9.5/10

Later verzonden dan beloofd. PlayStation doos was al open gemaakt twijfel ook hoe deze bemachtigd is want er zat een "gefeliciteerd met u prijs" sticker op

Een (nieuw) spel bijgekocht....

Goedkoop

Reactie Remko Games:

Jammer dat u niet bereikbaar was om ons te woord te staan.
Op onze site staat duidelijk vermeld dat bestellingen na 21:00 pas de volgende avond verwerkt kunnen worden.
De doos van de PS4 was inderdaad geopend door ons,juist vanwege die sticker.Een controle was op zijn plaats aangezien wij niet een klant wil opschepen met een gebruikte of incomplete ps4.
Wat betreft het spel,u heeft een promo besteld,dit staat vermeld bij het product,die was zeker nieuw maar die worden helaas niet in seal geleverd.
En tot slot,als alle games waar de fabrikant "not for resale" op zet niet verkocht mochten worden zouden er heel wat games in de prullenbak verdwijnen wat natuurlijk doodzonde is.
Dit staat namelijk op elk spel dat ooit samen met een ps4 is geleverd.
Nogmaals jammer dat u op geen enkele manier bereikbaar was om dit op te lossen.
Wij geloven in persoonlijk contact en er is altijd een oplossing of een verklaring.

S. Jongste

Goede site, overzichtelijk. Zijn ook duidelijk in de communicatie ( elke stap wordt met e-mail gedeeld). Helaas deed PostNL wat langer over de levering maar daar kan Remkogames uiteraard niets aan...

Playstation 4 Pro gekocht, deze was én goedkoper dan elders en werd binnen twee dagen bezorgd. Op vragen via email werd binnen een dag gereageerd, kortom: super service en prijzen, sterk aan te...

Prijs
Service
Levertijd

Snelle en prima service

Ik kocht 2 controllers en een was stuk maar krijg al vrij snel een nieuwe en de prijzen zijn prima

De prijs en makkelijk terug gaven als iets kapot was

TCGAMES

Goede prijzen en fijne webwinkel

overzichtelijk

Melissa

2 games gekocht, gaan er zeker nog wel meer bij komen. Niet te lang gewacht. Mooie games mooie prijzen.

Prijzen
Levering
Games

Bram

Wij zijn op een snelle en zeer correcte wijze geholpen! Het product is heel snel geleverd! Kortom Top!!

De oplossings bereidheid van het bedrijf. Er word goed meegedacht om de koop snel en juist te laten slagen.

Geen!

Vrij snel ontvangen. Dinsdagmiddag besteld en donderdag is huis. Doosje helaas wat beschadigd maar heb ik zelf vervangen. Disc krasvrij. Dus ik ben wel tevreden.

Vrij snel ontvangen

Misschien opletten met versturen dat doosje ook in orde is.

Goede ervaring bij de aanschaf van PS4

supersnelle service. Ook snelle reactie op mijn vragen en natuurlijk lekker goedkoop!