9.5/10

Snelle levering, goede prijzen.

Algemeen goed

Ik had gemaild over de levertijd maar kreeg geen reactie, Had het woensdagmiddag besteld en verwachte het product al op donderdag. Had ook via Azerty iets besteld en kwam op donderdag via post nl aan. Werd een beetje nerveus maar laat in de middag kreeg ik de gereed making door. (ik ben niet persoonlijk op de hoogte gesteld van het product, later deze dag werd het klaargezet voor verzending) Vrijdag het product binnen gekregen en product in goede staat. (Goed verpakt zoals verzocht, Uitstekend!)

Reactie Remko Games:

Bij elk product staat vermeld levertijd 1 tot 2 werkdagen

Lekker snel & duidelijk!

Snelle reactie op berichten

Reinaldo Lima

Everything perfect!

Very good guy and professional! :)

J vos

Prettig contact, goede service, komt afspraken keurig na

Zie hierboven

Kris

Alleen maar positief momenteel,

Goede communicatie, snelle levering

Arjan Van der made

Gister avond om kwart voor 8 een ps4 pro besteld. Via track and trace staat dat hij vandaag al bezorgd zal gaan worden. Snelle service. Ook per mail een hele snelle en duidelijke reactie.

Gijs

Goede prijs/kwaliteit.

Kwaliteit van ps4 game was als nieuw. En gekocht voor een degelijke prijs.

J.de Vries

Goed, heb een Nintendo Switch gekocht bij Remko, die 50€ goedkoper was dan bij andere webshops.

Remko heeft goede originele producten die goedkoper worden aangeboden dan de bekende webshops.

Barry

Mijn ervaring met remko is uitstekend ik had een I pad bij hem gekocht en meende dat de WiFi het niet naar behoren deed en bracht hem naar Remco. de volgende dag kwam hij hem terug brengen hij...