Je aankoop wordt beschermd

Sabrina

Levering duurde langer dan gedacht omdat op de website wel staat dat versturen binnen 1-2 werkdagen is, maar niet dat de levering dan nog 1-2 weken kan duren. Geen probleem voor ons en na dit bericht ontvingen we de penning al binnen een paar dagen. Ik kan me wel voorstellen dat als iemand wat haast heeft of het bijvoorbeeld ene cadeau is, en verwacht dat het met een dag of 2 geregeld is dit minder prettig vindt.

Joop de Beer

Deze penning was de tweede.
Prima penning, snel geleverd en van uitstekende kwaliteit.

De snelheid waarmee de penning werd geleverd.

De "ring" waarmee de penning bevestigd dient te worden lijkt minder stevig.

Ilona

Geweldig! Duidelijk! Snel antwoord op je vraag. En prachtige penningen!

Netjes en snel antwoord op je vraag via de mail. Prachtige penning. Netjes geleverd. Duidelijke site. Duidelijk en netjes gegraveerd.

P.Visser

Goed en lijkt betrouwbaar

Reeds vaker gekocht

Mijn bestelling is heel goed verlopen ik had een hondenpenning besteld inscriptie was zeer goed gedaan alleen vond ik het bijhorend ringetje helemaal niet stevig genoeg en heb er een ander aan...

Penning voor hondje besteld. Positieve ervaring. Snelle levering!

Zeer ruime keuze.
Zeer duidelijke (en duurzame) gravure.

Was niet direct duidelijk dat bedrijf vakantie sluiting had.
Na aanklikken bepaalde pagina werd dit pas duidelijk.

Snelle service en mooie kwaliteit

Vlugge levering

Geen verbeteringspunten

Ruime keus en snelle levering

Net van Velzen

Niet zo goed,ik heb nog steeds niks ontvangen

Reactie RedDingo-Shop:

Het spijt mij dat u uw penning nog niet heeft ontvangen. Uw penning is verzonden op 14 augustus jl. De levertijd is zoals in onze webwinkel wordt vermeld 1 tot 2 weken. Soms gaat er jammer genoeg wat fout tijdens de verzending. Uw penning wordt opnieuw voor u gegraveerd en verzonden.

Marianne
allroundDOG

Foute nummers op plaatje gedrukt. 2x plaatje besteld en beiden fout. Geen service door levering nieuwe

Nieuw plaatje uit service leveren met correcte telefoonnummers

Reactie RedDingo-Shop:

Geachte mevrouw,

Wij hebben voor zover ik kan zien 1 bestelling van u ontvangen. De penning hebben wij voor u laten graveren met het telefoonnummer dat u ons heeft doorgegeven. In onze webwinkel verzoeken wij onze klanten de opgegeven gravering te controleren omdat foutieve gravering niet kan worden gecorrigeerd. Ik begrijp dat het vervelend voor u is. De fout ligt echter niet bij ons. Het is voor ons echt onmogelijk de kosten van verkeerd opgegeven graveringen op ons te nemen. Om deze reden verzoeken expliciet in onze webwinkel de opgegeven gravering te controleren.
Marianne
allroundDOG