Max

Heel blij

Goede nazorg van Bart tijdens garantieperiode!

Achteraf niet voldoende bewust geweest van de hoogte van de keuken, maar dat is niet te verwijten aan Reddy

Sonmez

Teleurstellend. Wat mis kan gaan is misgegaan. Eerste levering kapotte koelkast en andere zaken die missen. Dan verwacht je snel een oplossing. Weken moeten wachten en dan nog eens weken moeten... Teleurstellend. Wat mis kan gaan is misgegaan. Eerste levering kapotte koelkast en andere zaken die missen. Dan verwacht je snel een oplossing. Weken moeten wachten en dan nog eens weken moeten wachten voor de montage van alleen een koelkast. Uiteindelijk wilden we nog een kastje erbij en ja hoor weer gaat van alles mis. Monteur die niet op komt dagen, is ziek maar was al eerder bekend wordt pas op de dag gemeld. Komt na een week een andere monteur wat blijkt hij zet vraagtekens over de bestelde zaken had anders veel beter gekund en blijkt ook toch nog een onderdeel weer te missen. Dus weer wachten maar je hoort weer niets. Geen telefoontje of zo van de keukenwinkel. Moet constant overal zelf achteraan communicatie hebben ze nooit van gehoord waarschijnlijk. Pas als je zelf navraag doet krijg je antwoord. Tuurlijk begrijp ik dat er iets mis kan gaan maar dan verwacht je minimaal dat er snel wordt ingegrepen en gecommuniceerd wordt hoe en wat ze gaan doen en hoelang het gaat duren.

Showroom ziet er verder goed uit,

Communicatie en deskundigheid.

Else-Mieke

Prachtige keuken, fijn advies!

Denken heel fijn met je mee, komen met extra ideeën en zeggen het ook als iets niet handig is. Tom heeft echt een prachtige keuken voor ons getekend en hij is zorgvuldig geplaatst. Het is een echte... Denken heel fijn met je mee, komen met extra ideeën en zeggen het ook als iets niet handig is. Tom heeft echt een prachtige keuken voor ons getekend en hij is zorgvuldig geplaatst. Het is een echte blikvanger in ons huis met mooie accenten. Ook heel fijn dat je niet gepusht wordt maar alle ruimte krijgt om te overleggen of na te denken.

Christian

Toppers

Nemen ruim de tijd om je te adviseren

Meer online doen

Saskia

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Prijs is de prijs geen rare fratsen. Bart denkt met je mee en geeft je alle aandacht. Keuken op een paar dingen na keurig opgeleverd. Service erna prima... Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Prijs is de prijs geen rare fratsen. Bart denkt met je mee en geeft je alle aandacht. Keuken op een paar dingen na keurig opgeleverd. Service erna prima en goed opgepakt! Zeer tevreden

Klantvriendelijk professioneel meedenkend

Nvt

John van Galen

In een woord: geweldig!

Deskundig advies en gelijk de beste prijs

Ga vooral zo door!

Pamela Schiere

Super fijn geholpen en een prachtige keuken geleverd!

Denken goed mee, (meestal)snelle reactie op mail en je word niet gezien als nummer. Verkoper kwam langs tijdens plaatsing keuken toen bleek dat de vaatwasser niet geleverd bleek te zijn, dit ook... Denken goed mee, (meestal)snelle reactie op mail en je word niet gezien als nummer. Verkoper kwam langs tijdens plaatsing keuken toen bleek dat de vaatwasser niet geleverd bleek te zijn, dit ook gelijk opgelost voor ons. Ook kwam hij hoogstpersoonlijk nog een nieuw onderdeel brengen wat kapot was gegaan. Service hoor!

Geen verbeterpunten

Van der Zande

Heel prettig geholpen en denken goed mee. Ze nemen echt de tijd. wij dachten voorbereid te zijn maar kregen nog zo veel mooie tips. Onze droomkeuken is helemaal compleet zo. Wij willen Bart van... Heel prettig geholpen en denken goed mee. Ze nemen echt de tijd. wij dachten voorbereid te zijn maar kregen nog zo veel mooie tips. Onze droomkeuken is helemaal compleet zo. Wij willen Bart van Velsen hartelijk bedanken.

Goeie prijs kwaliteitsverhouding en prettig advies

Vooral zo blijven doorgaan, dan gaat het goed.

Marijke Smit

ZEER TELEURGESTELD !

Ruime collectie

laat klanten pas betalen als ze tevreden zijn over de levering en kom zelf een keer kijken of alles goed geleverd is .

Andre Schuemie

Er zijn niet veel zaken die echt het verschil maken. Dit is er wel een. Blij dat we hebben besloten om hier ook eens binnen te stappen.
Gewoon netto prijzen, dus je hoeft je niet schrap te...
Gewoon netto prijzen, dus je hoeft je niet schrap te zetten voor de onderhandelingsronde. Ze nemen de tijd voor het ontwerp, en er wordt op een prettige manier meegedacht. Je krijgt de tijd om het even te laten bezinken. Transparante offerte. Goede prijs. Door wat corona perikelen wilde ik flink schuiven met de levering en plaatsing. Alleen maar begrip en medewerking. Super gelopen en blij met het resultaat! Bedankt!

Netto prijzen
Transparante offerte
Goede adviezen en meedenken in het ontwerp
Goede prijs

ik zou het echt niet weten