Jolanda Van loo

Uitstekend

Zeer goed bereikbaar. Prima communicatie

Overstappen naar een ander postorderbedrijf zou misschien beter zijn

Sabrina B.

Super! Fast and complete, even more than expected ??

Fantastic service

All good

B.

In mei 2019 een iPhone 7 aangeschaft. Helaas had ik de pech dat deze in oktober 2019 volledig crashte, waardoor binnen de garantieperiode een nieuw toestel geleverd moest worden. Dat kan gebeuren.... In mei 2019 een iPhone 7 aangeschaft. Helaas had ik de pech dat deze in oktober 2019 volledig crashte, waardoor binnen de garantieperiode een nieuw toestel geleverd moest worden. Dat kan gebeuren. Er werd een reparatietijd van 3-5 werkdagen toegezegd. Uiteindelijk duurde het drie weken voordat een vervangend toestel werd geleverd, met bitter weinig communicatie van de kant van de webshop. Als je belt land je altijd in een telefonische antwoorddienst, rechtstreekse communicatie is niet mogelijk.

Afgelopen juli had ik de pech dat ook het 2e toestel crashte. Toen werd me een reparatietijd van 5-10 dagen toegezegd. Maar voordat een vervangend toestel werd geleverd heb ik uiteindelijk 5 weken zonder telefoon gezeten. En opnieuw heel weinig communicatie van de kant van SalePlus - het bedrijf achter Refubished iPhone shop.

Pro: drie jaar garantie en goede prijs.

Con: als het mis gaat is de service belabberd, slechte communicatie en je bent je telefoon heeeel lang kwijt. Voor mij een reden om de volgende keer ergens anders te bestellen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Het is inmiddels geen geheim dat de MKB bedrijven het in Nederland momenteel enorm zwaar hebben. Dit neemt uiteraard niet weg dat u als consument mag verwachten dat u goede service wordt verleend. Helaas is dit in uw geval niet gelukt zoals we dat voor ogen hadden. De levertijden en de garantieprocedure zijn inmiddels aangepast op de site. Ook zijn er maatregelen getroffen bij onze retourafdeling en klantenservice.
Excuses voor het ongemak.
Stefan Klutz - Ceo SalePlus.nl

Sophie Huisden

Prijs, fijn dat je er een goed hoesje en een goede screenprotecter erbij krijgt.

Vlekje in de camera maar niet heel veel last van

Marlou Van den dam

Snelle levering, goede communicatie

Product ziet er fantastisch uit!!

Peter Adriaans

Scherpe prijs, 3 jaar garantie en meegeleverde screenprotector & siliconen hoesje. Telefoon ziet er nieuw uit en pakket was snel bezorgd.

3 jaar garantie.

Thijs

Aanvankelijk lastig; ze zijn telefonisch niet direct bereikbaar. Na een aantal pogingen en een (daarom) niet zo beste review werd ik terug gebeld en kon na een heel vriendelijk, begripvol gesprek... Aanvankelijk lastig; ze zijn telefonisch niet direct bereikbaar. Na een aantal pogingen en een (daarom) niet zo beste review werd ik terug gebeld en kon na een heel vriendelijk, begripvol gesprek e.e.a. in werking worden gesteld. Nu wordt de telefoon nagekeken, Hopelijk met een goede afloop.

Prijs,

Het zou fijn zijn als je gewoon iemand per telefoon / mail kan spreken die ook daadwerkelijk bij het bedrijf werkt ipv een externe klantencentrale die alleen maar dingen 'door kan geven'

W.K. van der Heide

Het telefonisch contact met de medewerksters was op zich goed, wel luisterend oor maar niet gericht om het probleem op te lossen anders dan te wachten (na het mislukken van harde reset) op... Het telefonisch contact met de medewerksters was op zich goed, wel luisterend oor maar niet gericht om het probleem op te lossen anders dan te wachten (na het mislukken van harde reset) op terugstuur-etiket, 'dat kon wel 14 dagen duren'.

Uiteindelijk heeft medewerkster probleem opgelost door nieuw toestel te sturen met retour-etiket voor terugsturen.Hiervoor dank!

Duidelijker uitleg en meer probleemoplossend denken

Dorien Van Zweeden

Na een slechte ervaring te hebben gehad bij een andere refurbished winkel, heb ik bij deze winkel een telefoon gekocht. Eerst gesproken met een vriendelijke vrouw of de telefoon werkelijk een nieuwe... Na een slechte ervaring te hebben gehad bij een andere refurbished winkel, heb ik bij deze winkel een telefoon gekocht. Eerst gesproken met een vriendelijke vrouw of de telefoon werkelijk een nieuwe batterij heeft en of er converter bij kan. Helaas duurden deze antwoorden wel lang, maar uiteindelijk toch reactie gekregen. Levering was snel. Batterij 100%. Behuizing ziet er goed uit.

Telefoon wordt meteen opgepakt wanneer je belt. Batterij is 100%. Product ziet er nieuw uit.

Meer kennis over de telefoons van de telefonisten.

Jamie Verhoek

Heb gekregen wat ik besteld heb meer als prima!

Goede prijs en goede garantie

Niks