Welke score geeft u het personeel? Score 5 is het hoogst
Welke score geeft u de hygiëne? Score 5 is het hoogst

Omar

Hebben het als fijn ervaren. Personeel is vriendelijk. Locatie is heel schoon en netjes.

F. Canki

Lekker ontspannen alleen omdat ik hoogzwanger ben had ik gevraagd jacuzzi niet zo warm te maken maar wat kouder.. dus WAT KOUDER ik zei dus niet ijskoud. Jacuzzi was dus ijskoud niemand is erin... Lekker ontspannen alleen omdat ik hoogzwanger ben had ik gevraagd jacuzzi niet zo warm te maken maar wat kouder.. dus WAT KOUDER ik zei dus niet ijskoud. Jacuzzi was dus ijskoud niemand is erin kunnen gaan en die wel erin gingen 5 min had daarna buikgriep… dus het was een beetje raar had ik maar niets gezegd konden de anderen erin en ik maar niet ma hoe moet weten dat ze het ijskoud gingen maken 😟

Aboe Mohammed

Wederom een Top ervaring gehad met gezin. Op naar de volgende keer.

Spa puur & rein

Verwarmende welkom, goede uitleg en super vriendelijk!

Samira

Heerlijk ontspannen, ruim en brandschoon.

TaxiService Tallih

ik kan gewoon niet genoeg benadrukken hoe fantastisch het was om met mijn drie geweldige vrienden te genieten van de luxueuze faciliteiten in dit wellnessresort. De sauna, het bubbelbad, de... ik kan gewoon niet genoeg benadrukken hoe fantastisch het was om met mijn drie geweldige vrienden te genieten van de luxueuze faciliteiten in dit wellnessresort. De sauna, het bubbelbad, de stoomcabine en het verwarmde zwembad waren echt een droom die uitkwam. Ik voelde mij als een koning die werd verwend en verzorgd in dit paradijs op aarde.

En laten we de receptioniste niet vergeten, Haar vriendelijkheid en behulpzaamheid maakten ons verblijf nog specialer. Ik kan niet wachten om terug te keren naar deze oase van ontspanning en verwennerij. Als je op zoek bent naar de ultieme verwenervaring, dan is dit absoluut de plek waar je moet zijn. Het is als een droom die uitkomt, maar dan echt!

Ontzettend prettige spa waar je graag weer terugkomt. Fijne medewerkers en als er iets is dan is communicatie ook top. Wat dat betreft een spa die ik iedereen zou aanraden met of zonder gezin.

Wacht mijn eerste keer Was leuk en heerlijk in het begin dacht ik dit is niks voor mij maar zo te zien ik ga vaak doen

Jacqueline

Heerlijk . Jammer dat die luie stoel weg is .
Een aanwinst de stoomcabine

Bouchra

Lieve dame aan de balie, alles goed uitgelegd, super mooi middag met familie gehad, we komen zeker terug inshallah:)