Babs Smulders

Alles gaat volgens afspraak

Staan voor wat er beloofd wordt

Chantal Beaumont

Goede service

Snelle reactie toen wat ik besteld had niet aanwezig bleek te zijn

Geen telefoons op de site zetten die er niet zijn

Bram Brugman

Over het algemeen prima, zie verbeterpunten.

De website is overzichtelijk,

Houdt de klant beter op de hoogte van het verzendproces, pas na een mail kreeg ik bijvoorbeeld de track&trace-code.

Ed Pach

Oude toestel in kunnen ruilen voor een 'nieuwe' refurbished. Goede deal.

Grote keus, goede service, persoonlijk contact.

Aanvankelijk duurde het even voordat er gereageerd werd, maar is naderhand zeer goed gegaan.

M.G.H. Bos

Vriendelijk en snel contact

duidelijk en betrouwbaar

n.v.t.

R vd Wiele

Positief, nette iPhone met kabel, pinnetje en hoesje meegeleverd. Goede informatie vertrekking.

Duidelijke communicatie, nette levering.

Bram Deschryvere

Eerste ervaring en alles is uiteindelijk goed gelopen.

?

Lange levertijd, Wel ontvangen.

Leslie Strijbol

Gemakkelijk te bestellen..snel geleverd, niet alles geleverd zoals beloofd

Betrouwbaar, snel

Er was een hoesje en screenprotector normaal bij maar dit zat niet bij de levering

Zara

Ik heb een refurbished iPhone 8 Plus bij ze gekocht die niet onder de garantie van Apple valt omdat ze gebruik hebben gemaakt van niet originele Apple onderdelen. Als dit niet geval was, dan had ik... Ik heb een refurbished iPhone 8 Plus bij ze gekocht die niet onder de garantie van Apple valt omdat ze gebruik hebben gemaakt van niet originele Apple onderdelen. Als dit niet geval was, dan had ik recht op reparatie of vervangende toestel van Apple care. De service de refurbished-iPhone shop is inderdaad barslecht!!! Ze zijn niet telefonisch bereikbaar en verschuilen zich achter de mail. Ze denken niet mee en ik vind ze persoonlijk echt misleidend. Je denkt een iPhone te kopen, die overigens €525,00 heeft gekost en vervolgens krijg je van de binnenkant een neppe telefoon! Pure misleiding en willen alleen geld en denken niet aan nazorg of klanttevredenheid..

Communicatie verbeteren en de klachten van je klanten serieus nemen

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Beste Zara,
Bedankt voor uw review.
Beste Zara,
Bedankt voor uw review.
Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is dat uw iPhone in de wc pot is gevallen waardoor uw toestel waterschade heeft opgelopen. Wat ik niet begrijp is dat u bij ons uw aankoopbedrag opeist omdat u geen recht meer heeft op Apple garantie.
U heeft om drie redenen geen recht meer op Apple garantie.
1. De standaard Apple garantie is verlopen
2. Het toestel is door ons geopend en er zijn onderdelen vervangen
3. Het toestel heeft waterschade
We hebben u aangeboden om een poging te doen om het toestel voor u te repareren, maar u neemt alleen genoegen met een teruggave van uw aankoopbedrag. Daarnaast doet u verschillende aannames en merk ik dat u eea flink aandikt om ons in een zo kwaad mogelijk daglicht te stellen.
Ik als eigenaar kan hier niets mee en ik betreur het dat u uw frustraties botviert op mijn collega en onze integriteit als bedrijf op deze manier probeert te ondermijnen.
Wij staan voor onze producten en zullen nooit weglopen voor onze verantwoordelijkheden, maar wij laten ons nimmer onder druk zetten of misleiden door een consument.
Stefan - Ceo

Wilma Liebregts

Heel goed

Garantie ,snelle levering

Kan niets verbeteren het is voor mij perfect