Prijs- kwaliteitverhouding

Levering volgens afspraak

Levering

Op dit moment niet

Stacey

Snelle levering, duidelijke omschrijving. Mooie prijs.

Leveren wat ze zeggen.

Erik Buis fotografie

Uitstekend

Goede communicatie, snel levering

Neen

Willy Billekens

Super service en vriendelijk / behulpzaam personeel.

Snelle reactie en meedenken met klant!
Je voelt je echt serieus genomen.

Nvt.

Bij de aankoop van mijn eerste telefoon erg goed geen problemen ervaren en goede garantie. Bij de aankoop van mijn tweede telefoon was de telefoon niet in orde en was hij telaat geleverd. Ook was ik...

Goede bereikbaarheid via de mail. Lange garantieperiode

Wellicht helpt een uitgebreidere test van de telefoon bij het voorkomen van verkopen van telefoons die niet volledig naar behoren werken.

Marion

Telefoon (premium) is inderdaad als nieuw. Fijn dat er meteen een screen beschermer en hoesje bij zit. Levering ging snel, binnen 2 dagen.

Hoesje en screen beschermer gratis. Telefoon niet van nieuw te onderscheiden.

Geen origineel doosje, ook geen pinnetje om de simkaart te wisselen. Wel netjes ingepakt. Helaas deed de stekker van de oplader het niet, maar aangezien ik nog veel opladers heb, was dat geen probleem.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Beste Marion,

Bedankt voor uw feedback :)

Kunt u even per email uw ordernummer doorgeven via klantenservice@saleplus.nl, dan laten we een simcard eject pin en een nieuw usb blokje nasturen.

Nadia - Klantenservice

Erik

Goede ervaring met snelle reactie op je vragen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prijs kwaliteit

Bezorging duurt langer als er geschreven word.

Lisa

Ik heb de Premum IPhone 8 besteld. iPhone ziet er helemaal uit als nieuw. Batterij 100% en werkt tot nu toe helemaal naar behoren.

Goede kwaliteit refurbished, hoesje en screenprotector inclusief bij de iphone meegeleverd.

Ik kreeg een incomplete bestelling thuisgestuurd. Echter werd er snel gereageerd door de klantenservice en de rest meteen nagestuurd.

Karin

Ik ben een tevreden klant!

Duidelijke omschrijving, snelle levering. Een zo goed als nieuw toestel ziet eruit als nieuw.

Snelle levering en duidelijke uitleg op de site

Goed ingepakt, super van extra case en scherm protector