Prijs- kwaliteitverhouding
8.5/10

Veen

Matig, hetgeen wat op de site staat wordt niet 100% nagekomen.

Zeer klantvriendelijke dame aan de telefoon

-Voor 23:00 besteld volgende dag in huis?

Vrijdag ochtend besteld en pas dinsdag in huis! ( ik heb deze site gekozen vanwege de snelle levering ivm aanvraag WW!)

-Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is.

Batterij kwaliteit van 84%? (Mijn vorige iPhone 7 van een jaar oud zat nog op 97%)

Die 97% komt door het gebruik van de originele Apple lader.
Jullie leveren geen originele Apple lader, dat is na mijn mening funest voor de batterij.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw feedback en het fijne telefoongesprek een paar dagen terug.

Inmiddels heeft u het toestel opgestuurd ter reparatie en hebben we afgesproken dat wij u ter compensatie een setje Apple Earpods toe zullen sturen. Er zijn een aantal zaken niet goed gegaan met uw bestelling en we hebben inmiddels gepaste maatregelen getroffen om dit in het vervolg te voorkomen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Stefan Klutz - Ceo SalePlus.nl

Prima snelle levering van een goed product

Hans Jansen

Zeer positieve ervaring, kwam zoekend op internet al snel bij dit bedrijf. Website spreekt direct aan door duidelijk overzicht en afbeeldingen van alle toestellen. Achtergrondinfo en uitleg over de...

What you see is what you get, in positieve zin. Gekocht toestel voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen

Telefoon is prima op tijd geleverd en via de icloud was de nieuwe telefoon zo klaar voor gebruik.

Prima levering

nog niet kunnen bedenken zover

Leon

Duidelijk, eerlijk, snel, goedkoop

Duidelijk, eerlijk, snel, goedkoop, goede website, veel keuze

Jerim

Is voor ons eerste keer dat we er bestelde. Maar tot nu toe bevalt de iPhone 7 ons goed

Nette snelle service, alles bij geleverd voor gelijk in gebruik nemen.
Enigste wat wij miste was dat pinnetje voor de simkaart luikje.

Beter op de namen letten😉 als je de mail de deur uit doet.

Marco

Ik heb een refurbished Iphone 7 gekocht
Zag er als nieuw uit en netjes verpakt in een originele doos en binnen een dag geleverd
Top

Snelle levering en toestel zag er top uit

Nog niet

Goed: prima product

Product in overeenstemming met beschrijving

Vandaag besteld morgen in huis: snellere levering dus: mijn zoon had lang gespaard en kon niet wachten op de bestelling, had er wel wat extra voor willen betalen.
Hoesje: mogelijkheid tot echt een block: nu toch nog kwetsbaar met bijgeleverd hoesje

Goede omschrijving, snelle levering van fijne telefoon. En goed geprijsd. Miste alleen het pinnetje om het simkaart schuifje open te klikken.

Prijs, ze doen wat ze beloven en ook snel.

Meeleveren simkaart pinnetje.

Voor het eerst zo een tel besteld. Ging wat mis. Maar ben goed geholpen

Tel contact. Plus 3 jaar garantie

Geen.google