Prijs- kwaliteitverhouding
8.5/10

Bij de aankoop van mijn eerste telefoon erg goed geen problemen ervaren en goede garantie. Bij de aankoop van mijn tweede telefoon was de telefoon niet in orde en was hij telaat geleverd. Ook was ik...

Goede bereikbaarheid via de mail. Lange garantieperiode

Wellicht helpt een uitgebreidere test van de telefoon bij het voorkomen van verkopen van telefoons die niet volledig naar behoren werken.

Marion

Telefoon (premium) is inderdaad als nieuw. Fijn dat er meteen een screen beschermer en hoesje bij zit. Levering ging snel, binnen 2 dagen.

Hoesje en screen beschermer gratis. Telefoon niet van nieuw te onderscheiden.

Geen origineel doosje, ook geen pinnetje om de simkaart te wisselen. Wel netjes ingepakt. Helaas deed de stekker van de oplader het niet, maar aangezien ik nog veel opladers heb, was dat geen probleem.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Beste Marion,

Bedankt voor uw feedback :)

Kunt u even per email uw ordernummer doorgeven via klantenservice@saleplus.nl, dan laten we een simcard eject pin en een nieuw usb blokje nasturen.

Nadia - Klantenservice

Erik

Goede ervaring met snelle reactie op je vragen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prijs kwaliteit

Bezorging duurt langer als er geschreven word.

Lisa

Ik heb de Premum IPhone 8 besteld. iPhone ziet er helemaal uit als nieuw. Batterij 100% en werkt tot nu toe helemaal naar behoren.

Goede kwaliteit refurbished, hoesje en screenprotector inclusief bij de iphone meegeleverd.

Ik kreeg een incomplete bestelling thuisgestuurd. Echter werd er snel gereageerd door de klantenservice en de rest meteen nagestuurd.

Karin

Ik ben een tevreden klant!

Duidelijke omschrijving, snelle levering. Een zo goed als nieuw toestel ziet eruit als nieuw.

Snelle levering en duidelijke uitleg op de site

Goed ingepakt, super van extra case en scherm protector

Justwork

Bedrijf presenteert zich op internet als professionele organisatie. Bij telefonisch contact komen de medewerkers ook professioneel over en reageren adequaat op vragen. Eerste indruk is ;...

- Bedrijf reageert goed op telefonisch contact en mail contact.
- Bedrijf heeft niet alle toestellen op voorraad. (Als je refurbished toestellen verkoopt lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je altijd alles op voorraad hebt. (dit is naar mijn mening ongeloofwaardig.).

- Iets meer uitleg over Klarna betaalmethode is op zijn plaats. Dit was mijn eerste ervaring en heb hierdoor ook nog even moeten bellen met Klarna omdat ik als nieuwe klant niet direct werd beschouwd als "betrouwbaar"

Contact met klantenservice verloopt soepel. Snelle service.

Snelle service, vlugge reactie klantenservice, duidelijke site. Transparant. Punten dragen zeker bij tot een volgende bezoek van de site indien ik iets nodig hebt.

Vooral zo doorgaan!! Tot dusver absoluut geen minpunten.

Achtergaele

Snelle service, komt afspraken na. Product ziet er prima uit.!

De beloofde kwaliteit klopt. Product zier er uit als nieuw.

Snelle levering. Goed verpakt,

Tot nu toe geen