Sjaak Biersteker

Had direct al een goed gevoel bij dit bedrijf toen ik het op internet tegenkwam. Ben heel blij dat ik de cursus nog heb gevolgd, anders had ik er echt 2 x zo lang over gedaan. De reistijd van 2 uur... Had direct al een goed gevoel bij dit bedrijf toen ik het op internet tegenkwam. Ben heel blij dat ik de cursus nog heb gevolgd, anders had ik er echt 2 x zo lang over gedaan. De reistijd van 2 uur heen en 2 uur terug haal ik er met een snellere behangtijd wel weer uit...

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt Sjaak, voor je leuke reactie!
Fijn dat je zoveel hebt opgestoken van de workshop.

Jip

Goede uitleg gekregen, mooie materialen, aardige mensen. Goed gevoel bij. We gaan met vertrouwen het behangen tegemoet!

Goedemorgen Jip,
Bedankt voor je leuke reactie!
Nogmaals heel veel succes bij het klussen, en dit gaat jullie zeker lukken hoor!☺

Renovlies Nederland

Net bedrijf, goed product

Goede service, goed advies , mooi materiaal wat je teveel hebt gekocht kan zelfs retour ook halve rollen en je kan ook een handige brede behangtafel huren. Workshop avond is heel informatief met... Goede service, goed advies , mooi materiaal wat je teveel hebt gekocht kan zelfs retour ook halve rollen en je kan ook een handige brede behangtafel huren. Workshop avond is heel informatief met tips waar je zeker in het werk wat aan hebt en fijn is dat je dan ook even kan oefenen. Kortom een mooi bedrijf met fijne werkzame mensen.

Mario

Goede communicatie en duidelijke afspraken gemaakt. Zeer flexibel en eindresultaat is mooier dan verwacht!

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt Mario voor je reactie.

prive

Goed verzorgt

Goedemorgen heer Rottger,
Fijn dat de bezorging goed is gegaan en nogmaals bedankt voor de bestelling.
Goedemorgen heer Rottger,
Fijn dat de bezorging goed is gegaan en nogmaals bedankt voor de bestelling.
Heel veel succes bij de klus en mocht u ergens tegenaan lopen tijdens de werkzaamheden, belt u dan gerust.
Met vriendelijke Groet,
Diana

Steven van egmond

Slecht foute informatie geven.
En uiteindelijk terug draaien en zeggen dat ze het niet gezegd hebben hele slechte service.

Reactie Renovlies Nederland:

Beste Steven, we hadden je graag tijdens een workshop geadviseerd. Vlies trekt wanden niet recht, de ondergrond moet wel vlak zijn. Gelukkig is de bezorging wel goed gegaan en ziet het er op de... Beste Steven, we hadden je graag tijdens een workshop geadviseerd. Vlies trekt wanden niet recht, de ondergrond moet wel vlak zijn. Gelukkig is de bezorging wel goed gegaan en ziet het er op de foto's naadloos uit, je bent van harte welkom om alsnog een keer langs te komen voor een workshop.

Adam Gegotek

Top, flexibel en behulpzaam!

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel voor je reactie Adam.
Heel veel woongeluk toegewenst.
Groet Eric en Diana

Marleen

Fijn contact. Denkt mee en netjes gewerkt door de mannen. Tevrede klant!

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Marleen voor je leuke bericht.
Wij hebben ook met plezier in jullie woning gewerkt en hebben het contact ook als zeer prettig ervaren.
Heel veel geluk in jullie nieuwe woning...
Dank je wel Marleen voor je leuke bericht.
Heel veel geluk in jullie nieuwe woning toegewenst.

M van Loon

Goede ervaring met Renovlies, goed en eerlijk advies over de bestellingen.

Goedemorgen Matthy en Anja,
bedankt voor jullie leuke reactie!