8.5/10

V. Kooter

Ondanks het feit dat ik nog niet helemaal een werkend toestel heb, vind ik de manier van afhandelen en klantvriendelijkheid heel fijn. Iemand uit mijn familie heeft ook een iPhone gekocht op deze... Ondanks het feit dat ik nog niet helemaal een werkend toestel heb, vind ik de manier van afhandelen en klantvriendelijkheid heel fijn. Iemand uit mijn familie heeft ook een iPhone gekocht op deze website en die werkt helemaal goed. Ik heb er vertrouwen in dat dit ook bij mij goed gaat komen!

Beter nakijken van de opgestuurde telefoons

Noah Jansen

Had een iphone 7 128 gb gekocht met kwaliteit 'zo goed als nieuw'. Toestel was defect en startte om de haverklap opnieuw op. Ook zaten er erg veel beschadigingen aan de achterkant, zeker niet... Had een iphone 7 128 gb gekocht met kwaliteit 'zo goed als nieuw'. Toestel was defect en startte om de haverklap opnieuw op. Ook zaten er erg veel beschadigingen aan de achterkant, zeker niet 'Slechts een enkel minuscuul krasje/vlekje' zoals op de website stond vermeld. Over gemaild en klantenservice bood gelijk een vervangend model van 'premium' kwaliteit aan, wat gegarandeerd in perfecte staat zou moeten zijn. Was helaas niet beschikbaar in de kleur die ik het liefste zou willen, maar was wel erg blij met de oplossing. Ik vind alleen wel dat ze hun kwaliteitsklassen niet goed omschrijven. Het premium kwaliteit model voldoet eigenlijk aan de omschrijving van 'zo goed als nieuw', met enkele hele lichte gebruikssporen.

Beste prijs, goede service

Betere klassificering van de staat van de toestellen (zet bijvoorbeeld foto's op de site). Geen defecte toestellen leveren. Meer bescherming in de verpakkingen, in ieder geval foam aan alle kanten... Betere klassificering van de staat van de toestellen (zet bijvoorbeeld foto's op de site). Geen defecte toestellen leveren. Meer bescherming in de verpakkingen, in ieder geval foam aan alle kanten van het toestel.

Peter

Snelle levering, mooi product!

Duidelijke site, betrouwbaar

Marc Janson

Duidelijke website, goede snelle service. Eerlijke prijs.

Goede snelle service

Nog niet gevonden

Hennie

Erg goede service!

Snelle verzending en goede service.

Hans Geene

Duidelijke website, goede prijs

Pieter Govaerts

Professioneel contact, correct, snel

Professioneel contact, correct, snel

duidelijk aanduiden welke types beschikbaar zijn en welke niet. Het wisselen tussen verschillende types was ook niet altijd even gemakkelijk.

Lotte

Goed op de hoogte gehouden via de mail van de verzending, telefoon ziet er keurig uit en werkt goed

Duidelijke website, snelle verzending

Er zat alleen geen pinnetje bij om je simkaart te kunnen plaatsen maar dat heb ik makkelijk op kunnen lossen

Dianne Sigmans

Snelle levering, goede telefoon

mooie prijzen, goede telefoon

Nelleke

Aanrader. Goede service. Ik ontving geen bestel+betaalbevestiging hier achteraan gebeld en dat is keurig opgepakt en afgehandeld.

Service, kwaliteit en prijs