Ik heb erg goede ervaringen. Prima producten, snelle levering, altijd snelle reactie op een vraag. Keurig afgeleverd en discreet.

Mooie, professionele (‘volwassen’) en uitgebreide website. Snellere levering dan was aangegeven, dus prima. Items discreet en erg goed verpakt.

Enige minpuntje is dat relatief veel...

Grafzerk01

Service en klant vriendelijkheid is zeker een dikke voldoende en natuurlijk kan alles altijd beter maar ik ben zeker tevreden.

Melody Pleasure

Super goede webshop. Duidelijk, goede klantenservice, uitgebreid assortiment. Snel en discreet geleverd.

Snelle levering, wordt verzonden in een neutrale doos, goede klantenservice. Op en top!

Grafzerk01

Ik kan uit eigen ervaring spreken de service van deze firma is echt van niet alleen woorden maar ook daden zending zou niet volgens post.nl de volgende dag aankomen en dank zij de inspanning van...

Een leuke prijs gewonnen bij dit bedrijf. Was snel en discreet geleverd, waarna wij weer eens iets nieuws konden gaan beleven. Is zeker aan te bevelen.

Voor het eerst iets besteld bij redlighttoys. De levering was snel en discreet via pakket gemak afhaalpunt. De vibrator was goed verpakt en mijn partner en ik gaan hem snel uitproberen. :-)

Kelly

Ontzettend fijn bedrijf. Mooie webwinkel, vriendelijk contact, service met een plus.
Alle artikelen worden prettig omschreven, en bij vragen is er altijd iemand die je op weg kan helpen.