Detailresult Groep

Deze training (teamdag) is een aanrader voor iedere team! Practische training met een goede aansluiting op de specifieke behoefte.

Wouter

In de training worden op een mooie manier bestaande psychologische principes aan praktijkgerichte casussen gekoppeld.

Duco Bergboer / YoungCapital

Marc creëert een fijne en vertrouwde omgeving. Ik heb de trainingen als prettig, maar vooral enorm leerzaam ervaren.

YoungCapital

Leuk, interactief en praktijkgericht waardoor je het direct kan toepassen

Amy Rockx

Echt heel veel aan deze training gehad! Van back to the basics met feedback geven tot aan gesprekken oefenen waar ik zenuwachtig van word. Er werd echt de tijd genomen om iedereen aan de beurt te... Echt heel veel aan deze training gehad! Van back to the basics met feedback geven tot aan gesprekken oefenen waar ik zenuwachtig van word. Er werd echt de tijd genomen om iedereen aan de beurt te laten komen en aan de dingen te werken die je had ingebracht. Beste training die ik tot nu toe heb gehad!

Kevin Cappon YoungCapital

Mijn ervaring met de training was zeer goed. Ik ben van mening dat ik hier veel uit heb gehaald en hoe ik ook anders kan reageren in bepaalde situaties. Hierdoor heb ik andere inzichten gekregen en... Mijn ervaring met de training was zeer goed. Ik ben van mening dat ik hier veel uit heb gehaald en hoe ik ook anders kan reageren in bepaalde situaties. Hierdoor heb ik andere inzichten gekregen en heeft Marc mij hier goed in geholpen. Leuke in interactieve training!

Erg persoonlijke aanpak met veel ruimte voor eigen inbreng. Ik voelde me begrepen en op mijn gemak.

Ik vond de training erg leerzaam, leuk en de sfeer was goed.

YoungCapital

Een erg leerzame training toegepast op de praktijk, je kunt er dus meteen mee aan de slag. Verder een prettige en informele sfeer waardoor je je ook 'veilig' voelde om dingen te delen en oefenen. Ik... Een erg leerzame training toegepast op de praktijk, je kunt er dus meteen mee aan de slag. Verder een prettige en informele sfeer waardoor je je ook 'veilig' voelde om dingen te delen en oefenen. Ik heb veel nieuwe inzichten opgedaan en er zeker wat aan gehad!

Claudia Bakker (YoungCapital)

Een leerzame, interactieve training. Veel nieuwe inzichten. Ook leuk om een boek te ontvangen met verdiepende informatie.