fereshteh mirali

De beste

Beste klantenservice en beste kwaliteit

Ari

Helemaal perfect

Prijs en inlever tijd

Niks

Saman

Snelle bezorging Goeie telefoons

Goed werkende telefoons

Peter Vizee

1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel... 1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel iPhone aangeschaft. Spontaan kwam de volgende dag PostNL alsnog met pakket. Pakket geweigerd en daardoor direct, ongeopend, retour. Pas een week daarna m'n geld terug. Communicatie was in de eerste week vlot en vriendelijk, maar daarna zeer traag en erg kortaf. Ik begrijp dat het onvermogen van PostNL een pakket te bezorgen niet Refurbisched-iPhone.shop's schuld is, maar het is wel de vervoerder waar zij voor hebben gekozen en hadden daarin een actievere rol kunnen nemen. Ik ben zeer ontevreden over de wijze hoe alles is gelopen.

Neem een actievere rol bij leveringsproblemen, kreeg nu het gevoel als klant dat als ik er niet achteraan zat ik niets zou horen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw feedback.
Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review.
Bedankt voor uw feedback.
Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review.
Het klopt inderdaad dat er flinke vertragingen zijn bij PostNL waar wij helaas ook door gedupeerd worden. Op de site hebben wij onze levertijden daarom ook aangepast.
Op het moment dat u aangaf dat uw pakket nog niet bezorgd was hebben wij direct een onderzoek ingesteld bij PostNL en hebben wij u hier over geïnformeerd. Al uw mails zijn vervolgens netjes door mijn collega beantwoord. Uiteindelijk hebben wij, ondanks het feit dat uw pakket nog niet als vermist was opgegeven door PostNL, u een tweede pakket toegestuurd. Niet heel gebruikelijk aangezien het eerst pakket nog onderweg was. Helaas liep ook dit pakket vertraging op bij PostNL maar werd uiteindelijk binnen een week bij u afgeleverd. Ondanks al onze inspanningen heeft u de order uiteindelijk geannuleerd. Binnen een week na ontvangst van het door u retour gestuurde pakket stond het aankoopbedrag weer op uw rekening. De communicatie van mijn collega naar u is altijd correct en klantvriendelijk geweest. Wij hebben binnen onze mogelijkheden er alles aangedaan om u tegemoet te komen. We hebben u netjes geïnformeerd en de gehele situatie conform de voorwaarden met u afgehandeld.
Helaas staat u er niet voor open om met mij het gesprek aan te gaan. De snelheid van de levering van het pakket is inderdaad onvoldoende geweest, maar dat u mijn collega zo negatief afschildert is echt onterecht. Wij staan voor ons product en voor onze klanten. U geeft aan het "gevoel" te hebben dat u niets meer zou horen als het aan ons had gelegen, maar dit is natuurlijk geen reden om onze klantenservice zo slecht te beoordelen.
Stefan Klutz - Ceo

Kimberly van den Elshout

Door corona duurt de levering iets langer maar je krijgt er wel een goede tellefoon voor terug met prima kwaliteit

goede kwaliteit

de klanteservice betere informatie geven of zorgen dat ze bij de juiste informatie komen

Hadewijch Maes

Overzichtelijke website. Duidelijke informatie.

Scherpe prijzen. Ruime keuze in producten en prijzen.

De levering mocht sneller.

Han Gerrits

Goede producten

alerte service

op de website geven jullie aan dat jullie niet zo goed bereikbaar zijn, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo

Mhj Fiering

Staan achter hun product

Reinier van der Wal

Uitstekende kwaliteit

eddie

Echt heel erg slecht, zou het zeker niet aanbevelen.

communicatie en klantvriendelijkheid. Ook niet liegen in je reactie op een reviewsite dat is helemaal slecht. Niet het hele verhaal vertellen en selectief antwoorden is ook liegen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Uw pakket is aangetekend door ons verstuurd en door PostNL afgeleverd op het door u opgegeven adres. Er is vervolgens getekend voor ontvangst. U heeft aangegeven dat u niet getekend heeft waarna wij direct een onderzoek hebben ingesteld bij PostNL. Die geven aan dat u toestemming heeft gegeven om het pakket bij uw buren af te leveren. U geeft aan dat dit niet waar is en dat PostNL liegt. Wij hebben u verzocht om even contact op te nemen met PostNL om hier melding van te maken zodat wij daarna vervolgstappen kunnen ondernemen. Helaas heeft u dit nooit gedaan en heeft u ervoor gekozen om slechte reviews over ons bedrijf te schrijven. Jammer dat u ons zelfs voor leugenaars uitmaakt terwijl achteraf toch blijkt dat het pakket voor u klaar lag bij uw buren.