Kwaliteit van de gerechten
Sfeer / ambiance
Service en gastvrijheid
Gemak van reserveren

h.Scholten

De verzorging was perfect net als het geen wat op tafel kwam, met een goede bediening tegen een goede prijs .
Dus het geheel is een aanbeveling waard.
Groeten H+H

Louise Heldt

We hebben hier voor het tweede achteréén volgende jaar de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd. We zijn er erg tevreden over en hopen volgend jaar het feest te kunnen herhalen.

Gea Huiskes

Tijdens onze week vakantie in Drenthe op advies gereserveerd bij De Huiskamer.
Totaal geen idee van wat ons te wachten stond. Het overtrof echter onze verwachtingen.
Een topbediening,...

Alie Wemmenhove

We hebben een fantastische hay wine gehad met verschillende hapjes die heerlijk smaakten. We komen zeker nog een keertje terug in het gezellige ingerichte restaurant van de huiskamer. Djw we hebben...

ggd

Er mooie locatie gastvrij en goeie kwaliteit eten

Van den Berg

Gemakkelijk reserveren en eventueel wijzigen. Ontzettend gastvrij ontvangen, heerlijke high tea gehad met werkelijk fantastische gerechten. Als ik ga high tea en, doe ik dat het liefst bij De...

Melvin Stavast

Heerlijke high tea gehad! Alle producten waren van hoge kwaliteit en de bediening was goed.

Koos Wobben

Leuke bediening, lekker eten.

R. Makkinga

Prima gelegenheid voor verjaardagen of andere feestjes. Mooie omgeving om te wandelen of te klootschieten.

Cor Lem

Hartelijk welkom geheten, onze tafel stond gedekt klaar.
De carpaccio is inderdaad onovertroffen en de ribroast om te smullen. Een bijzonder stuk vlees en fantastische van gaarte.
Ook...