Recura

Vetimon N. van Eijk

Prettige samenwerking

Als u Recura een cijfer zou moeten geven tussen 1 en 10, welk cijfer zou dit zijn?

Heeft u nog verbeterpunten?

vertrouwen op kennis en goede communicatie

Royal Taxi Service

Alles is prima naar behoren

Rob Willems

De ervaring met Recura is prima. Alles werd duidelijk van te voren uitgelegd.
We hadden zelf gedacht dat er geen premies terug gevraagd kon worden, wat echter wel het geval was.

Heeft u nog verbeterpunten?

Het terug vragen van de te veel betaalde premies

NV Deventer Schouwburg

9!! Super tevreden.

Heeft u nog verbeterpunten?

Kennis en vaardigheden van de medewerkers.

Taxi & Tour P. van de Pol B.V.

Fijne dienstverlening van Recura ondervonden. Met slechts een minimale investering aan tijd een mooie financiële besparing kunnen behalen dankzij Recura.

Heeft u nog verbeterpunten?

Vindt u dat onze medewerkers met u meedenken en oplossingen aandragen?

Telescore BV

Ervaring is goed, communicatie was erg goed met Melissa en Linda. De lijnen waren erg kort.
Ik heb geen enkele opmerking behalve het feit dat de factuur stroom iets slimmer kan worden ingericht.

Als de factuur stroom wordt aangepast een 9.

Doorlooptijd.

Taxi Wooning

Mijn ervaring is prima! Alleen vind ik het nogal een hoop geld dat er ingehouden wordt op de gevonden besparing.
Volgens mij zouden jullie in een staffel moeten gaan werken. Dat het percentage naar beneden gaat boven een bepaald bedrag. Jullie werkzaamheden blijven hetzelfde ongeacht wat de besparing is, en dan vind ik 30% aan de erg hoge kant.
Al met al zijn we blij met de gevonden besparing!

TwinTours BV

Positief. Vanaf eerste gesprek duidelijkheid gekregen.

Doorlooptijd en communicatie

Andre van Haren

Positieve ervaring met de medewerkers. staan niet boven de mensen

9, snelheid is goed en er wordt tijd genomen om uitleg te geven

Zeer solide bedrijf met kundige medewerkers