Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Paul Nijmeijer

Nadat we zijn verhuisd zijn hebben we ook deze keer de tegels en PVC vloeren bij Regge Tegels gekocht. Kwaliteit en service zijn gewoon top! Bedankt!

Prijs/kwaliteit, deskundig advies en snelle reactiesnelheid op vragen.

Jamy Meissen

Regge tegels heeft bij ons een prachtige keramisch parket vloer gelegd in visgraat, waar we enorm blij mee zijn. We zijn heel goed geadviseerd, er is -ook tijdens het leggen van de pvc vloer en het... Regge tegels heeft bij ons een prachtige keramisch parket vloer gelegd in visgraat, waar we enorm blij mee zijn. We zijn heel goed geadviseerd, er is -ook tijdens het leggen van de pvc vloer en het aanbrengen van de plinten- heel goed en klantvriendelijk met ons meegedacht. Vriendelijk, er wordt de tijd voor je genomen en vakwerk: een dikke plus! Ook voor Paalman stoffering, die ons extra heeft geholpen met plinten en het herstellen van een fout bij pvc vloer gemaakt door bouwvakkers.

Klantvriendelijk, meedenkend, oplossingsgericht en vakwerk.

Iets meer afstemming over de planning/daadwerkelijke plaatsing van vloeren.

Prima geregeld.
Levering volgens afspraak.

Informatie over levering.

Eerste contact wat oppervlakkig. Bij tweede afspraak werd er de tijd genomen.
Bij eventuele klachten wordt er geluisterd.

vlotte en snelle levering

klant goed wijzen op patroon van de tegel

D A Smit

Positief.
Vriendelijke benadering, deskundig advies

Vriendelijke benadering, deskundig advies

Jeroen Mastenbroek

Regge Tegels & Vloeren hebben wij ervaren als een prettig bedrijf! We werden gelijk geholpen en voorzien van een goed advies. Daarnaast spraken de scherpe prijzen ons aan. Communicatie met de... Regge Tegels & Vloeren hebben wij ervaren als een prettig bedrijf! We werden gelijk geholpen en voorzien van een goed advies. Daarnaast spraken de scherpe prijzen ons aan. Communicatie met de tegelzetter en pvc-legger verliepen goed en het resultaat mag er zeker zijn.

Flexibel bedrijf. Door de bouw het e.e.a. moeten verschuiven qua planning, maar dit was geen probleem in overleg met Regge Tegels. Regge werkt samen met een goed team van leggers en hier waren we... Flexibel bedrijf. Door de bouw het e.e.a. moeten verschuiven qua planning, maar dit was geen probleem in overleg met Regge Tegels. Regge werkt samen met een goed team van leggers en hier waren we zeer content mee.

De transporteur was 1,5 uur te laat waardoor de tegelzetters wat later konden beginnen. Verder geen verbeterpunten.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goed advies, goede prijs

nee

We zijn heel prettig geholpen bij het uitzoeken naar vloertegels.

zou het zo niet kunnen noemen

Ten Brinke

Ik heb ben positief over dit bedrijf!

Snelle levering!

Janette schraven

Goede collectie tegels van betere kwaliteit, fijne persoonlijke service en nette levering . Kortom : fijn bedrijf !

Duidelijke collectie, persoonlijk advies.

Transport naar de klant, we zien echt veel liever 2 personen met een goede kar dan 1 persoon op de wagen met een steek kar. Betaal daar liever ook eerlijk voor. Die jongens hebben anders echt geen... Transport naar de klant, we zien echt veel liever 2 personen met een goede kar dan 1 persoon op de wagen met een steek kar. Betaal daar liever ook eerlijk voor. Die jongens hebben anders echt geen schouders en rug meer als ze 40 zijn.