Prijs- kwaliteitverhouding
8.5/10

Zeer snelle levering en de iPhone is inderdaad van premium kwaliteit zoals vermeld, dwz als nieuw.

Komt omschrijving staat van het product alsook de leveringstermijn volledige na.

Heel klantgericht bedrijf, had een vraag gesteld aan de servicedesk die ze niet konden beantwoorden binnen het uur werd ik gecontacteerd door de zaakvoerder met zeer transparante informatie.

De revieuws waren zeer positief

Had zelf te weinig informantie over een premium toestel, best nog eens herhalen gedurende de bestelling

Gerald

Super vriendelijk klantenservice die je het gevoel geeft dat ze je serieus nemen. Klacht snel verholpen. Top ervaring

Kwaliteit van de geleverde iPhone 8 is super. Leveringsnelheid is okee en perfecte klantenservice

Door topdrukte kunnen ze niet altijd de binnen 24 uur levering waarmaken.

IPhone 8 hier gekocht

Goede klantenservice, snelle verzending top telefoon met perfecte batterij

MMA Straus

Heel goed

Snel geleverd

Zeer net bedrijf

Jan

Goede ervaring. Makkelijk bestelproces en vervolgens snel geleverd in een perfecte en complete verpakking

Snelle levering. Mooi product en extra service door case en screenprotector mee te leveren

Gebruiksaanwijzing / opstartinstructie meesturen

OK

Snel bezorgd.

Ik had er ook graag oortjes bij gehad, zoals bij een nieuwe iphone. Dat viel een beetje tegen.

Ruth. Brugge.

Heel vlotte communicatie. Heel vriendelijk en correct.

Heel goed bereikbaar en duidelijk hierin: ofwel chat, ofwel mail. Bij melding bv. wij bellen u op dat moment terug, dan doen ze het ook

Nog duidelijker afspraken maken met leveringsfirma. Had geen mail gekregen dat de verzending onderweg was, plots stonden ze daar aan de deur zonder dat ik van iets wist. Pakbon was correct. Leveringsfirma had foutje gemaakt in kleur van artikel. Kunnen afspraken met hen hierin een verbetering brengen? Het is mijn eerste bestelling bij jullie.

Mir

Top, Iphone 8 (premium versie!) besteld, en volgende dag binnen. Als nieuw, eigenlijk echt nieuw heb ik de indruk. Spotless, en werkt prima.

Op voorraad is vaak betrekkelijk, dus daarom via online chat nagevraagd of het echt zo was, en bevestigd gekregen. volgende dag in huis. Ook een van de weinigen die 3 jaar garantie geeft, en remarketed telefoons heeft.. (premium)

Komen belofte na wat op de site staat vermeld

Op dit moment niet