Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Visser

Fijne communicatie, erg mooi gelegd.

bereikbaarheid

legplan bij aankoop visualiseren

Erna Luisman

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangst. Wij hebben prima advies gehad van een van de medewerksters en zijn erg blij met het resultaat in onze woning.

Er worden goede afspraken gemaakt

Als vervelend ervaren dat er tegels tekort waren, terwijl het aantal m2 door Regge is uitgerekend, en wij deze kosten moesten betalen.
Uiteindelijk na telefonisch contact is dit opgelost.

M. Schipper

Het voortraject was prima en we hadden een mooie vloer uitgezocht. Helaas was het leggen van de vloer een drama. Geen eigen mensen maar een tegelzetbedrijf die er vervolgens ook weer een ZZP’er op... Het voortraject was prima en we hadden een mooie vloer uitgezocht. Helaas was het leggen van de vloer een drama. Geen eigen mensen maar een tegelzetbedrijf die er vervolgens ook weer een ZZP’er op af stuurt die maar komt en gaat wanneer het uitkomt. Niet op tijd klaar, tegels die niet mooi recht liggen en uiteindelijk 5 verschillende voegers aan het werk om het werk nog in de avond (met bouwlamp) af te krijgen. We hadden hoge verwachtingen maar die zijn helaas verre van uitgekomen.

Verkoop en advies vooraf.

Geen externe partijen inhuren die er een potje van maken en zelf controleren

Gijs van der Meijde

Top

Kwaliteit tegels, fijne service, komen afspraken na.

Het was ons niet duidelijk dat de plinten niet gekit zouden worden. Achteraf stond dit wel in de verkooporder, maar hier hebben we geen rekening mee gehouden.

Douwe

Zeer goede organisatie

Kwaliteit materialen - goede communicatie - vakwerk (derden)

Schoots

Uitstekend

Betrouwbaar en levert kwaliteit

Wosten

Corona tijd dus contact per telefoon en email. Prima offerte en juiste aanpassingen voor de opdracht. Kort overleg over gebroken tegels bij levering. Prima service. Prima communicatie.

Zie boven

Recht zo die gaat

V. Lokin

Zeer goed, top bedrijf. Ruime keuze in prachtige tegels

Zeer klantvriendelijke verkoop adviseurs

Kan niets bedenken

Javier van Maanen

Wij zijn zeer tevreden met Regge Tegels & Vloeren. Jullie communiceren goed, hadden een heel scherp aanbod en wij zijn ook zeer tevreden met Vermaas als tegelzetter. De vloer is heel strak... Wij zijn zeer tevreden met Regge Tegels & Vloeren. Jullie communiceren goed, hadden een heel scherp aanbod en wij zijn ook zeer tevreden met Vermaas als tegelzetter. De vloer is heel strak gelegd.

Als wij in de toekomst geïnteresseerd zijn in nieuw tegelwerk, dan bezoeken wij jullie showroom in Enter voor een tweede keer.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding (het loont om buiten de randstad te kijken), groot aanbod tegels, veel expertise in huis, integer, communicatief sterk en een goede gunfactor!

F. Koopmans

Prettig geholpen en goed geadviseerd door Emmy!

Ontvangst in showroom.