Maxcode

Red Melon heeft naar volle tevredenheid een goede prestatie neergezet. Belangrijkste component voor ons is de uitmuntende nazorg na acceptatie.

Beschrijf hier uw ervaring

To-the-point en verwachtingen waargemaakt.

Height Specialists

Red Melon heeft onze nieuwe website naar volle tevredenheid ontworpen/gemaakt!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bereikbaar, snelle (re)actie en goed en bruikbaar advies.

Erik de Haas

Red Melon has recently delivered our new website (www.mcs.nl) and also our corporate templates (letterhead, powerpoint, etc). Without a doubt, they have exceeded our expectations. The energy that...

Customer Centric
Fast reaction time
Involved and committed throughout the entire process

IGHD Verslavingszorg BV

Red Melon is een klantgericht, vriendelijk, professioneel en betrouwbare partner. Je voelt je direct serieus genomen en krijgt een zeer persoonlijke aanpak. Er wordt altijd direct en adequaat...

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijke aandacht, parate kennis, up to date, vooruitstrevend, betrouwbaar.

Julian (Navacqs Seal Suppliers B.V.)

Sinds enkele jaren een zeer prettige samenwerking met Red Melon. Écht het soort bedrijf waar ze een stapje extra voor je zetten. Leuk om zo te mogen werken en niet onbelangrijk: een top resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Onmiddelijke actie bij problemen/bugs (vaak binnen 15min. weer opgelost).
Veel kennis in huis, mogelijkheid tot maatwerk (out-of-the-box).
Dit alles met een zeer vriendelijke, klantgerichte benadering.

Ramon

De samenwerking me Red Melon is fantastisch! Van begin tot eind een perfecte en vooral snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Alle kennis en expertise in huis, snelle reactietijd, meedenkend.

1 woord PERFECT!

Webdesign nummer 1! Als ik meer dan 5 sterren kon geven had ik het gedaan

MMG Advies

Professioneel geadviseerd en geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Sterk in het professioneel en vanuit ervaring en kunde adviseren over opzet, uitstraling en inhoud van websites. Sterk ook in het vervolgens conform gemaakte afspraken snel en efficiënt uitwerken van een concept site en het daarin doorvoeren van gewenste aanpassingen. Om van 'goed' naar 'uitstekend' te komen zou Red Melon in mijn ervaring net wat meer en meer gestructureerd aandacht moeten schenken aan feedback op de door de klant ingebrachte content, onder andere uit het oogpunt van SEO. Over de gehele linie genomen zeer tevreden met de ondersteuning en het eindresultaat.

Allseas

Nieuwe Allseas website

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig samenwerkingstraject; van ontwerp tot en met oplevering en vooral tijdens de langdurige finetuning van detailontwerpen, technische wensen en te maken koppelingen met andere systemen.

Vincent Fructuoso van der Veen

Beoordeling website en poster

Beschrijf hier uw ervaring

Het eindresultaat is erg goed. Ook de snelheid van werken en de mogelijkheden voor aanpassing.