3.2/10

Joyce

Fantastisch

De communicatie met Red celebration Via whatsapp verliep fijn. Ze reageren snel en oplossingsgericht. Mijn pakketje was zoek geraakt bij dhl. Red celebration heeft er alles aan gedaan dat mijn... De communicatie met Red celebration Via whatsapp verliep fijn. Ze reageren snel en oplossingsgericht. Mijn pakketje was zoek geraakt bij dhl. Red celebration heeft er alles aan gedaan dat mijn pakketje als nog op tijd binnen was. Zeker een aanrader om hier te bestellen. Echt Super!

Olde Olthof

Matig

Producten zijn naar behoren

Reactiesnelheid, bevestigingsmail sturen, afspraken nakomen.

Britt

Verschrikkelijk

“Voor 22u besteld, morgen in huis” dikke onzin.

Beloofde levertijd wordt niet gehaald.

Makkelijke bestelling

Levertijd binnen 1 dag wordt niet gehaald. Kun je dus beter weghalen van de website

Edon Berisha

Slecht. Heb plastic bekers besteld, zijn niet binnengekomen en krijg twee dagen later een lam emailtje met dat het vertraagd is, wat opzich zelf prima is. Vervolgens hoor ik er 1.5 week niks meer... Slecht. Heb plastic bekers besteld, zijn niet binnengekomen en krijg twee dagen later een lam emailtje met dat het vertraagd is, wat opzich zelf prima is. Vervolgens hoor ik er 1.5 week niks meer over en laten ze ook niks meer weten.

Het na gaan van orders als ze vertraagd zijn

Sandy

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Hier besteld vanwege de snelle levering (volgens de website), echter is mijn bestelling 5 dagen vertraagd en heb ik hem nog niet binnen... ook nog geen bericht terug gehad

Naomi

Ik heb vorige week vrijdag al een bestelling geplaatst, niks ontvangen! Dit is totaal geen snelle verzending! Geen reactie op mijn e-mail.

Ty

Dit is mijn eerste ervaring met het bedrijf en gelijk ook een hele goede ervaring.

Prima levering