nick moerman

RETOURinstructies via mail aanvragen lukt niet. Ik kan het artikel dat ik wil retourneren niet met cijfer '1' selecteren. De teller blijft op "0' staan.

overzichtelijke website en selectiemogelijkheden om artikel terug te vinden

batterijvermogen moet beter kunnen.
schermkwaliteit en netheid gsm en oordoppen

Dick

Zie boven

Snelke reactie en afhandeling van de klacht

Zie boven , service

Anke Meuwissen

Ronald Huijssen

Overzichtelijke website en prima afhandeling. Bestelling binnen 48 uur in huis.

Overzichtelijke website, vlotte afhandeling, passende verpakking zonder plastic vulling. iPhone keurig ingepakt in eigen doosje. Geleverd met hoesje en screenprotector als onverwachte extra s

Informatie over de prijs op de pagina van het geselecteerde product komt niet altijd overeen met die op de voorgaande pagina s. B v je selecteert de conditie Premium. Er komen dan iPhones in beeld... Informatie over de prijs op de pagina van het geselecteerde product komt niet altijd overeen met die op de voorgaande pagina s. B v je selecteert de conditie Premium. Er komen dan iPhones in beeld met een prijs er bij b v de iPhone 8 gold voor 285,—. Als ik dan naar het product zelf klik, dan blijkt deze 335,— te kosten, terwijl ik de kwaliteit al als selectiecriterium heb gebruikt.Ik ben dit op meerdere plekken tegen gekomen. Dit is geen goede informatie naar de klant .

Arash

Leonie Vandendaele

Lage prijs

Niks

roya

Goede ervaring

goed

Bothof Facilities

IPhine 7 plus werkte helaas niet naar behoren daar een mail over gestuurd en direct de volgende ochtend een reactie. Met een voorstel om een andere op te sturen en dan kon de niet goed... IPhine 7 plus werkte helaas niet naar behoren daar een mail over gestuurd en direct de volgende ochtend een reactie. Met een voorstel om een andere op te sturen en dan kon de niet goed functionerende retour. Zelfs met extra opslag waar ik niet extra voor hoefde te betalen. Fijne service en de volgende dag was de nieuwe telefoon al in huis ook. Snell actie blij mee!

snelle en fijne klachtenafhandeling nav niet goed werkend toestel

Simone

IPhone besteld en kreeg het toestel binnen 3 dagen. Heel blij met de kwaliteit van de iPhone. Goede service vanuit het bedrijf. Vriendelijke eigenaar

Klantvriendelijk

Vandaag besteld morgen in huis zou nog beter zijn.

nila

Snelle inlevering