Teideaye Ster

Hele aardige man en een hele professionele bedrijf, en werk tempo zit er goed in !! ik raad iedereen aan om hier te komen

Braddy

Goed en snel geholpen

Joy

Goed en netjes geholpen!

Marco

Binnen 7 dagen na reparatie van het scherm van mijn Nokia 8.1 is de telefoon ontplofte en afgebrand. Telefoon in geleverd verwachtend dat het netjes word afgehandeld. Moet steeds achter reacties aan... Binnen 7 dagen na reparatie van het scherm van mijn Nokia 8.1 is de telefoon ontplofte en afgebrand. Telefoon in geleverd verwachtend dat het netjes word afgehandeld. Moet steeds achter reacties aan jagen. Heeft me inmiddels 3 maand gekost om te horen te krijgen dat het ontploffen van de telefoon na reparatie niet aan de reparatie heeft gelegen. krijg de telefoon niet terug. krijg geen reactie meer. Ben een telefoon kwijt en de kosten van reparatie. De winkel die hier onder valt is sjtelecomservice.nl

Bryan MG

WAUW, amazing.

Christan

Top service en goede prijzen. Scherm was stuk was zo gefixt. De jongeman die er werkt heeft zeker verstand van zaken.

Rianna

De knopje van mijn iPhone SE was stuk, dus ging ik even langs. Werd direct geholpen door de vriendelijke vakkundige man die er werkt. Werd binnen een uurtje gebeld dat ik de telefoon mocht ophalen.... De knopje van mijn iPhone SE was stuk, dus ging ik even langs. Werd direct geholpen door de vriendelijke vakkundige man die er werkt. Werd binnen een uurtje gebeld dat ik de telefoon mocht ophalen. Super bedankt voor de vlotte en goede service!

Shaniqua

Mijn camera van mijn samsung deed het niet meer. Dat werd al snel geregeld. Ik ging verder in de stad kijken, en toen ik weer terug kwam werkte de telefoon weer perfect! Ook heb ik gelijk een hoesje... Mijn camera van mijn samsung deed het niet meer. Dat werd al snel geregeld. Ik ging verder in de stad kijken, en toen ik weer terug kwam werkte de telefoon weer perfect! Ook heb ik gelijk een hoesje erbij gekocht, en het was niet zo heel duur.