Saskia

Huawei Mate20Pro scherm vervangen.
Vakkundig en snel.... TOP

IPhone scherm reparatie binnen half uurtje gedaan. Prima service!

Quick and good service, including a smile.

Saskia

Vandaag nieuw scherm op telefoon laten zetten en was in half uur gedaan.
Vriendelijke en goede service!

swatkis

Snelle service van kwaliteit, tegen de laagste prijs in Rotterdam. Je telefoon wordt in gerepareerd waar je bij staat.

Na hier een tweedehands iPhone 6 te hebben gekocht liep de...

Na hier een tweedehands iPhone 6 te hebben gekocht liep de batterij al snel leeg. Gelukkig werd deze ter plekke vervangen toen ik terugkwam. Aanrader!

Snel geregeld. Goede service

Gerben

Mijn iPhone 7 scherm werd netjes vervangen, toen na een week bleek dat er een blauwe waas in één hoek zat en de 3D touch niet goed werkte werd het scherm zonder enige discussie nogmaals vervangen... Mijn iPhone 7 scherm werd netjes vervangen, toen na een week bleek dat er een blauwe waas in één hoek zat en de 3D touch niet goed werkte werd het scherm zonder enige discussie nogmaals vervangen voor een goed exemplaar. Vriendelijke mensen, snel geholpen dus top!

R.W. Bik

Waarschuwing! Laat nooit je toestel repareren bij dit bedrijf. Ze geven op de website aan met originele onderdelen te werken maar dit is absoluut niet het geval! Toestel wilde niet meer aan en na... Waarschuwing! Laat nooit je toestel repareren bij dit bedrijf. Ze geven op de website aan met originele onderdelen te werken maar dit is absoluut niet het geval! Toestel wilde niet meer aan en na (reparatie) van het moederbord heeft het even gewerkt. Het toestel was binnen de garantie weer kapot en heb hierop het toestel teruggebracht. Na haast 4 weken werd ik gebeld met het verhaal dat hij niet meer gerepareerd kan worden en dat hij opgehaald kan worden. Geld van de eerdere reparatie krijg je niet terug omdat ze stellen dat solderen aan het moederbord niet onder de garantie valt. Wat makkelijk! Wie zegt dat zij niet ondeskundig gehandeld hebben? Misschien hebben zij het juist erger gemaakt en de kortsluiting veroorzaakt waardoor de IPhone de prullenbak in kan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Wadia liyo

Mag niet klachen werd snel geholpen met mijn probleem en het was schat van DAMEN EN VRIENDELIJK

Anieta

Het is een hele goede zaak je wordt goed geholpen en het is niet duur. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam
# ik raad dit aan om hier een je telefoon te laten maken.