8.5/10

Ginio

Goede track and trace mogelijkheid en een snelle levering ondanks de drukke bestellingen imv het coronavirus. Goede informatie over het product op de site en bij aankomst in goede staat, goed... Goede track and trace mogelijkheid en een snelle levering ondanks de drukke bestellingen imv het coronavirus. Goede informatie over het product op de site en bij aankomst in goede staat, goed verpakt, oplader, pin & zelfs een beschermhoes erbij!

Snelle, up-to-date telefoon zonder gebruikssporen aan de buitenkant met beschermhoes erbij.

Héél af en toe tijdens het scrollen op bijv. een artikel tikt de telefoon zelf aan de bovenste van de telefoon waardoor het artikel naar boven gaat. Omdat het 2e hands is en geen grote last is, kan... Héél af en toe tijdens het scrollen op bijv. een artikel tikt de telefoon zelf aan de bovenste van de telefoon waardoor het artikel naar boven gaat. Omdat het 2e hands is en geen grote last is, kan ik ermee leven. Het is bovendien de prijs die je betaald voor een 2e hands. Verder mankeert er niks!

Elza van Dam

Gaat allemaal heel goed. Helemaal tevreden met de telefoon

Zat een hoesje en Beschermglas bij de telefoon. Het was snel geleverd. Ik werd goed geïnformeerd over de levering.

Misschien oordopjes bij de telefoon leveren

Marie-Cecile Bouwens

Snelle service en goed verpakt bezorgd.

Duidelijke site

Jasper Bouwens

Goede communicatie, snelle levering

Goede communicatie, een snelle levering en kwaliteit.

Stephanie Schetselaar

Snelle levering, goede service

Snelle levering. Duidelijkheid

Jan Odijk

Snel geleverd, keurig verpakt, nuttige extra's

totaal plaatje

registreren inlog ging niet soepel. Had 3 pogingen nodig.

D de Winter

Product netjes en op tijd geleverd. Bestelling verliep vlot.

Wordt geleverd met meer dan voldoende garantie. Informatie over product en levering is goed.

Op dit moment niets.

Jennifer van Loghem

Mijn eerste ervaring met online en refurbished. Spannend

Na vijf dagen niets te hebben gehoord, mailtje gestuurd. Binnen kwartier antwoord met uitleg en excuus én nog belangrijker een aanbod om een en ander snel op te lossen. Erg sympathiek, efficient en... Na vijf dagen niets te hebben gehoord, mailtje gestuurd. Binnen kwartier antwoord met uitleg en excuus én nog belangrijker een aanbod om een en ander snel op te lossen. Erg sympathiek, efficient en oplossingsgerichti

Geen. Ik had geen idee waar te beginnen. Er moet dus iets zijn in de site wat mij aansprak (afgezien van het product natuurlijk).

Thimo Eijk van

Zeer goed

Mooi verpakt en wordt opgelet.

Nienke van Gent

Ik vond het fijn dat de levering zo snel was, en de kwaliteit van mijn toestel is perfect.

- kwaliteit van toestel is perfect
- levering is snel
- duidelijke website die het gevoel van betrouwbaarheid geeft
- fijn dat er track en trace is

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten of tips.