Prijs- kwaliteitverhouding
8.5/10

Rene Robroek

Prima, goed product aanbod, snelle afhandeling, goede service, goede product kwaliteit. Jammer dat de bezorging door PostNL onnodig een dag vertraging opliep (fout van PostNL, klacht ingediend aldaar)

zie verbeterpunten: sterke punt was de bewaking op het proces, want via e-mail kreeg ik keurig meteen de vermelding dat de 2 overbodige bestel-orders automatisch waren geannuleerd.

website: had besteld, maar systeem gaf niet aan of de bestelling geslaagd was of niet. Bleek uiteindelijk 3x hetzelfde te hebben besteld, omdat afrekening via creditcard niet werd geaccepteerd door de website (onduidelijk waarom).

Bosma

Goede ervaring, komen hun belofte na

Overzichtelijk met wat je kan verwachten
Transparant
Duidelijk
Lange garantie
Wordt geleverd met hoes en screen protector

Track and trace deed het bij mij niet. Het was mij onduidelijk of ik het zaterdag of maandag kon verwachten. Ik had het vrijdag besteld. Er werd op de site gemeld over werkdagen. Gelukkig kreeg ik het toch zaterdag.

sira spijkerman

Er werd goed naar mij geluisterd en ik werd gelijk geholpen, prettige ervaring

snelle hulp
snelle service
snelle levering

Ik had geen hoesje bij mn bestelling, dit beter na checken

Jens

Erg fijn bedrijf

Matthie

IPhone 7 Plus gekocht

Goede nette levering inclusief schermbeveiliging en hoesje

Gebruiksvriendelijkheid site verbeteren. Vergelijking en status telefoon beter uitleggen

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw feedback!

De omschrijving van de verschillende productcondities wordt nu op iedere productpagina weergegeven :)

Tevreden klant

Telefoon die geleverd was bleek een probleem te hebben met bellen. Dit is goed opgelost met uiteindelijk een nieuwe telefoon.

Goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Top service voor garantie en snelheid waarmee dit wordt afgehandeld

1. Bij de eerste garantie retour direct de telefoon goed in orde maken, nu lukte dit pas bij de tweede keer.
2. Een extra protector sturen met de op garantie geruilde telefoon; ik heb er nu geen meer
3. Duidelijkheid in hoe de vergoeding van verzendkosten loopt bij garantiekwesties; ik moet dit nu zelf gaan uitzoeken.

Reactie Refurbished-iPhone.shop:

Bedankt voor uw feedback! :)

Zoals afgesproken gaan we u een nieuwe screenprotector toesturen.
Inmiddels hebben we tevens extra informatie toegevoegd aan de retourinstructies zodat duidelijker is hoe de verzendkosten gedeclareerd kunnen worden.

Super , het echte model wat wel op de website stond , kon niet worden geleverd , maar een heel goed alternatief is aangeboden en dat voldeed prima.

Duidelijk en tijdige communicatie en afspraak is afspraak , super !

Kan ze eigenlijk niet bedenken de customer service was echt perfect !

Ik heb onlangs mijn eerste refurbished iphone hier gekocht. Ik had het toestel de volgende dag al in huis.
De iphone in staat premium refurbished heeft geen enkele beschadiging, en werkt tot...

Snel contact bij vragen, vriendelijk en oplossingsgericht.
Duidelijke website
Telefoon wordt geleverd met originele accessoires

Happy

Prima ervaring.

Doet wat afgesproken is.

Prima service, telefoon zag er uit zoals ook was aangeboden

duidelijk welk product geleverd zou worden

de afleveringsdatum was niet helemaal duidelijk. Dat zou beter gecommuniceerd kunnen worden.