Leo van den Bos

Vorige toestel ook hier gekocht. toestel prima. na aantal jaar accu het probleem zoals ook bij een nieuwe anders had ik nog geen nieuwe gekocht.

ziet er uit als nieuw

Ineke Loch

Prima. Komt afspraken na. Telefoon zoals omschreven.

Snelle levering, ondanks corona

Ron Blokland

Redelijk snelle levering, prima prijs.

Nog sneller levern. ( was nu 4 dagen )

Sem van Tuijl

Prima spullen voor een goede prijs. Levering duurde wat langer.

Prijs-kwaliteit verhouding van de telefoons.

Communicatie. Mijn gestelde vraag over levertijd is niet beantwoord.

Jacobus Willems

Op de afgesproken tijd bezorgd en compleet. Refurbished met 5sterren is als nieuw.

Compleet, als nieuw, mooie prijs.

Martin van Lavieren

Overzichtelijke informatie op site en goed geïnformeerd gedurende verzending. Duurde paar dagen langer dan op site aangegeven, maar in mijn geval geen probleem. Nette, verzekerde verzending.

Zie boven. Product ziet er als nieuw uit. Geen krasje of andere beschadiging te zien.

Hoesje valt wat tegen, is vrij simpel/minimaal. Was niet uit verstrekte info op te maken. Mensen die vanuit hun iPhone leven zien wellicht liever een kortere levertijd (bv als oude toestel kapot is).

Aukje Vogd

Ze hebben alle hulp en oplossingen aan, top!

De communicatie met de klant

Die heb ik niet

Ingrid Maes

Goeie uitleg, veel keuze, aantrekkelijke prijzen, GOED VOOR MILIEU

Makkelijke website die heel toegankelijk is

samenwerking met post.nl is niet zo goed bevallen
Het telefoonnummer op de site kunnen we vanuit België niet bellen

Erik Doornbos

Na 2 eerdere bestellingen viel het dit keer enorm tegen. De levering duurde 2 weken en vervolgens werkte het volumeknopje niet meer. De terugkoppeling na retourzending heeft 4 weken geduurd waarbij... Na 2 eerdere bestellingen viel het dit keer enorm tegen. De levering duurde 2 weken en vervolgens werkte het volumeknopje niet meer. De terugkoppeling na retourzending heeft 4 weken geduurd waarbij garantie (achteraf naar mijn mening onterecht) is afgewezen. Ik was het toestel na 3 maanden al meer dan de helft van de tijd kwijt geweest en moest €45 onderzoekskosten betalen en zou het toestel nog langer kwijt zijn. Ik heb het daarom terug laten sturen. Bij reparatie door lokale iPhone reparateur bleek dat schroefjes loszaten en ontbraken. De behuizing was niet verbogen (reden voor afwijzen garantie) maar zat los omdat de schroefjes ontbraken. Nadat alles opnieuw is vastgezet doet de iPhone het prima. Heeft me alleen wel €95,00 gekost.
Blij dat het toestel het weer doet maar baal wel enorm van de wachttijden, slecht geleverde iPhone en de niet passende reactie voorstel voor compensatie van uiteindelijk €35, terwijl voor de onderzoekskosten €45,00 gerekend worden en ik bij een goedkope reparateur €95, 00 kwijt was. Nog los van de ergernis en energie die ik er in heb gestoken. De beloofde acties worden niet (op tijd) nagekomen, waardoor ik er steeds achteraan moest.
Kortom dit keer een slecht geleverd product, slechte service (al bleef de toon wel vriendelijk) door niet nakomen afspraak en een niet passende oplossing bij deze slechte performance.
@ CEO Stefan: Ik zit niet te wachten op een reactie waarin de verantwoordelijkheid buiten jullie zelf wordt gelegd. Ik ben prima bereid om een toelichting te geven zodat jullie je dienstverlening verder kunnen te verbeteren. Mocht je willen reageren, dan kun je mijn contactgegevens wel vinden in mijn account. Het betreft ordernummer 3000002009.

scherpe prijs

Andere pakketbezorger als je zo veel klachten over levering krijgt. Zelf ervaar ik deze problemen niet bij andere levering door PostNL.
Snellere reactie tijd op retourmeldingen en tickets...
Snellere reactie tijd op retourmeldingen en tickets (mijne staat nog steeds open)

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
U heeft inderdaad gelijk dat de levertijd ivm Corona in sommige gevallen aanzienlijk langer is dan gebruikelijk. Wij hebben hier dagelijks contact over met PostNL, maar ook zij hebben te maken met de Corona maatregelen. Gelukkig worden 90% van onze pakketten nog steeds op tijd bezorgd waardoor we nog niet zijn overgestapt naar een andere vervoerder. De afgelopen jaren zijn wij altijd uiterst tevreden geweest over de diensten van PostNL, dus wij vinden het belangrijk om nu ook loyaal te zijn in tijden van tegenspoed.
Wat betreft uw garantieaanmelding wil ik graag benadrukken dat wij hebben geconstateerd dat uw toestel een kromming vertoonde aan de bovenzijde van het toestel. Een kromming kan allerlei interne schade en storingen tot gevolg hebben dus dat is de reden geweest dat wij de garantieaanmelding hebben afgewezen. We hebben u aangeboden om het toestel te repareren, maar u heeft ons verzocht om het toestel direct retour te sturen. Vervolgens heeft u het toestel door een derde partij laten repareren en wilde u bij ons de volledige rekening indienen onder het mom van dat het toestel niet deugd en de kromming van het toestel niet de reden was van de klacht.
Uit coulance hebben we u in de kosten tegemoet willen komen omdat wij als bedrijf kwetsbaar zijn en begrijpen dat je soms niet te principieel moet zijn. Helaas heeft u onze handreiking afgeslagen, geeist dat wij het hele factuurbedrag zouden betalen en vervolgens besloten om deze review te schrijven nadat wij u hebben uitgelegd dat de kosten aanzienlijk lager waren geweest als wij de reparatie zelf hadden uitgevoerd.
Ik begrijp dit eerlijk gezegd niet helemaal, maar ik respecteer uw mening en beleving.
Refurbished-iPhone.shop

Madelon King

Snel en soepel

Goeie kwaliteit en duidelijk uitleg van wat je krijgt