Jennah

Me huawei p30 lite scherm laten vervangen. ik moest een dagje ervoor wachten omdat ze het niet op voorraad hadden. maar toen op die dag zelf snel en goed gerepareerd en had het weer na een uurtje me... Me huawei p30 lite scherm laten vervangen. ik moest een dagje ervoor wachten omdat ze het niet op voorraad hadden. maar toen op die dag zelf snel en goed gerepareerd en had het weer na een uurtje me telefoon! top service!

umut

Me scherm laten vervangen van me iPad en nadat het werd gemaakt de dag erna deed me ipad helemaal niet meer. dus ik maar teruggaan zijn ze gaan onderzoeken wat het probleem was. en na 1,5 week... Me scherm laten vervangen van me iPad en nadat het werd gemaakt de dag erna deed me ipad helemaal niet meer. dus ik maar teruggaan zijn ze gaan onderzoeken wat het probleem was. en na 1,5 week hebben ze erover gedaan om het weer te maken. vond het mysterieus dat het zolang duurde en niet zeggen wat de oorzaak was

eva

Ik heb hier eerder me scherm laten repareren van mijn samsung a51 eerst was het uitstekend gerepareerd. Maar nu was die weer kapot me veel vertrouwen hun opnieuw laten repareren maar toen het... Ik heb hier eerder me scherm laten repareren van mijn samsung a51 eerst was het uitstekend gerepareerd. Maar nu was die weer kapot me veel vertrouwen hun opnieuw laten repareren maar toen het gemaakt werd. was me microfoon heel slecht. dus terug gegaan en hun gingen erna laten kijken en zij maar zeggen dat het niet aan hen lag want ze hadden alleen de scherm vervangen en microfoon zijn ze niet verantwoordelijk ervoor dus moest ik nog eens extra betalen om dat ook nog eens te laten maken.

walter

Me accu en speaker van me iphone 8 laten vervangen. het was snel en vakkundig uitgevoerd. heb het na 40 min weer in me handen me telefoon.

Marc

Scherm was stuk en snel gerepareerd. Ik kom zeker terug mocht ik weer een probleem hebben met mijn iphone

Karen

Heel goed geholpen, mensen met verstand van zaken en erg vriendelijk

Marsha

Een feedback over jullie bedrijf in baarn kan ik niet schrijven aangezien ik een afspraak had bij jullie en jullie er gewoon niet waren misschien moeten jullie, jullie site updaten dat een van... Een feedback over jullie bedrijf in baarn kan ik niet schrijven aangezien ik een afspraak had bij jullie en jullie er gewoon niet waren misschien moeten jullie, jullie site updaten dat een van jullie bedrijven niet open is en dus dan ook geen afspraken gemaakt kunnen worden want nu heb ik voor jan met de korte achternaam staan wachten en heeft jullie buurvrouw moeten melden dat jullie al van af februari niet meer open zijn geweest erg slecht maar schijnbaar zien jullie daar niet mee

Amir

Uitermate deskundig personeel tegen een eerlijke prijs!!!!

Bastiaan

Ik wilde de achterkant van m'n telefoon laten vervangen. Daarvoor heb ik een keer of 5 gebeld om een afspraak te maken, maar telkens was er een reden waarvoor ik nog even teruggebeld moest worden.... Ik wilde de achterkant van m'n telefoon laten vervangen. Daarvoor heb ik een keer of 5 gebeld om een afspraak te maken, maar telkens was er een reden waarvoor ik nog even teruggebeld moest worden. Op zich geen ramp, maar dat terugbellen doen ze dus niet. Kortom ik wordt niet geholpen.