Regts

Zingt als boter

inclusief olie leveren

Goede webshop!

Titel

Enquete had ik al binnen direct na het bestellen, dus voordat er überhaupt iets geleverd was. Dit is te snel.
Verpakking was veel en veel te groot. Het bestelde past 3 x in een A5 envelop, maar ik ontving een doos van 10 x 20 x 35 cm.
Hierdoor kon het niet in de brievenbus. Wel opgevuld met plastic etc. maar dat geeft onnodig veel afval.

Verzendkosten direct en duidelijk vermelden ook dat er BTW wordt gerekend over de verzendkosten. Nu moet ik eerst naar de algemene voorwaarden.

Ik MOET in de enquete een oordeel geven over de klantvriendelijkheid reactiesnelheid en after sales, maar ik heb hiermee geen ervaring. dit kan ik niet aangeven.

Bas

Snel, simpel en leuk geprijsd!

Nalevering missend onderdeel

Controle of toeleveringsbedrijven hun afspraak aan "Bouwtuig" ook nakomen, in mijn geval nalevering van een onderdeel.

Blokschaaf

Bestelling geannuleerd.

Bij niet op voorraad zijn van artikelen eerst de levertijd bij leverancier na vragen. Mocht dit langer gaan duren dan verwacht proactief klanten informeren.

Ger

N.v.t.