Kwaliteit van de gerechten
Sfeer / ambiance
Service en gastvrijheid
Gemak van reserveren

M. Bohncke

Prima eten, gezellige sfeer en vriendelijke bediening!

Mrlng

Goed restaurant. In het begin lang wachten op drinken en menukaart, maar het was ook goed druk. Daarna prima!

meijer

Hier heerlijk gegeten, vlees e.d prima klaargemaakt, heerlijk mals.Je kan echt proeven dat alles met zorg klaar is gemaakt, aanrader! Heerlijk toetje met een kleine verrassing na, echt top!

Payroll Company

Super locatie, goede sfeer en kwaliteit eten! Een aanrader.

w. van alphen

Restaurant De Huiskamer straalt een gezellige sfeer uit. We hebben eerst met z'n vieren een drankje genomen aan de open haard en zijn daarna aan tafel gegaan. Heerlijk gegeten en vriendelijke...

H.A. Hoeben

Via de Leukste Deal een wandelarrangement met lunch besteld. We werden zeer gastvrij ontvangen en konden heerlijk rond de open haard zitten.

A. Wachtmeester

Prima entourage met een fijne keuken en bediening voor een tussenstop, feesten en partijen of iets kleinere setting

Sible de Vries

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Goede smaken. Je voelt je er welkom.

A Teunissen

Afgelopen 1e Kerstdag gereserveerd voor kerstdiner. Om ca. 19.00 uur werden we gevieren opgevangen bij de voordeur met de mededeling dat we moesten starten in de schuur naast het restaurant. geen...

Bouwbedrijf Huta

Wij gaan met veel plezier naar de Huiskamer in Ansen. De bediening is altijd netjes van niveau en de kwaliteit van het eten is goed. Tevens vinden we het een leuke gezellige sfeer hebben.