Yusuf

Ik heb een prachtig toestel ontvangen, was toch wat huiverig om een refurbished iPhone aan te schaffen.

iPhone

Chantal

Goed hoor

Prijs was aantrekkelijk

Weet ik niet zo snel!

Sonja

Ik ben erg blij met mijn refurbished iPhone, de conditie Premium is niet van nieuw te onderscheiden. Heb dit cadeau van mijn verjaardagsgeld gekocht hihi...

Conditie

Weet ik niet

Nathalie Roos

Ik heb een slechte ervaring met dit bedrijf omdat mijn levering weliswaar snel maar incompleet was. Het duurde dagen voordat ik antwoord kreeg op mijn mail hierover en ondanks dat ze zeiden dat dit... Ik heb een slechte ervaring met dit bedrijf omdat mijn levering weliswaar snel maar incompleet was. Het duurde dagen voordat ik antwoord kreeg op mijn mail hierover en ondanks dat ze zeiden dat dit uiterlijk vandaag geleverd zou worden (een week nadat ik mijn telefoon heb gekegen) heb ik nog steeds niks ontvangen! Echt slechte service.

snelle levering van telefoon

Zorg dat jullie de hele bestelling in 1x leveren, geef sneller antwoord op jullie mails en zorg dat jullie telefonisch bereikbaar zijn zoals jullie pretenderen. (of zeg dat dan niet in jullie... Zorg dat jullie de hele bestelling in 1x leveren, geef sneller antwoord op jullie mails en zorg dat jullie telefonisch bereikbaar zijn zoals jullie pretenderen. (of zeg dat dan niet in jullie standaard mails als dit niet zo is)

Fyvis

Had de bestelde iPhone netjes binnen een dag binnen, fijn dat er hoesje en bescherm glas bij geleverd wordt. Vraag werd ook netjes binnen een halve dag beantwoord.

Extra bijgeleverde accessoires!

Niet wat ik mij direct kan bedenken.

Gerard Elderkamp

Duidelijk war je koopt

Sneller laten weten wanneer product verzonden wordt

Gerhard Westerdijk

Geen ervaring

Overzichtelijke web-site

Hilko

Fijne website, scherpe prijzen, compleet aanbod (inclusief screen protector en telefoonhoesje)

Tot mijn teleurstelling zat de beloofde screen protector en het telefoonhoesje niet in de doos!

J.I. Jansen

Prima service, telefoon is zoals omschreven (als nieuw)

Mooie refurbished IPhones, compleet leveringspakket, snelle levering.

Fred Buurman

Snel afgehandeld