Arjan vd Tol

Altijd goede telefoons. Al 3 telefoons gekocht hier. Nooit problemen

prijskwaliteit en goede snelle service

Gerard van Kruisbergen

Heb een ticket gestuurd met de opmerking over de accu

Toestel zag er uit "als nieuw" zoals besteld. Geen krassen of beschadigingen

Trage levering( 5 werkdagen) . Nog geen reactie gehad op mijn ticket

Sjaak Janssen

Mijn ervaring met bedrijf is tot no toe goed. Snel reacties op berichten en chatten gaat ook heel goed.

Nette afhandeling. Zie boven.

Niet alles zat in doos. Ik miste het hoesje. Hierover gechat. Toelevering werd snel geleverd. Maar ik wacht naar een week nog steeds ip het hoesje.

Susanne Ellens

Helemaal super, duidelijke informatie op de site, snelle levering en heel netjes en professioneel verpakt

Goede informatie op de site, snelle levering, netjes verpakt

britt pinkster

Snelle levering en makkelijk te vinden

makkelijk en duidelijke site met snelle service

ik zou het niet weten

Sander van der Wurf

Slechte communicatie. Je moet zelf overal achteraan bellen als er problemen zijn. Heb t idee dat ze maar wat aan rommelen.

Vriendelijke mensen

Wat niet??

M.

Goede ervaring. Heb nog n chat sessie gehad. Hierin vroeg ik naar de mogelijkheid om het product bij een PostNL afhaalpunt op te kunnen halen. Vlgs de medewerkster zou die keuze tijdens het... Goede ervaring. Heb nog n chat sessie gehad. Hierin vroeg ik naar de mogelijkheid om het product bij een PostNL afhaalpunt op te kunnen halen. Vlgs de medewerkster zou die keuze tijdens het bestelproces gemaakt kunnen worden. Dit was echter niet het geval, helaas. Verder heeft PostNL een aantal keren de bezorgtijden gewijzigd of aangepast/bijgesteld, waarbij de eerste keer zelfs n hele dag verschil. Daar loopt het proces dus niet echt soepel. Uiteindelijk is alles goed gegaan en zit ik deze feedback om mijn schitterende iPhone SE (2020) te typen ??

Het feit dat via particulieren aangekochte smartphones zonder BTW verkocht worden ben ik bij andere verkopers van refurbished smartphones niet tegengekomen.

Ophalen bij PostNL afhaalpunt als keuze tijdens bestelling (zonder account/als gast).
Chat bezetting /beschikbaarheid duidelijker.
Vermelden van telefoonnummer waarop bereikbaar. Ik kan...
Chat bezetting /beschikbaarheid duidelijker.
Vermelden van telefoonnummer waarop bereikbaar. Ik kan deze nergens vinden terwijl er op de pagina wel naar verwezen wordt bij klachten oud.

Melissa

Heb mijn zoontje zijn telefoon laten maken. Super service! Ging allemaal heel snel en netjes

Snelheid en goede service

Niks! Ga zo door

Bert zeelen

Product was zoals omschreven, verpakking perfect

Snelle levering, eerlijke omschrijving

Duidelijker uitleg over 'refurbishing'

David

Zeer slechte service bij defect toestel. Valschade is het antwoord bij uitstek omdat dit niet onder de garantie valt.
Zeer trage reactie, ong 20 dagen.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Beste David,
Bedankt voor uw review.
Beste David,
Bedankt voor uw review.
Helaas is uw garantie komen te vervallen ivm ernstige val- en/ of stootschade. We hebben u foto's doorgestuurd waarop de schade zeer duidelijk te zien is, dus dit is zeker geen antwoord bij uitstek. In onze email met retourinstructies is reeds door ons verwezen naar de garantievoorwaarden, maar op onze website kunt u deze eventueel ook nog teruglezen. We vertrouwen erop dat dit misverstand hiermee uit de wereld is.
Garantieservice - Refurbished-iPhone.shop