John dolk

Heb nu een idee hoe glasvliesbehang te bewerken is

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt voor je reactie John.

Ice facilitaire diensten

Vriendelijke en goede service

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel voor de mooie review!

Burger

Buitengewoon goede service en vakmanschap. Het resultaat is boven verwachting goed.

Reactie Renovlies Nederland:

Dank je wel Olav voor je mooie review!.
Heel veel geluk nogmaals in je nieuwe woning.

Bas ten Hooven

Voor de verbouwing op onze bovenverdieping hebben wij 200grams renovliesbehang gekozen. Deze hebben wij incl. Alle benodigdheden en een 1m brede behangtafel bij renovliesnederland gekocht/gehuurd.... Voor de verbouwing op onze bovenverdieping hebben wij 200grams renovliesbehang gekozen. Deze hebben wij incl. Alle benodigdheden en een 1m brede behangtafel bij renovliesnederland gekocht/gehuurd.

Ondanks dat wij niets hadden besteld of van tevoren hadden gebeld was alles op voorraad en werden we top geholpen! Het ideale is dat je alles wat nog dicht zit en/of niet is gebruikt wordt teruggekocht incl. Het renovliesbehang dit mits je minstens 1 kilo aan renovlies over had. Hierdoor neem je zonder twijfelen altijd wat ruimer en kom je nooit te kort tijdens het klussen. Daarnaast hebben we ook de behangtafel bijgehuurd. Dit is echt een aanrader gezien deze tafel 1 meter breed is waar dus precies 1 rol op past daarnaast is de tafel meer dan 3 meter lang en kan je gemakkelijk hele banen uitrollen.

Het enige minpuntje was dat wij heel lang hebben moeten wachten tot wij onze borg terug kregen. Dit kwam omdat de persoon die dit moest doen met vakantie was. Verder topzaak en top spullen.

Goedemorgen Bas,
Bedankt voor je mooie review!
Goedemorgen Bas,
Bedankt voor je mooie review!
Het is inderdaad spijtig dat dit alles net in de vakantieperiode viel, waardoor de terugbetaling iets langer dan normaal op zich liet wachten.
Wij wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe ( mooi strak afgewerkte woning☺)

Jasper-Pieter

Veel goede tips meegekregen. Een aanrader wanneer je binnenkort een vlies behang klus hebt.

Goedemorgen Jasper-Pieter,
Bedankt voor je beoordeling!
Leuk dat je zo tevreden bent.

Lisan

Prima!

Goedemorgen Lisan,
Bedankt voor je beoordeling.

Kiesbrink

Zeer vriendelijk geholpen en ook nog wat handigectips meegekregen

Goedemorgen Henk,
Bedankt voor je leuke beoordeling.
Zijn we uiteraard heel blij mee.

Femke Steeg

Super goed geholpen door Renovlies Nederland. Dankzij het goede, klantvriendelijke advies is het resultaat super.

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt voor je leuke reactie Femke!
Veel geluk nog in jullie nieuwe woning.

Ingrid van Bijsterveld

Workshop renovlies plakken

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt voor je beoordeling Ingrid.

Marjolein

Vriendelijke mensen en professioneel advies

Reactie Renovlies Nederland:

Bedankt Marjolein voor je leuke bericht!.
Veel geluk in jullie nieuwe woning.
Groetjes Diana en Eric