Marike

Een afspraak maak je super snel en makkelijk, je krijgt zelf nog een reminder (en dat heb ik wel nodig ook ;)) Ik ben geweldig geholpen, snel en professioneel. Echt een aanrader, ik ga nergens... Een afspraak maak je super snel en makkelijk, je krijgt zelf nog een reminder (en dat heb ik wel nodig ook ;)) Ik ben geweldig geholpen, snel en professioneel. Echt een aanrader, ik ga nergens anders meer heen! Echt top!

E.

Slechte ervaring !! Zocht bedrijf voor reparatie van mijn iphone en kwam op website repairngo en zag meerdere filialen dus meteen een afspraak gemaakt maar vrijwel direct nadat ik de bevestiging... Slechte ervaring !! Zocht bedrijf voor reparatie van mijn iphone en kwam op website repairngo en zag meerdere filialen dus meteen een afspraak gemaakt maar vrijwel direct nadat ik de bevestiging kreeg kreeg ik een whatsapp dat reparatie niet doorging omdat ze hun kwaliteit niet goed genoeg vonden in Raalte.
Raar verhaal en niet echt hoopgevend.

robert

Mijn dochter kon haar i pad niet meer laden puntje van de laadkabel was er in afgebroken .bel de i mac store dit gaat zeker een week duren .loop binnen bij Repairngo.nl binnen 2uur gerepareerd... Mijn dochter kon haar i pad niet meer laden puntje van de laadkabel was er in afgebroken .bel de i mac store dit gaat zeker een week duren .loop binnen bij Repairngo.nl binnen 2uur gerepareerd perfecte eerlijke service dochter blij papa blij

Sandra

Netjes scherm gerepareerd

Teideaye Ster

Hele aardige man en een hele professionele bedrijf, en werk tempo zit er goed in !! ik raad iedereen aan om hier te komen

Braddy

Goed en snel geholpen