Melissa

Heb mijn zoontje zijn telefoon laten maken. Super service! Ging allemaal heel snel en netjes

Snelheid en goede service

Niks! Ga zo door

Bert zeelen

Product was zoals omschreven, verpakking perfect

Snelle levering, eerlijke omschrijving

Duidelijker uitleg over 'refurbishing'

David

Zeer slechte service bij defect toestel. Valschade is het antwoord bij uitstek omdat dit niet onder de garantie valt.
Zeer trage reactie, ong 20 dagen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Beste David,
Bedankt voor uw review.
Beste David,
Bedankt voor uw review.
Helaas is uw garantie komen te vervallen ivm ernstige val- en/ of stootschade. We hebben u foto's doorgestuurd waarop de schade zeer duidelijk te zien is, dus dit is zeker geen antwoord bij uitstek. In onze email met retourinstructies is reeds door ons verwezen naar de garantievoorwaarden, maar op onze website kunt u deze eventueel ook nog teruglezen. We vertrouwen erop dat dit misverstand hiermee uit de wereld is.
Garantieservice - Refurbished-iPhone.shop

Ruben van der Kris

Vriendelijke behandeld, staan je snel te woord en denken met je mee (top service)

Goede kwaliteit, goede prijs en denken met je mee!

Marielle Duffels -Owen

Snelle service and snelle levering

denken mee met de klant

Niko de Zwart

Het product is van goede kwaliteit ( tot zover bekend) maar de communicatie verliep helaas niet zo soepel. Hadden zondag besteld. Dinsdagnacht informatie ontvangen dat verstuurd wordt maar na 1,5... Het product is van goede kwaliteit ( tot zover bekend) maar de communicatie verliep helaas niet zo soepel. Hadden zondag besteld. Dinsdagnacht informatie ontvangen dat verstuurd wordt maar na 1,5 dagen nog geen track-n- trace code ontvangen. Heb daarom met klantenservice gebeld en ze gingen het doorgeven. Donderdag opeens levering ( gelukkig was iemand thuis). Maar nooit reactie per mail op onze vragen.

Goede kwaliteit van mobiel , goed verpakt. Goede prijzen.

Betere communicatie. Op Website staat nog steeds levering binnen 2 werkdagen maar dat is schijnbaar niet haalbaar.

Cheyenne

Snelle en vakkundige reparatie met duidelijke prijs vooraf

Goede communicatie

Ga zo door

Mustafa Ozturk

Goede bedrijf met duidelijke afspraken die ze ook nakomen

Duidelijk/ komen afspraken na/ vriendelijk

Patrick Sprangers

Prettig om zaken mee te doen

Service met snelle afhandeling

Ga zo door

Brenda jongbloed

Staan altijd klaar als er wat is.

Mooie prijzen voor de telefoons

Nvt