Reviews

8.7 / 10
1050 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.6/10
Info over verloop order
8.4/10
Snelheid levering
8.8/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.6/10

1050 Reviews

fereshteh mirali

10/10

De beste

Sterke punten

Beste klantenservice en beste kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Geen


Ari

10/10

Helemaal perfect

Sterke punten

Prijs en inlever tijd

Verbeterpunten of tips

Niks


Saman

10/10

Snelle bezorging Goeie telefoons

Sterke punten

Goed werkende telefoons

Verbeterpunten of tips

Geen


Peter Vizee

2/10

1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel... 1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel iPhone aangeschaft. Spontaan kwam de volgende dag PostNL alsnog met pakket. Pakket geweigerd en daardoor direct, ongeopend, retour. Pas een week daarna m'n geld terug. Communicatie was in de eerste week vlot en vriendelijk, maar daarna zeer traag en erg kortaf. Ik begrijp dat het onvermogen van PostNL een pakket te bezorgen niet Refurbisched-iPhone.shop's schuld is, maar het is wel de vervoerder waar zij voor hebben gekozen en hadden daarin een actievere rol kunnen nemen. Ik ben zeer ontevreden over de wijze hoe alles is gelopen.

Sterke punten

-

Verbeterpunten of tips

Neem een actievere rol bij leveringsproblemen, kreeg nu het gevoel als klant dat als ik er niet achteraan zat ik niets zou horen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw feedback.
Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review.
Het klopt inderdaad dat er flinke vertragingen zijn bij PostNL waar wij helaas ook door...
Bedankt voor uw feedback.
Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review.
Het klopt inderdaad dat er flinke vertragingen zijn bij PostNL waar wij helaas ook door gedupeerd worden. Op de site hebben wij onze levertijden daarom ook aangepast.
Op het moment dat u aangaf dat uw pakket nog niet bezorgd was hebben wij direct een onderzoek ingesteld bij PostNL en hebben wij u hier over geïnformeerd. Al uw mails zijn vervolgens netjes door mijn collega beantwoord. Uiteindelijk hebben wij, ondanks het feit dat uw pakket nog niet als vermist was opgegeven door PostNL, u een tweede pakket toegestuurd. Niet heel gebruikelijk aangezien het eerst pakket nog onderweg was. Helaas liep ook dit pakket vertraging op bij PostNL maar werd uiteindelijk binnen een week bij u afgeleverd. Ondanks al onze inspanningen heeft u de order uiteindelijk geannuleerd. Binnen een week na ontvangst van het door u retour gestuurde pakket stond het aankoopbedrag weer op uw rekening. De communicatie van mijn collega naar u is altijd correct en klantvriendelijk geweest. Wij hebben binnen onze mogelijkheden er alles aangedaan om u tegemoet te komen. We hebben u netjes geïnformeerd en de gehele situatie conform de voorwaarden met u afgehandeld.
Helaas staat u er niet voor open om met mij het gesprek aan te gaan. De snelheid van de levering van het pakket is inderdaad onvoldoende geweest, maar dat u mijn collega zo negatief afschildert is echt onterecht. Wij staan voor ons product en voor onze klanten. U geeft aan het "gevoel" te hebben dat u niets meer zou horen als het aan ons had gelegen, maar dit is natuurlijk geen reden om onze klantenservice zo slecht te beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Stefan Klutz - Ceo


Kimberly van den Elshout

9/10
(Bewerkt)

Door corona duurt de levering iets langer maar je krijgt er wel een goede tellefoon voor terug met prima kwaliteit

Sterke punten

goede kwaliteit

Verbeterpunten of tips

de klanteservice betere informatie geven of zorgen dat ze bij de juiste informatie komen


Hadewijch Maes

8/10

Overzichtelijke website. Duidelijke informatie.

Sterke punten

Scherpe prijzen. Ruime keuze in producten en prijzen.

Verbeterpunten of tips

De levering mocht sneller.


Han Gerrits

9/10

Goede producten

Sterke punten

alerte service

Verbeterpunten of tips

op de website geven jullie aan dat jullie niet zo goed bereikbaar zijn, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo


Mhj Fiering

8/10

Goed

Sterke punten

Staan achter hun product

Verbeterpunten of tips

Geen


Reinier van der Wal

10/10

Snelle levering

Sterke punten

Uitstekende kwaliteit

Verbeterpunten of tips

geen


eddie

1/10

Echt heel erg slecht, zou het zeker niet aanbevelen.

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

communicatie en klantvriendelijkheid. Ook niet liegen in je reactie op een reviewsite dat is helemaal slecht. Niet het hele verhaal vertellen en selectief antwoorden is ook liegen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review.
Uw pakket is aangetekend door ons verstuurd en door PostNL afgeleverd op het door u opgegeven adres. Er is vervolgens getekend voor ontvangst. U heeft aangegeven dat u...
Bedankt voor uw review.
Uw pakket is aangetekend door ons verstuurd en door PostNL afgeleverd op het door u opgegeven adres. Er is vervolgens getekend voor ontvangst. U heeft aangegeven dat u niet getekend heeft waarna wij direct een onderzoek hebben ingesteld bij PostNL. Die geven aan dat u toestemming heeft gegeven om het pakket bij uw buren af te leveren. U geeft aan dat dit niet waar is en dat PostNL liegt. Wij hebben u verzocht om even contact op te nemen met PostNL om hier melding van te maken zodat wij daarna vervolgstappen kunnen ondernemen. Helaas heeft u dit nooit gedaan en heeft u ervoor gekozen om slechte reviews over ons bedrijf te schrijven. Jammer dat u ons zelfs voor leugenaars uitmaakt terwijl achteraf toch blijkt dat het pakket voor u klaar lag bij uw buren.