Je aankoop wordt beschermd

Julian (Navacqs Seal Suppliers B.V.)

Sinds enkele jaren een zeer prettige samenwerking met Red Melon. Écht het soort bedrijf waar ze een stapje extra voor je zetten. Leuk om zo te mogen werken en niet onbelangrijk: een top resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Onmiddelijke actie bij problemen/bugs (vaak binnen 15min. weer opgelost).
Veel kennis in huis, mogelijkheid tot maatwerk (out-of-the-box).
Dit alles met een zeer vriendelijke, klantgerichte benadering.

Ramon

De samenwerking me Red Melon is fantastisch! Van begin tot eind een perfecte en vooral snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Alle kennis en expertise in huis, snelle reactietijd, meedenkend.

1 woord PERFECT!

Webdesign nummer 1! Als ik meer dan 5 sterren kon geven had ik het gedaan

MMG Advies

Professioneel geadviseerd en geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Sterk in het professioneel en vanuit ervaring en kunde adviseren over opzet, uitstraling en inhoud van websites. Sterk ook in het vervolgens conform gemaakte afspraken snel en efficiënt uitwerken van een concept site en het daarin doorvoeren van gewenste aanpassingen. Om van 'goed' naar 'uitstekend' te komen zou Red Melon in mijn ervaring net wat meer en meer gestructureerd aandacht moeten schenken aan feedback op de door de klant ingebrachte content, onder andere uit het oogpunt van SEO. Over de gehele linie genomen zeer tevreden met de ondersteuning en het eindresultaat.

Allseas

Nieuwe Allseas website

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig samenwerkingstraject; van ontwerp tot en met oplevering en vooral tijdens de langdurige finetuning van detailontwerpen, technische wensen en te maken koppelingen met andere systemen.

Vincent Fructuoso van der Veen

Beoordeling website en poster

Beschrijf hier uw ervaring

Het eindresultaat is erg goed. Ook de snelheid van werken en de mogelijkheden voor aanpassing.

Squashpoint

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de 2e keer dat wij een logo/huisstijl hebben laten ontwerpen door Red Melon. En net zoals de 1e keer zijn wij uiterst tevreden over het resultaat, de communicatie en de prijs. Ga zo door!

Mara Tar Fysiotherapie

Logo? Webdesign? U moet bij Red Melon zijn!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Red Melon is een veelzijdig webdesign bureau in Den Haag. Het team van Red Melon bestaat uit een groep gedreven, jonge professionals. Iedereen heeft z`n eigen expertise.
Eerst hebben zij een logo gemaakt voor mijn bedrijf. Daarna werd mijn hele huisstijl aangepast en ten slotte heeft Red Melon ook de website voor mijn bedrijf gemaakt. Ik werd uitstekend begeleid door het team, de samenwerking verliep prettig.
Bedankt Red Melon!! Nog vele tevreden klachten!!

Flexibel en deskundig

Beschrijf hier uw ervaring

Een meedenkende club waarmee je goed kunt samenwerken.

Efectis

Bureau die in staat is ideeën op een creatieve manier om te zetten

Professioneel en goede service