Marc weet super goed in te spelen op situaties die je aandraagt. Het is een mooie combinatie tussen theorie en praktijk. De inzichten die je krijgt, worden ook meteen getoetst en geoefend. Ik heb er... Marc weet super goed in te spelen op situaties die je aandraagt. Het is een mooie combinatie tussen theorie en praktijk. De inzichten die je krijgt, worden ook meteen getoetst en geoefend. Ik heb er veel aan gehad!

Bart Jan Doreleijers

Enorm leerzame en prettige training gehad in 3 dagdelen.

Sanne Scheepers, YoungCapital

Remarcable training is een op maat gemaakte training in een kleine intieme groep. Marc past de training aan aan de behoefte van de groep. Door dat de groep klein is geeft hij iedereen de... Remarcable training is een op maat gemaakte training in een kleine intieme groep. Marc past de training aan aan de behoefte van de groep. Door dat de groep klein is geeft hij iedereen de persoonlijke aandacht die ze verdienen.

Zinvolle training, die je verder hebt met het voeren van gesprekken.

Kimberly

Vanuit mijn werkgever YoungCapital heb ik een meerdaagse training bij Remarcable Trainingen mogen volgen. De training van Marc heb ik als zeer positief ervaren. Met de theorie en bijbehorende... Vanuit mijn werkgever YoungCapital heb ik een meerdaagse training bij Remarcable Trainingen mogen volgen. De training van Marc heb ik als zeer positief ervaren. Met de theorie en bijbehorende handvatten kan ik direct in de praktijk aan de slag!

Niels

Leerzame trainingen waar je veel nieuwe gesprekstechnieken leert die direct toepasbaar zijn in de praktijk

Ilja VD

Marc is een fijne trainer. Hij besteed veel aandacht aan elke cursist en geeft tips waar je echt wat aan hebt. Deze training is een van de weinige trainingen die mij echt goed bij is gebleven!

Caspar

De trainingen van Marc heb ik als erg prettig en leerzaam ervaren. Er was goede mix van theorie en praktijk en daarnaast weet Marc een fijne, vertrouwde sfeer neer te zetten. Iedereen kwam aan bod... De trainingen van Marc heb ik als erg prettig en leerzaam ervaren. Er was goede mix van theorie en praktijk en daarnaast weet Marc een fijne, vertrouwde sfeer neer te zetten. Iedereen kwam aan bod en kreeg persoonlijk advies. Ik zou de DISC training van harte aanbevelen!

Zeer goede ervaring gehad met Remarcable trainingen. Er wordt veel input gevraagd vanuit de groep (deelnemers), waardoor er onderwerpen worden behandeld die actueel spelen bij de deelnemers. Verder... Zeer goede ervaring gehad met Remarcable trainingen. Er wordt veel input gevraagd vanuit de groep (deelnemers), waardoor er onderwerpen worden behandeld die actueel spelen bij de deelnemers. Verder geeft de trainer veel duidelijke, concrete voorbeelden die je kunt toepassen in je werk.

YoungCapital

Persoonlijk was dit voor mij de meest nuttige training binnen YC. Heel veel handvatten gekregen en toegespitst op invulling vanuit ons. Mark is echt top!