Prijs- kwaliteitverhouding
8.5/10

Goede snelle levering, nette telefoon , perfect en netjes verpakt.

Heb onlangs een iphone 8 plus gekocht, erg tevreden met het product. Zat netjes verpakt, zag er zo goed als nieuw uit en was dus ook alsof ik een nieuwe telefoon binnen had!

De levering in doosje met beschermhoes en beschermglas.

Wij hebben een zeer goede ervaring met het kopen van een iphone bij Refurbished.shop.
Alles werd op tijd geleverd in een keurige verpakking inc oplaad kabel en oor speakertjes, beschermings...

Plus punt is dat het product compleet en goed verzorgd en keurig op tijd bezorgd wordt, het ziet er echt als nieuw uit.

De betreffende mobiel was achteraf niet direct voorradig. Ik heb een andere kleur aangeboden gekregen in overleg en een axtra cadeautje voor het langer wachten en omdat ik de alternatieve kleur nam

Denken in oplossingen. Snelle reactie , ook op mijn vragen aan de klantenservice

beter aangeven als een betreffende kleur niet meer voorradig is

Goed en snel geholpen

Nvt

Vriendelijk, attent, snel. Ik werd gebeld dat de bestelde telefoon niet meer op voorraad was, maar gezamelijk overleg leverde een goede oplossig op. Snelle levering.

Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

De bestelling verliep zonder problemen.

Nieuwe accu bij Premium Quality sprak me het meest aan.

Ik heb geen ervaring opgedaan waar ik verbetering heb kunnen opmerken.

VincentW

Zeer goede indruk. Communicatie en bezorging over de telefoon was prima.

Aangeschafte telefoon voldoet 100% aan beschrijving en verwachting. Werkt perfect. Werd netjes in doos met toebehoren afgeleverd.

Ik mis op de factuur de vermeldind van de garantieperiode.

Ze hebben mij een mooie telefoon afgeleverd, die er echt als nieuw uitziet. Telefoon doet het goed.

Ze leveren wat ze zeggen. En een snelle levering.

Goed! Snelle verzending, transparante informatie over wat je precies krijgt en mooi werkend product. Leuke extra's erbij.

Transparant, Echt een merk / goede presentatie

Oortjes mee leveren (ook refurbished desnoods) en een stekkertje voor oude oortjes