Je aankoop wordt beschermd

Marien

PSVR bestelt op Black Friday. Super deal die ik niet kon weerstaan. Binnen een dag was de bril binnen. Prima levering, zat geen pakbon/factuur bij de bestelling, ook geen retour informatie.

Uitstekende prijs, beter dan alle andere shops voor deze Black Friday aanbieding.

Retourbon + informatie bij de bestelling doen.

zouhair stitou

Top verkoper. Top klantenservice. Top prijzen. Ik ben heel blij.

De prijzen. De persoonlijke benadering.

Nog meer zichtbaar zijn.

J. Berk

Prettig persoonlijk contact met de verkoper. Ik had gevraagd of hij mij op de hoogte wilde houden wanneer de PS4 weer voorradig was en ik kreeg netjes een persoonlijke mail toen het zover was....

Het persoonlijke contact is zeer prettig. Geen standaardmailtjes bij vragen. Top!

Iets duidelijker vermelden of producten die niet voorradig zijn nog wel beschikbaar komen.

Overzichtelijke site. Duidelijk wat wel en niet op voorraad is.

Supersnelle levering, volgende dag al thuis. Netjes en stevig verpakt.

Ik had eigenlijk pas na mijn bestelling een account aangemaakt en dan worden je gegevens niet gekoppeld aan je bestelling, dus kun je het niet volgen. Weet niet of vermeld staat dat je eerst beter account aan kunt maken.

Positief

snelle levering

Rick Belleman

Mijn ps4 besteld en prima geholpen en bestelling netjes ontvangen.

Klantvriendelijk en snelle communicatie.

Ik twijfelde op de site of het product in de originele verpakking wordt geleverd.

O. de Waart

Uitstekend! Beste prijs voor de PS4, snelle levering (in twee dagen in huis), rekening meteen na bestelling in mailbox.

Prijs