Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Jeroen Mastenbroek

Regge Tegels & Vloeren hebben wij ervaren als een prettig bedrijf! We werden gelijk geholpen en voorzien van een goed advies. Daarnaast spraken de scherpe prijzen ons aan. Communicatie met de... Regge Tegels & Vloeren hebben wij ervaren als een prettig bedrijf! We werden gelijk geholpen en voorzien van een goed advies. Daarnaast spraken de scherpe prijzen ons aan. Communicatie met de tegelzetter en pvc-legger verliepen goed en het resultaat mag er zeker zijn.

Flexibel bedrijf. Door de bouw het e.e.a. moeten verschuiven qua planning, maar dit was geen probleem in overleg met Regge Tegels. Regge werkt samen met een goed team van leggers en hier waren we... Flexibel bedrijf. Door de bouw het e.e.a. moeten verschuiven qua planning, maar dit was geen probleem in overleg met Regge Tegels. Regge werkt samen met een goed team van leggers en hier waren we zeer content mee.

De transporteur was 1,5 uur te laat waardoor de tegelzetters wat later konden beginnen. Verder geen verbeterpunten.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goed advies, goede prijs

nee

We zijn heel prettig geholpen bij het uitzoeken naar vloertegels.

zou het zo niet kunnen noemen

Ten Brinke

Ik heb ben positief over dit bedrijf!

Snelle levering!

Janette schraven

Goede collectie tegels van betere kwaliteit, fijne persoonlijke service en nette levering . Kortom : fijn bedrijf !

Duidelijke collectie, persoonlijk advies.

Transport naar de klant, we zien echt veel liever 2 personen met een goede kar dan 1 persoon op de wagen met een steek kar. Betaal daar liever ook eerlijk voor. Die jongens hebben anders echt geen... Transport naar de klant, we zien echt veel liever 2 personen met een goede kar dan 1 persoon op de wagen met een steek kar. Betaal daar liever ook eerlijk voor. Die jongens hebben anders echt geen schouders en rug meer als ze 40 zijn.

Ric Nijenhuis

Top

Ivar

Veel kennis van zaken en een uitstekende service.

Er werd goed meegedacht over onze wensen en kregen we een passend advies op maat.

Matig, slechte afhandeling klacht.

Reactie Regge-tegels.nl:

Geachte heer Brummelhaus,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Geachte heer Brummelhaus,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het uiteraard vervelend dat alles niet naar wens is, echter kunnen wij verwerkte tegels helaas niet meer retour nemen. De tegels dienen altijd voor verwerking gecontroleerd te worden door de tegelzetter/verwerker. Wanneer tegels niet verwerkt zijn en er is een gegronde klacht dan kunnen wij deze uiteraard retour nemen.
Mochten er nog vragen zijn neem gerust nog even contact op met onze verkoopafdeling.
Team Regge Tegels & Vloeren

Smit

Deskundig en goede kwaliteit vloeren

Service, advies, kwaliteit vloeren

Martin Lam

Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd om advies te geven.

Wel goed om inmeten en snijverlies onder de loep te nemen. Wij hebben 11 niet aangebroken pakken tegels over waar we niks mee kunnen, daar jullie niet retour nemen.