Kwaliteit
Advies
Nazorg
Communicatie

Tara Luyér

Wij zijn altijd enorm goed geholpen; behulpzam en kundig personeel en prachtige producten in de showroom.

Vriendelijk, scherp geprijsd, vakmensen.

Houd de goede service vast. Verder geen verbeterpunten..

Martijn Poelman

Mijn ervaringen met Regge Tegels zijn zeer positief. Van het advies in de showroom, de tussentijdse communicatie, tot het uiteindelijke resultaat.
Vooral het eindresultaat heeft mijn...
Vooral het eindresultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen. De vloer is erg netjes gelegd en gevoegd door Bolier Tegelwerken.

De communicatie met Regge Tegels is duidelijk en vriendelijk. Ook wordt er snel op vragen gereageerd.
Na het plaatsen van de vloer werd er nog netjes gebeld om te vragen of alles goed is gegaan.

Ik weet niet of Regge Tegels hier iets aan kan doen, of dat het bij de koerier ligt. Maar de tegels hebben voor het afleveren waarschijnlijk een tijdje buiten in de regen gestaan. De tegelpakketten... Ik weet niet of Regge Tegels hier iets aan kan doen, of dat het bij de koerier ligt. Maar de tegels hebben voor het afleveren waarschijnlijk een tijdje buiten in de regen gestaan. De tegelpakketten waren weliswaar beschermd met plastic, maar het karton was doorweekt en hierdoor plakten de pakketten met tegels aan elkaar.
Dit zorgde ervoor dat het wat lastiger was om de tegels naar binnen te brengen.

M. Peterink

Uitstekend!

Communicatie, afspraken nakomen, vriendelijk en kundig personeel.

M. Podt

Vriendelijk, goede service, leveren op afgesproken datum.

Kan ik niet noemen. De aankoop van een partij tegels was erg snel geregeld

Gert-Jan en Irma Vos

Echt uitstekend geholpen, zeer goede service

Telefonisch direct bereikbaar en snelle oplossingen, meedenken!

Jansen

Goed bedrijf!

klantgerichtheid

Familie Buunk, geen bedrijf

We zijn tevreden over de uitvoering van het geleverde werk.

Vriendelijk en meedenkend personeel.

Het zou fijn geweest zijn als het afval van het werk meegenomen zou worden door het bedrijf.
We zijn twee oude mensen en het is heel moeilijk voor ons om de grote berg afval kwijt te raken.

Fam. Meijer

Positieve ervaring met een meedenkende club mensen

Service en kwaliteit uitvoering

Eenduidige afstemming offerte

Julien Stolin

Ik ben ontzettend tevreden over de producten en service die ik heb ontvangen! Vanaf het eerste contact was iedereen professioneel en vriendelijk en ik continue op de hoogte gehouden van de levering... Ik ben ontzettend tevreden over de producten en service die ik heb ontvangen! Vanaf het eerste contact was iedereen professioneel en vriendelijk en ik continue op de hoogte gehouden van de levering en uitvoeren van de werkzaamheden. Alles is mooi op tijd geleverd en de PVC vloer is met grote zorg gelegd. Toen we voor de badkamer, door de omstandigheden, wat tegels tekort kwamen, is dat ontzettend goed opgelost door Regge! Ik ben zeer blij met het eindresultaat.

Professioneel, betrouwbaar en servicegericht !

Bohle

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk

De verkoper nam de tijd om samen de juiste kleuren uit te zoeken, gaf goed advies. Erg blij met de uiteindelijke keuze.
Er ging door omstandigheden iets fout, wat naar grote tevredenheid is...
Er ging door omstandigheden iets fout, wat naar grote tevredenheid is opgelost! Ze hebben er echt alles aangedaan om het probleem op te lossen.