Matthieu Hattab

Great service! (ipad pro 2019 new USB-C port and new battery)

Rick

Afspraak gemaakt in het filiaal Deventer en hier een afspraakbevestiging van gekregen. Vervolgens naar Deventer gereden en daar was geen repair n go te bekennen.. Waardeloos bedrijf.

Hans van der Linden

Online afspraak gemaakt voor “filiaal” Deventer. Niemand thuis. Zowel het mobiele nummer van de reparateur als het telefoonnummer van het “hoofdkantoor” 020-nummer” proberen te bellen. Geen... Online afspraak gemaakt voor “filiaal” Deventer. Niemand thuis. Zowel het mobiele nummer van de reparateur als het telefoonnummer van het “hoofdkantoor” 020-nummer” proberen te bellen. Geen verbinding mogelijk.
De website werkt goed. Het vervolg is er niet.
Uitermate slecht.

remco

Belachelijk slecht bedrijf.
zou er zeker geen zaken mee doen. belachelijk gewoon.
komen afspraken niet na en reageren niet eens.
zeer slecht bedrijf

Stanley / Movement Club 033

Top service. Voor al mijn vragen en defecten contact ik hun al jaren. Al mijn kennissen en vrienden stuur ik ook naar hun toe. Eerlijke prijzen en goed advies met snelle hulp!

Marike

Een afspraak maak je super snel en makkelijk, je krijgt zelf nog een reminder (en dat heb ik wel nodig ook ;)) Ik ben geweldig geholpen, snel en professioneel. Echt een aanrader, ik ga nergens... Een afspraak maak je super snel en makkelijk, je krijgt zelf nog een reminder (en dat heb ik wel nodig ook ;)) Ik ben geweldig geholpen, snel en professioneel. Echt een aanrader, ik ga nergens anders meer heen! Echt top!

E.

Slechte ervaring !! Zocht bedrijf voor reparatie van mijn iphone en kwam op website repairngo en zag meerdere filialen dus meteen een afspraak gemaakt maar vrijwel direct nadat ik de bevestiging... Slechte ervaring !! Zocht bedrijf voor reparatie van mijn iphone en kwam op website repairngo en zag meerdere filialen dus meteen een afspraak gemaakt maar vrijwel direct nadat ik de bevestiging kreeg kreeg ik een whatsapp dat reparatie niet doorging omdat ze hun kwaliteit niet goed genoeg vonden in Raalte.
Raar verhaal en niet echt hoopgevend.

robert

Mijn dochter kon haar i pad niet meer laden puntje van de laadkabel was er in afgebroken .bel de i mac store dit gaat zeker een week duren .loop binnen bij Repairngo.nl binnen 2uur gerepareerd... Mijn dochter kon haar i pad niet meer laden puntje van de laadkabel was er in afgebroken .bel de i mac store dit gaat zeker een week duren .loop binnen bij Repairngo.nl binnen 2uur gerepareerd perfecte eerlijke service dochter blij papa blij

Sandra

Netjes scherm gerepareerd