Gerrit van der Meulen

Tot nu toe positief. Ook direct actie ondernomen bij PostNL na mijn melding dat het toestel nog niet was bezorgd.

Betrouwbare indruk

Gerrit van der Wal

Duidelijk en professioneel in communicatie

Prijs, kwaliteit

iPhone was direct aangeboden aan post.nl, werd echter pas na 3 werkdagen afgeleverd. Kon Refurbished niets aan doen. Zij hebben na informeren mijnerzijds contact met post.nl opgenomen en post.nl... iPhone was direct aangeboden aan post.nl, werd echter pas na 3 werkdagen afgeleverd. Kon Refurbished niets aan doen. Zij hebben na informeren mijnerzijds contact met post.nl opgenomen en post.nl heeft mij (e-mail) geïnformeerd latere levering.

Zahra

Mijn ervaring is positief! Ze zijn heel klantvriendelijk en denken in oplossingen. De klantenservice is goed bereikbaar per telefoon en e-mail en nemen je vraag als klant ook erg serieus.

Goede bereikbaarheid en zeer klantgericht en klantvriendelijk.

Geen punten. De levertijd was langer dan normaal vanwege een storing bij PostNL.

Arco Kortleve

Als er problemen met je toestel moet je niet bij deze club zijn. Ik heb nu mijn iphone 5 weken geleden opgestuurd en niks meer gehoord. 3x gebeld of deze uberhaupt is aangekomen, 3 x beloofd terug... Als er problemen met je toestel moet je niet bij deze club zijn. Ik heb nu mijn iphone 5 weken geleden opgestuurd en niks meer gehoord. 3x gebeld of deze uberhaupt is aangekomen, 3 x beloofd terug te bellen. Ik hoor niks. Ben bang dat deze gewoon foetsie is.

verkoop verliep soepel

klantenservice terugkoppeling status verbeteren.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Zoals besproken is het niet de bedoeling dat u het toestel buiten ons opent en vervolgens een garantieclaim bij ons indient. Zoals duidelijk op onze site vermeldt staat vervalt de garantie zodra wij constateren en aan kunnen tonen dat het toestel geopend is geweest. Als u het toestel direct had opgestuurd conform onze retourinstructies was er niks aan de hand geweest.
Jammer dat het zo gelopen is, maar daar bent u in dit geval zelf verantwoordelijk voor geweest.
Stefan Klutz - Ceo

Anne Belonje

Ik heb voor de refurbished-iphone shop gekozen vanwege de heldere informatie en de prijs van de aangeboden i-phones. De levering van de i-phone was binnen 2 werkdagen en de i-phone komt helemaal... Ik heb voor de refurbished-iphone shop gekozen vanwege de heldere informatie en de prijs van de aangeboden i-phones. De levering van de i-phone was binnen 2 werkdagen en de i-phone komt helemaal overeen met de beschrijving in de aanbiedingstekst. Ik ben, kortom, erg tevreden met de service en prijs/kwaliteit verhouding van deze i-phone.

- snelle levering
- goede prijs/kwaliteitsverhouding

- geen

Bjorn Lentjes

Snelle levering, goede prijs

Sophie Roozen

Goede levering en aftersales.

Goede kwaliteit en accessoires inbegrepen.

Sneller reageren op ingediend ticket

Jinthe de Vries

Het is een top bedrijf goeie service!

Meedenken met problemen

Geen tips

Linda van Son

Goed en op tijd bezorgd

Makkelijk te bestellen

Beschermingshoesje voor het scherm was bij ontvangst kapot in de verpakking.

Heather van Truijl

Snelle service