Vogel

Onbetrouwbaar, reageren niet!!!

Uw ervaring

Tot 2 keer toe getracht mijn telefoon bij recycle michael te verkopen, maar na invullen gegevens (telefoon en persoonlijke gegevens) en bevestigen geen enkele reactie meer, geen bevestiging, niks. Aantal keren gemaild, ze antwoorden niet. Zeer onbetrouwbaar!

Wel telefoon in ontvangst nemen maar niet betalen

Uw ervaring

14 februari akkoord gegaan met het bedrag voor mijn telefoon. Nu na 7 weken en herhaaldelijk bellen en e-mailen nog steeds geen betaling ontvangen.
Mijn advies: ga niet met recycle Michael in zee!!

Slecht bedrijf, geen aanrader.

Uw ervaring

14 februari mijn galaxy S8 aangemeld en naar hun opgestuurd. in eerste instantie had men krassen geconstateerd terwijl de mobiel uitzag als nieuw. na eindelijk iemand na dagen bellen aan de lijn gekregen te hebben erkende men de fout en heeft men dit recht gezet. daarna na vele malen bellen en niemand aan de lijn krijgen en een klacht ingediend te hebben ivm internet fraude op de site van de politie kreeg ik alleen maar (in mijn ogen) allemaal smoesjes te horen. uiteindelijk op 16 maart mijn geld ontvangen. dit terwijl men zegt dat je na 5 werkdagen je geld op je rekening hebt staan.

Slecht

Uw ervaring

Je krijgt na 2 weken je pakket retour gestuurd zonder enige briefje, pakket is nog geeneens open geweest. Vervolgens probeer je contact op te nemen met de klantenservice wordt je afgewimpeld dat ze een virus hebben en derhalve geen toestellen aannemen. Maar mag je wel mooi zelf betalen voor de verzending.

Slechte service

Uw ervaring

Voor mij geen goede ervaring.
Had me telefoon aangemeld en aangetekend opgestuurd.
Krijg ik vervolgens me pakje weer terug opgestuurd zonder enig bericht waarom geen mail of briefje.
Gelijk gebeld krijg niemand aan de lijn toen maar gemaild nog steeds geen andwoord.

Na paar keer weer geprobeerd te bellen eindelijk iemand aan de telefoon.
Er word direct gesnauwd en gezecht dat er iets van een stroring ofzo in het systeem zit al zn 2 weken en ze niks kunnen.
Prima kan gebeuren maar laat dit netjes weten en zorg er dan voor dat mensen niet onnodig hun telefoon opsturen en verzendkosten kwijt zijn.
Ze komen niet met een oplossing beetje jammer en naar dat ik me verzendkosten van €9,- kwijt ben.

Issam

Is goed aanrader.

Uw ervaring

ik ben tevreden over de service.
heeft wat langer geduurd dan 5 dagen voordat ik de vergoeding kreeg.
Een goeie aanrader.hoogste prijs

Tom

Bedrijf failliet per 27 februari 2018

Uw ervaring

Helaas heb ik 7 februari mijn telefoon hierheen gestuurd. Na het onbeantwoord blijven van reminders over de financiële afwikkeling er zelf achter te komen dat het bedrijf achter Recycle Michael, TCC Europe B.V. per 27-02-2018 failliet is verklaard.
De curator aangeschreven om mijn telefoon hopelijk nog terug te krijgen, nu betaling is uitgebleven.
Hopelijk lezen mensen dit op tijd, want de website is nog actief inclusief aanmeld procedures

Niet bereikbaar

Uw ervaring

Al een aantal dagen proberen om een telefoon te verkopen aan hun. Lukt niet ik krijg geen bevestigingsmail, ook op de mails die ik hun stuur wordt niet geantwoord. Dit terwijl er toch echt op de site staat wij reageren dezelfde dag nog (mits voor 17.00u verzonden). Helaas vanaf afgelopen zaterdag nog steeds geen reactie, ook niet op de mails die ik verzonden heb.

Claudia

Wat een kut bedrijf!!

Uw ervaring

Ik heb echt geen goed woord meer over voor dit bedrijf!! Vroeger ben ik keurig geholpen maar dit slaat echt alles. 2 weken terug iphone 7 verzekerd opgestuurd. Dat kost je al €8. En wat doen ze? Ze sturen hem dood leuk weer terug! De doos waar de telefoon in zat is niet eens open gemaakt want die hadden wij dicht gemaakt met plakband! Op de website staat een formulier, voor 17:00 ingevuld dezelfde dag nog een reactie. Dit heb ik nu al 4 keer gedaan!! Maar helemaal niks!! Op het invul formulier staat een telefoon nummer en ook daar krijg je niemand aan de lijn! Wat een kut bedrijf zeg! Echt absoluut geen aanrader!!

Ben al een maand bezig om het geld te krijgen
Bellen lukt niet . mails krijg ik geen antwoord op

Uw ervaring

Tot beoordeling van de telefoon netjes mails ontvangen. na accepteren bod nog geen betaling ontvangen diverse mails verstuurd krijg geen antwoord meer. via de telefoon contact gezocht maar krijg steeds alle medewerkers in gesprek. na 5 minuten krijg je dan te horen geen medewerker aanwezig en contact wordt verbroken.
Dus doe hier geen zaken mee zijn gewoon oplichters