Prijs- kwaliteitverhouding
8.5/10

Moon

Nu al de 3e iPhone gekocht bij dit bedrijf. Stuk voor stuk mooie en goede toestellen.

De garantie periode, goede kwaliteit, scherpe prijs.

Sjoerd

Goede ervaring met de winkel, kwaliteit van de iPhone, snelheid van levering en bereikbaarheid helpdesk.

Snelheid levering, kwaliteit telefoon (Nieuwstaat)

Ik had het makkelijker gevonden als er automatisch een account was aangemaakt, zodat ik de bestelling kon inzien. Nu heb ik achteraf een account aangemaakt, maar dat kan niet gekoppeld worden aan de eerdere bestelling.

Goede duidelijke service

De telefoon voldoet aan de beschrijving
Ik ben er erg blij mee

Klantvriendelijk

De telefoon voldoet inderdaad aan de eisen

Iets meer duidelijkheid zou fijn zijn mbt de status van de bestelling

Marijke van Bommel

Snelle service, de leverancier stuurde helaas geen track-tracecode: daarom bedacht ik mij en bestelde alsnog een toestel met een grotere opslagcapaciteit. Mijn eerste toestel werd echter toch...

Meedenken met de klant

Leverancier track en trace code laten versturen na verzending

Ilona van der Vaart

De levering kwam niet op de aangegeven volgende werkdag. Gezien ik de volgende werkdag geen mail had ontvangen van verzendbevestiging of track en trace, heb ik gebeld, daar zou ik voor meer info...

Goede after sales.

Communicatie met bedrijf en tussen persoon.

Sjoerd

Na slechte ervaring met ander bedrijf hier premium refurbished gekocht. Ben er zeer tevreden mee. Klantenservice was ook goed bereikbaar.

Garantie van drie jaar is uniek. Snelle levering en top product.

Chat is wat langzaam, maar wel bereikbaar. Ik kreeg geen mail dat het pakket verzonden was, maar was dus wel het geval.

Was overtuigd door alle goede reviews, die ik bij andere bedrijven niet zo overweldigend positief vond. Ik had de premium gekocht. Volgende dag al in huis. Dik te vrede.

Snel in huis en zag en merk inderdaad niet dat hij gebruikt is

Tot nu toe geen

Heel goed

Kwaliteit is zoals geadverteerd

Facturen e.d. komen van Minpex. In het verzendtraject zie je de naam refurbished iPhone shop niet meer terug.

Jk

Telefoon besteld. Direct persoonlijke mail en volgende dag order ontvangen evenals gratis beschermhoesje en beschermscreen

Snelheid van leveren, prima prijs. Gratis extras.

Snelle en vakkundige helpdesk.

Snelle levering. Scherpe prijzen.