8.5/10

Johanna Witvliet

Goed.

Prijs

Prima alleen niet voor vier uur besteld morgen in huis

Oplossing na niet werken nieuw ontvangen telefoon

Voor ... uur besteld morgen in huis ook echt doen

Job Floris

Ik vond dat het allemaal wel soepel ging. Alleen de levering was een dag later dan gezegd maar veder allemaal positief.

Het is een hele goede prijs en de producten die je krijgt zijn van goede kwaliteit.

De verzending was niet op de dag dat de mail zei maar de volgende dag was het er.

Snel en makkelijk bestellen

Gratis aankoopgarantie

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen dat de telefoon verstuurd was en wist dus ook niet wanneer deze geleverd zou worden.

Het is altijd spannend om online een dure aanschaf te doen bij een webshop waar je niet bekend mee bent. Na een aantal reviews gelezen te hebben had ik het gevoel gerust een aankoop te kunnen doen... Het is altijd spannend om online een dure aanschaf te doen bij een webshop waar je niet bekend mee bent. Na een aantal reviews gelezen te hebben had ik het gevoel gerust een aankoop te kunnen doen en de Refurbished-iphone.shop heeft me niet teleurgesteld. De bezorging was iets vertraagd dan in eerste instantie aangegeven, maar dat kan ik me goed voorstellen tijdens deze corona crisis. De enige minpunten zijn dat er geen "pinnetje" bij zat om het vakje van de simkaart te openen en er zit geen originele IPhone lader bij. De telefoon wordt erg warm tijdens het laden en ik denk dat het hierdoor komt.

Snelle bezorging en de Iphone ziet er als nieuw uit. Fijn dat er ook een hoesje en schermbeveiliging meegeleverd wordt. Ook de 3 jaar garantie is erg fijn en lange garantie op de batterij

Het zou fijn zijn als er ook earphones bij geleverd zouden kunnen worden. Een pinnetje om het simkaart klepje te openen ontbrak en door een niet originele oplader wordt de telefoon erg warm tijdens... Het zou fijn zijn als er ook earphones bij geleverd zouden kunnen worden. Een pinnetje om het simkaart klepje te openen ontbrak en door een niet originele oplader wordt de telefoon erg warm tijdens het laden (althans ik denk dat dit de reden is)

Positief

Persoonlijk contact, snelle reactie op vragen

Er ging iets mis bij de eerste toezending naar de Bruna in Bennekom. Deze was uitgekozen om het product af te halen. Ik heb niet een track en track ontvangen en wist niet of het product al verzonden... Er ging iets mis bij de eerste toezending naar de Bruna in Bennekom. Deze was uitgekozen om het product af te halen. Ik heb niet een track en track ontvangen en wist niet of het product al verzonden was. De Bruna heeft de iPhone geweigerd om in ontvangst te nemen omdat de koper als geadresseerde op het adres van de Bruna stond (Bruna werd niet in het adres genoemd). Bij navraag zei de Bruna de persoon onbekend was op het betreffende adres van de Bruna. Wellicht behoeft dit een aanpassing op de website van de refurbished-ipone shop.

Petra van Horen

Bestellen ging vlot en product werd snel geleverd

Zie boven + 3 jaar garantie

Pakket werd aangetekend geleverd, echter ik stond op dat momentonder de douche en 9 jarige kreeg pakket in handen zonder ervoor te hoeven tekenen. Een fout is op deze manier snel gemaakt. Nu... Pakket werd aangetekend geleverd, echter ik stond op dat momentonder de douche en 9 jarige kreeg pakket in handen zonder ervoor te hoeven tekenen. Een fout is op deze manier snel gemaakt. Nu toevallig bij goede woning, maar als verkeerde straat dan is het bye bye telefoon

Bert Vossen

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb.De hele procedure verliep heel gemakkelijk.

3 jaar garantie.nieuwe accu.

kan op dit moment geen verbeterpunten noemen,omdat alles is verlopen zoals vermeld is.

Prima en gericht op de klant

Snelle actie als er een vraag is

beveiliging communicatie webwinkel naar distributiecentrum!

Eerder een mailtje sturen ipv dat klant eerst een mailtje moet sturen. Maar dat komt waarschijnlijk door de corona