Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Javier van Maanen

Wij zijn zeer tevreden met Regge Tegels & Vloeren. Jullie communiceren goed, hadden een heel scherp aanbod en wij zijn ook zeer tevreden met Vermaas als tegelzetter. De vloer is heel strak... Wij zijn zeer tevreden met Regge Tegels & Vloeren. Jullie communiceren goed, hadden een heel scherp aanbod en wij zijn ook zeer tevreden met Vermaas als tegelzetter. De vloer is heel strak gelegd.

Als wij in de toekomst geïnteresseerd zijn in nieuw tegelwerk, dan bezoeken wij jullie showroom in Enter voor een tweede keer.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding (het loont om buiten de randstad te kijken), groot aanbod tegels, veel expertise in huis, integer, communicatief sterk en een goede gunfactor!

F. Koopmans

Prettig geholpen en goed geadviseerd door Emmy!

Ontvangst in showroom.

Nijkamp

Keurig

Netjes afhandelen

Geen tips

Dirk

Heel goed geholpen, punctueel, Regge houdt zich aan afspraken

Deskundig, goed advies

nvt

Rob

Wij zijn blij dat we onze vloeren door Regge-tegels & vloeren hebben gekocht en deze via Regge hebben laten leggen in onze nieuwe woning. Alles verliep in goed overleg. De medewerkers van... Wij zijn blij dat we onze vloeren door Regge-tegels & vloeren hebben gekocht en deze via Regge hebben laten leggen in onze nieuwe woning. Alles verliep in goed overleg. De medewerkers van Regge-tegels en vloeren zijn zeer behulpzaam en stuurde ons een uitstekende tegelzetter voor het keramisch parket op de begane grond. Het is een erg mooie vloer geworden. Iedereen die bij ons komt vindt dat ook. Daarna stuurden ze een PVC-vloeren legger voor de bovenverdieping. Ook prima in orde.
Regge-tegels& vloeren communiceren goed, alles liep zoals het was afgesproken. Super vloeren bedrijf!

Veel keuze in de showroom, behulpzaam, uitstekende tegelleggers, goede communicatie.

Gerard Kocks

Goede service, klantvriendelijk

Fam. Kamphuis

Onze dochter had deze vloer gekocht en was erg goed geholpen. Vloer is volgens afspraak door vakkundige mensen gelegd, wij vonden de vloer zo mooi en besloten om onze hele beneden verdieping te... Onze dochter had deze vloer gekocht en was erg goed geholpen. Vloer is volgens afspraak door vakkundige mensen gelegd, wij vonden de vloer zo mooi en besloten om onze hele beneden verdieping te vernieuwen. Ook nu prima de afspraken nagekomen. Daarna ons buitenverblijf met zelfde vloer laten inleggen. Top geregeld allemaal. We zijn er erg blij mee.

duidelijke afspraken

alles top dus geen verbeterpunten

EULDERINK

Prima service, denken goed met je mee.

Goede communicatie

Dolf Plaggemars

Regge heeft ons zowel tegels als pvc geleverd. Prachtig materiaal, goed en prettig geadviseerd. Ook na aanschaf altijd goed bereikbaar, behulpzaam en heel vriendelijk. Bij het leggen traden wat... Regge heeft ons zowel tegels als pvc geleverd. Prachtig materiaal, goed en prettig geadviseerd. Ook na aanschaf altijd goed bereikbaar, behulpzaam en heel vriendelijk. Bij het leggen traden wat onverwachte omstandigheden op, daar is door Regge goed in meegedacht zodat alles toch naar volle tevredenheid is aangelegd. Ik kan Regge aan iedereen aanbevelen.

Advisering, bereikbaarheid, vermogen om mee te denken en aan te passen als de situatie daar om vraagt. En vooral ook vriendelijkheid.

Eigenlijk geen verbeterpunten

Jordi

In 1 woord TOP!

Erg fijn contact, kunnen erg snel schakelen, goede prijs-kwaliteitverhouding, komen afspraken netjes na, duidelijke afspraken zonder verassingen, kort en goed: bij Regge weet je waar je aan toe... Erg fijn contact, kunnen erg snel schakelen, goede prijs-kwaliteitverhouding, komen afspraken netjes na, duidelijke afspraken zonder verassingen, kort en goed: bij Regge weet je waar je aan toe bent!

We hebben inmiddels 2x tegels besteld via Regge (zowel voor onze woonkamervloer als de tegels van onze badkamer/toilet), beide keren verliep super en de 3e bestelling (tuintegels) is onderweg. Erg fijn ook dat Regge de door ons gewenste tegels voor badkamer en toilet last-minute nog kon regelen toen ons badkamerbedrijf dat niet meer tijdig lukte.

Superbedankt Wiecher en het team!