Arie van Duijn

Onlangs hebben wij een keuken gekocht bij Reddy Keukens in Katwijk. Wat ons het eerst positief opviel was de verzorgde toonzaal met veel oog voor detail en smaakvolle decoraties. Wij werden zeer... Onlangs hebben wij een keuken gekocht bij Reddy Keukens in Katwijk. Wat ons het eerst positief opviel was de verzorgde toonzaal met veel oog voor detail en smaakvolle decoraties. Wij werden zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door Nicole Bouchaert. Er werd naar onze wensen geluisterd en goed meegedacht wat er mogelijk was. De geoffreerde prijs was eerlijk en acceptabel.
De keuken werd op de afgesproken datum geleverd en vakkundig door Martin geinstalleerd. Wat een vakman!
De keuken is precies zo geworden zoals wij het ons hebben voorgesteld, tot in de puntjes verzorgd.
Wij bevelen Reddy Keukens Katwijk dan ook van harte aan!

duidelijke communicatie, vakmanschap, betrouwbaar, goed gevoel

Ina van der Plas

Zeer prettige ervaring gehad met Reddy Keukens in Katwijk. Goed advies, meedenkend, eerlijk en betrouwbaar!

Eerlijk advies. Zijn erg welwillend om de keuken naar de wens van de klant te laten maken.

Jan

Deskundige adviseur en duidelijk verhaal. Een goede tekening gemaakt, waarmee we verder konden.

De showroom heeft meer dan voldoende keus om te kunnen kiezen. Er is snel duidelijk wat je voor soort keuken je wil.

Tamar Jansen

Zeer vriendelijke en deskundig geholpen bij Reddy Keukens in Katwijk. Wij hadden echt het gevoel dat er naar onze wensen geluisterd werd en dat de tijd werd genomen. Ook kregen wij goede adviezen,... Zeer vriendelijke en deskundig geholpen bij Reddy Keukens in Katwijk. Wij hadden echt het gevoel dat er naar onze wensen geluisterd werd en dat de tijd werd genomen. Ook kregen wij goede adviezen, met een hele mooie keuken als resultaat.

Er wordt de tijd genomen en je krijgt goed deskundig advies

Jeen

Op aanraden van buurtgenoten naar Reddy. Ik kreeg daar uitgebreid en deskundig advies van Nicole. Er werd alle tijd genomen voor de opties en er werd goed meegedacht waarbij voor en nadelen tegen... Op aanraden van buurtgenoten naar Reddy. Ik kreeg daar uitgebreid en deskundig advies van Nicole. Er werd alle tijd genomen voor de opties en er werd goed meegedacht waarbij voor en nadelen tegen elkaar werden gezet. De montage werd door eigen monteur verricht en die was erg nauwkeurig. Resultaat was dat de keuken alle verwachtingen overtrof.

Je voelt je geen nummer en er wordt ruim de tijd genomen om product te leveren dat aan alle wensen voldoet. Ook de monteur gaat door tot het resultaat aan alle wensen voldoet.

Witteveen

In het begin goed positief over Reddy, goed verkoopverhaal en mooie keuken uitgezocht. Achteraf bleek er een keukenblad verkeerd ingemeten, omdat we gingen uitbouwen was de maar vooraf niet een... In het begin goed positief over Reddy, goed verkoopverhaal en mooie keuken uitgezocht. Achteraf bleek er een keukenblad verkeerd ingemeten, omdat we gingen uitbouwen was de maar vooraf niet een vaste maat. Samen met de aannemer heeft Reddy dit dus uitgerekend en aan de hand daarvan een blad besteld. Het blad was te klein en moest opnieuw besteld worden. Reddy nam net zoals de aannemer 0 verantwoording en gaf aan dat we moesten betalen anders geen complete keuken. Je wordt met je rug tegen de muur gezet en hebt geen andere keus dan betalen. Meedenken over een oplossing en de kosten splitten samen met de aannemer en eventueel met ons was geen optie. Daardoor helaas een zeer negatieve ervaring met Reddy.

Keuken uitzoeken was een fijne ervaring.

Reactie Reddy Keukens Katwijk:

Jammer dat u meent zo uw punt te moeten maken. Uw keuken is op uw eigen verzoek besteld zonder inmeten aangezien uw aannemer de ruimte nog moest verbouwen, en u een planning wilde halen. Er is... Jammer dat u meent zo uw punt te moeten maken. Uw keuken is op uw eigen verzoek besteld zonder inmeten aangezien uw aannemer de ruimte nog moest verbouwen, en u een planning wilde halen. Er is nadrukkelijk afgesproken dat uw aannemer verantwoordelijk zou zijn voor een correcte maatvoering van de ruimte. Wanneer dit dan niet goed gedaan is kunt u niet de rekening voor de aanpassingen bij Reddy neerleggen. U heeft destijds zelf aangeven dat onze opstelling terecht was. Uw reactie nu na bijna 7 maanden is is op zijn minst opmerkelijk.

Rochelle van der Knaap

Als starters al onze droomkeuken kunnen kopen bij REDDY Katwijk!! We zijn heel fijn geholpen bij het nemen van moeilijke keuzes. De keuken was ook nog in 6 weken leverbaar. Meteen een eerlijke prijs... Als starters al onze droomkeuken kunnen kopen bij REDDY Katwijk!! We zijn heel fijn geholpen bij het nemen van moeilijke keuzes. De keuken was ook nog in 6 weken leverbaar. Meteen een eerlijke prijs zonder onderhandelen, dat gaf een heel goed gevoel!

Voor de montage kwam monteur Martin bij ons langs. Wat een vakman! Op geen fout te betrappen.

Helaas was de vriezer niet op tijd om geplaatst te worden. Maar nog binnen een week, na heel snel handelen door de winkel, stond Martin al weer op de stoep om het af te maken.

Ons advies: Ga voor je droomkeuken naar REDDY Keukens in Katwijk!

Snel handelen, eerlijke prijs en vakmensen

R vd Berg

Goed geholpen door Nicole. Meegedacht met onze wensen en goede tips voor zelfplaatsing. Afwerkrand bewust later ingemeten zodat het precies paste. Top service!

Vakmanschap en komen de afspraken na

Suzan van der Gugten

Geweldige keuken van alle gemakken voorzien

Meedenkend personeel, kundig advies, goede apparatuur, mooie afgewerkt keukenblad, veel keuze uit kleuren en materialen

Marco Remmelzwaal

Eerlijke prijs kwaliteit verhouding, en fijne mensen om mee te communiceren goed en vakkundig

Open karakter een en eerlijke prijzen, de monteur die de keuken geplaatst heeft
Vakman pursang