+ voor gastvrijheid..
hartelijk dank!.

Remarkgroep B.V.
Remarkgroep B.V.
Score voor Restaurant De Huiskamer:4.5/5
Beveelt u dit restaurant aanJa

Wij hebben het personeelsuitje van de remarkgroep bij de huiskamer mogen vieren..
dit was volledig naar wens.

V Kremer
Goed (8/10)
V Kremer
Score voor Restaurant De Huiskamer:4/5
Beveelt u dit restaurant aanJa

Gezellig, ontspannen. heerlijk verzorgd eten.

Klaas Knijnenberg

Vrijdag de 30 juni 2017 hier in de huiskamer een heerlijk ah menu genuttigd. heerlijke tussendoortjes en een prima stuk vlees. het toetje was ook erg lekker. de bediening en de koks hebben goed hun best gedaan. wie weet komen we deze zomer nog een keer terug.

anita_compy@hotmail.com

Leuk restaurant op een pracht locatie. zonder tom tom hadden we het nooit gevonden. het personeel was erg vriendelijk, het was een knus restaurant, eten was lekker. wat wil je nog meer? er werdt snel geserveerd. het bord wordt wel erg vol geserveerd. was bijna te veel.

Bedrijfsinformatie

De gezelligste huiskamer van Drenthe vindt u in Ansen, tussen Ruinen en Dwingeloo. Even lekker koffie drinken, een gezellige high-tea of sfeervol dineren bij de haard? Anja en Pedro Klooster heten u van harte welkom in het restaurant waar de haard altijd lekker brand. Onze keuken laat zich kenmerken door verse ingrediënten, een flinke dosis creativiteit en passie voor koken en gastheerschap. Ervaar het zelf en laat uw beoordeling achter!
Adres
Kerkdijk 2