Sally

Bestelling binnen een dag geleverd. Erg tevreden met mijn ontvangen iPhone.

Levering en de 3 jaar garantie.

Nee!

Nicolaas. F

Vlotte bestelling en levering. 1ste keer bij jullie. Voor herhaling vatbaar.

Bezorging!

Melissa Blok

Zeer open communicatie, ik werd telkens op de hoogte gehouden bij bestelling, verzending, vertraging en bij aankomst. Het product is ook net zoals het is beschreven en perfect in orde, net als nieuw!

Omschrijving product

Nvt

M. Wiekeraard

Prima. Komt afspraken na. Telefoon zoals omschreven

Telefoon precies als omschreven

Boy

Ervaring is goed, bestelling was een dag later geleverd maar dat lag niet aan de webwinkel PostNL had vertraging opgelopen. De iPhone is precies zoals gehoopt in een uitstekende staat.

Geleverde iPhone. Prijs kwaliteit.

Geen verbeterpunten

Jolanda D

Tot tevredenheid een 3de iPhone gekocht voor mijn dochter. Tot op heden een tevreden klant. 1 keer aanspraak moeten maken op de garantie, dit was netjes binnen een week opgelost.

Betrouwbaarheid iPhones

Op het moment geen tips.

M. Gouman

Bijzonder slecht.
Bijzonder slecht.
De telefoon werd niet de dag na de bestelling geleverd, ondanks dat er op de site staat dat 'vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis'. Een latere bezorging had geen zin voor mij.
Ik heb gemaild om te annuleren, maar ondanks een automatische mail waarin staat dat er uiterlijk binnen 24 uur antwoord komt, heb ik 5 dagen later nog niks gehoord.
Ik heb 2 keer gebeld, maar de persoon die opneemt kan zelf geen vragen beantwoorden, alleen maar doorverbinden. Er was niemand om naar door te verbinden, en verzoeken om teruggebeld te worden werden ook niet nagekomen.
De telefoon is terug bij refurbished-iPhone.shop, maar ik heb nog steeds niks gehoord over terugbetaling van EUR 349,- en ik maak me erg bezorgd over hoe ik dit geld terug krijg.

Neem meteen contact op met de klant als er iets verkeerd gaat, want het gaat om een hoop geld en mensen maken zich zorgen als ze geen hulp krijgen.
Zorg ervoor dat er een goed proces is om...
Zorg ervoor dat er een goed proces is om klanten te helpen juist als iets verkeerd gaat. Dienstverlening telt juist dan.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Allereerst ontzettend vervelend dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan. Hier heeft absoluut geen opzet achter gezeten en is helaas het gevolg geweest van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Uit onze correspondentie blijkt dat u heeft aangegeven dat u de bestelling wilde annuleren als het pakket niet op tijd bezorgd zou worden. Wij kunnen geen notificaties terugvinden waaruit blijkt dat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen. Omdat u het pakket niet op de juiste manier heeft aangemeld voor herroeping is eea langs elkaar heen gelopen. Nadat wij het pakket retour ontvangen hebben is de bestelling direct voor u geannuleerd en is het aankoopbedrag weer teruggestort op uw rekening.
Excuses voor het ongemak en alvast een heel fijn weekend gewenst!

Melanie

Ik heb een iPhone 12 Pro 256gb grafiet aangekocht, de prijs was de laagste wat ik zo kon vinden op het web. Ik heb een beeldschoon toestel ontvangen, nagenoeg geen sporen van gebruik en de batterij... Ik heb een iPhone 12 Pro 256gb grafiet aangekocht, de prijs was de laagste wat ik zo kon vinden op het web. Ik heb een beeldschoon toestel ontvangen, nagenoeg geen sporen van gebruik en de batterij conditie was ook nog 98%. Ik ben zeer tevreden over de geleverde iPhone.

Kwaliteit iPhone en de prijs was zeer aantrekkelijk!

Pinklady

Waardeloos. Weekend besteld en nog steeds niet ontvangen. Mail gestuurd en deze zou binnen 24 uur worden beantwoord ook dit word niet gedaan. Ze moeten de site aanpassen. Ze adverteren voor 22:00... Waardeloos. Weekend besteld en nog steeds niet ontvangen. Mail gestuurd en deze zou binnen 24 uur worden beantwoord ook dit word niet gedaan. Ze moeten de site aanpassen. Ze adverteren voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Na drie dagen nog niks ontvangen en ook geen verzendbevestiging ontvangen. Dus dit kunnen ze ook al niet waarmaken. Zo jammer dit. Terwijl de meeste review positief is en dit de reden was dat ik hier ging bestellen voor mijn dochter. Mijn dochter is duivels!!!!

Op dit moment niks

Beter communicatie naar klanten. En website aanpassen.

Yusuf

Ik heb een prachtig toestel ontvangen, was toch wat huiverig om een refurbished iPhone aan te schaffen.

iPhone