Je aankoop wordt beschermd

M.govers

Top!

Fijne levering, goede kwaliteit en snelle levering.

Linda

Goede kwaliteit van de penning.
Snel in huis, ondanks dat ze in Zwitserland gegraveerd worden.

Ton Narinx

Lang moeten wachten op de penning...Maar via omwegen is hij afgeleverd

We wisten van eerdere penningen dat ze van goede kwaliteit zijn na 12 jaar begint de gravure minder te worden maar is nog steeds leesbaar

Ankie Das

Goede service

Zeer goed . vlot, snel en netjes

mooie kwaliteit

misschien nog meer keus

Antoine Bowers

Prima, duidelijke website en snelle levering

nee

nee

Ziet er uitstekend uit.

Puntje van verbetering zou een snellere levertijd zijn.

Reactie RedDingo-Shop:

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zouden ook graag een snellere levering zien van de penningen.
Direct na bestelling laten wij de bestelde penning graveren. Dit graveren gebeurt in Zwitserland bij de firma RedDingo. De penningen worden binnen 1 werkdag gegraveerd en verzonden. Vervolgens zijn wij afhankelijk van de snelheid van de Zwitserse douane, de Zwitserse post en PostNL.
Hierdoor is de levertijd van de penningen, zoals vermeld in de webwinkel, tussen de 1 en 2 weken.

allroundDOG
Marianne

Mooie penning

n.v.t.

n.v.t.

Vriendelijk echter misleidend wanneer je een aankoop doet bij Welkoop. Met het kaartje wat je daar ontvangt ga je naar de website om de bestelling te doen. Een nietsvermoedende consument denkt dat...

Reactie RedDingo-Shop:

Geachte heer,

Het spijt me dat u het verwarrend vond. De instructies hoe een penning te bestellen via een kaartje dat u heeft gekocht bij een dierenwinkel staan zeer duidelijk vermeld op de TagExpress kaartjes. Als u per abuis op onze website terecht komt is het eerste dat u te zien krijgt: welkom bij allroundDOG. Nergens in onze webwinkel wordt vermeld dat wij de firma RedDingo zijn. U heeft ook nergens de mogelijkheid om de codes in te vullen die op de kaartje staan vermeld. Deze codes heeft u nodig om een penning bij de firma RedDingo te bestellen.
Onze webwinkel bestaat al meer dan 10 jaar. RedDingo verkoopt de TagExpress kaartjes pas enkele jaren.
allroundDOG